Volg clubnieuws ook via Twitter:https://twitter.com/FJownersclub
Hi Fred, dank denk ik ook Vandaag het luchtfilter proberen te vervangen. Wist niet precies waar dit zat dus haal de ik eerst de luchthapper linksvoor eraf maar daar zat niets achter. Toen de luchthapper rechtsvoor verwijderd en ik zag dat daar een geleider aan zat voor de lucht. Na de zijschermen eraf gehaald te hebben zag ik dan eindelijk de schroeven om bij het luchtfilter te komen. Nu zie ik dat er normaal gesproken 2 plastic kegjes / spietjes de filter op z'n plek houden. Daar heb ik er dus maar 1 van. Ik heb nu dus 2 problemen.Zal morgen even kijken maar ik heb volgens mij nog een luchthapper links met zo'n geleidingstuk voor naar de cillinderProbleem 1: Heeft iemand een alternatief voor die kegjes? Ik zat te denken om een kopie te maken van de linker van een stukje hout. Wordt een gepriegel maar misschien werkt het. Nog alternatieve ideeën? (ik las over wasknijpers / metalen pijpje?)Probleem 2: Ik heb dus geen linker geleider aan m'n luchthapper. Nu heb ik de motor zo gekocht en ik verwacht dat de motor al heeeeeel lang zonder gereden heeft. Cilinder 2 zweet wel een beetje zag ik, ik las op het forum dat die geleider op clinder 2 blaast, maar de motor rijd er niet minder om. Is die echt nodig? En zo ja, heeft iemand zoiets liggen?Thanks!