FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Natuurlijk mag ook onze Facebook pagina niet ontbreken.
Kijk hier voor de laatste informatie: Yamaha FJ Owners Club NL/BE

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Kapotte ruit  (gelezen 2733 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eric

  • Gast
Kapotte ruit
« Gepost op: 28 april 2004, 10:57:32 »

Gister kom ik thuis stap af en tik met mijn handschoen tegen mijn vooruitje aan.
Nu breekt daar een stukje van af aan de linker kant net tot aan het eerste schroefje.  :shock:  :shock:  :shock:
Zeg 8 bij 10 cm Nu vraag ik mij af als ik het zwarte stukje aan de stijl vast lijm en het stukje van 10 cm met superlijm weer aan de ruit vast lijm zou dat houden????

Of kan ik een gaatje in de ruit  boren en hem met 1 schroefje in de stijl vastzetten en de rest verlijmen??

Om nu voor dat kleine stukje wat alleen cosmetisch lelijk is een nieuwe te kopen!!

vr3506

  • Gast
Kapotte ruit
« Reactie #1 Gepost op: 28 april 2004, 11:08:22 »

Heb een stukje van mijn ruit met 2 componentenlijm vastgelijmd, zit al weer een jaar prima vast (bison- dubbele spuit)

Succes

Jan

MADmelle

  • Gast
Re: Kapotte ruit
« Reactie #2 Gepost op: 28 april 2004, 11:30:20 »

Citaat van: Eric
Gister kom ik thuis stap af en tik met mijn handschoen tegen mijn vooruitje aan.
Nu breekt daar een stukje van af aan de linker kant net tot aan het eerste schroefje.  :shock:  :shock:  :shock:


?!?!?  :-k Een tikje zeg je? Weet niet precies wat jij een tikje noemt maar ik krijg het vermoeden dat jij je FJ mishandelt. Ging die niet hard genoeg ofzo?? :wink:


Wel balen altijd dit soort "kleine" dingetjes. Volgens mij moet je het inderdaad gewoon kunnen lijmen. Wel ruim de tijd geven om de lijm uit te laten harden want als je het opnieuw moet lijmen dan wordt het er niet mooier van.

Melle

StaFJe

  • Gast
Kapotte ruit
« Reactie #3 Gepost op: 28 april 2004, 20:57:21 »

Hmmmmmmmm,........is gewoon relationeel geweld. Ze moet nodig naar een "Blijf van mijn FJ" huis.

Staf

Eric

  • Gast
Kapotte ruit
« Reactie #4 Gepost op: 3 mei 2004, 17:22:43 »

hehehe  jajaj verwijt ut me maar.  :lol:

Maar echt ik tikte er tijdens het afstapppen heel zacht tegen aan.
Misschien zat er al een breuk op het gaatje van de bout waar die precies is afgebroken.

Ff lijmen maar
Pagina's: [1]   Omhoog