FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Volg clubnieuws ook via Twitter:
https://twitter.com/FJownersclub

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10
 31 
 Gepost op: 15 januari 2018, 09:29:13 
Gestart door Dyrck - Laatste bericht door FJRob90
Bruut geluid Herbert  :mrgreen:

32 
 Gepost op: 14 januari 2018, 23:22:28 
Gestart door baartr - Laatste bericht door Eelco
Ik ben wel benieuwd waarom je hem niet op Frans kenteken krijgt. Er rijden toch ook Franse FJ'S rond?

33 
 Gepost op: 14 januari 2018, 20:30:05 
Gestart door baartr - Laatste bericht door Nor
Goeiendag.!   :-o   das wel een stukkie fietsen..
Ik zou om te beginnen de FJ naar Nederland brengen, dat vergroot de kans op verkoop nogal. Kan je hem bij familie neerzetten oid.?
En als ik het zo lees zijn er wel wat aandachtspunten, verwacht geen mega opbrengst..

34 
 Gepost op: 14 januari 2018, 20:28:19 
Gestart door Arjan - Laatste bericht door Arjan
hartelijk dank voor alle tips, heb setje besteld.  :-)

35 
 Gepost op: 14 januari 2018, 17:46:14 
Gestart door Dyrck - Laatste bericht door boeddah58
prachtig geluidje... :lol: :mrgreen:

36 
 Gepost op: 14 januari 2018, 15:56:32 
Gestart door Dyrck - Laatste bericht door fjaap
Daar zit een vette blaf in ...

37 
 Gepost op: 14 januari 2018, 15:53:40 
Gestart door baartr - Laatste bericht door fjaap
Foto's kun je hier o.a. laten zien door bijvoorbeeld een album aan te maken op www.mijalbum.nl en de link van het album hier te posten.
Ter verduidelijking van de huidige locatie van de FJ:

38 
 Gepost op: 14 januari 2018, 15:07:23 
Gestart door Dyrck - Laatste bericht door Herbert
Gisteren dus lekker gereden , eerste rit met aangepaste mapping en uitlaat, hij loopt heel erg soepel, trekt erg mooi op in elk toerengebied en is heel erg sterk vanaf 3500 t/m .
Er zit een bij geluid in een soort getilp, ff gebeld of er iets los zit maar dit schijn t er bij te horen bij een 2 cillinder  :yellow_33:
Er was wel een mogelijkheid, de db killer eruit en daar een boutje in het gaatje dan is hij weg, maar eens proberen dan.
Verder blijft hij ff hangen op 2000 toeren voor hij naar stationai zakt, dit heeft volgen Timo te maken met het zelflerende karakter van het kastje wat het signaal van de labda aanpast, dit moet straks weg zijn, zo niet dan moest ik maar ff terug komen.
Ik heb er alle vertrouwen in  :yellow_21:

https://myalbum.com/album/u1Sqw1QilnkJ
Bewerk bericht

39 
 Gepost op: 14 januari 2018, 11:49:04 
Gestart door baartr - Laatste bericht door baartr
De motor staat in Frankrijk, bij mij thuis. Vraagprijs weet ik niet goed. Ik heb wat rondgekeken op internet maar een redelijke prijs bepalen valt nog niet mee. Ik heb het in ieder geval niet over duizenden euro's, dat lijkt me duidelijk.

De motor verkeert naar mijn idee in behoorlijke staat. Volgens mij is echt alles nog origineel. Maar onderhoud is op termijn wel nodig. Bv de banden zijn oud. Ketting en tandwielen zijn matig. Er zit een (dichtgeplakt) scheurtje in de verbinding het rubber tussen motorblok en een van de carburateurs. Ik heb de motor voor het laatst in het najaar van 2014 goed onderhoud gegeven (accu, luchtfilter, olie etc) en probleemloos naar Frankrijk gereden. Daarna heb ik nog de koppeling gerepareerd (revisie master cilinder). Nadat de motor een tijd heeft stilgestaan heb ik de carburateurs moeten schoonmaken (behoorlijke klus) maar nu start de motor weer zonder problemen.

De motor staat hier in de garage aan een druppellader. Af en toe start ik hem en laat ik hem warmlopen.

Ik zie niet hoe ik foto's in dit bericht kan plakken maar uiteraard heb ik foto's.

40 
 Gepost op: 14 januari 2018, 02:53:43 
Gestart door Ro - Laatste bericht door Menno
Het weekend is ook onderdeel van de week hoor!­
En het zijn weekdieren, geen door-de-week-dieren....­
Dus in het weekend doen ze precies hetzelfde als door de weeks...­ :-)

:-)     :mrgreen:

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10
cuneate-rose