FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Volg clubnieuws ook via Twitter:
https://twitter.com/FJownersclub

Auteur Topic: Voorstellen  (gelezen 8059 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Batman

  • Clublid
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5301
  • Winterswijk
Re: Voorstellen
« Reactie #30 Gepost op: 5 juni 2017, 22:43:01 »

gebeurt mij niet zo heel vaak 8-) 8-) 8-) zorg dat ik altijd wat harder rij. :evil: :evil:
Gelogd
Een dag niet getoerd is een dag niet geleefd.

FJ 1200. 1TX Bwj 1984 (The New Batbike)
FJ 1200 3XW Bwj 1993 (WPB)
Triumph Tiger 1200 XCa, Bwj 2018

toontjehifi

  • Berichten: 48
Re: Voorstellen
« Reactie #31 Gepost op: 8 juni 2017, 23:23:43 »

Heren dames hoe kan ik nu wat foto,s plaatsen graag in jip&janneke taal want het lukt mij
nog steeds niet :-(
Mvg toontje
Gelogd

FJRob90

  • Clublid
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6991
  • Geldrop N.B.
Re: Voorstellen
« Reactie #32 Gepost op: 9 juni 2017, 09:15:31 »

Anton

Lees even je PB.
Als dat geregeld is kan ik het je zondag wel even uitleggen.
Gelogd
FJ1200 3cv 1989
BMW R1200 GS Adventure

toontjehifi

  • Berichten: 48
kinderachtig gedrag van mannen in hun auto
« Reactie #33 Gepost op: 2 juli 2017, 14:43:51 »

Nou je weet dat je weer motor rijdt ik reed hier in Almere op een enkelbaans weg rijdt ik netjes 65 waar je 50 mag komt er een audi tt achter mij aangescheurd zaken man denk 30 jaar
zonnebril op toeteren en seinen met zijn lichten dat hij haast bezit al vloekend en de raampje gaat open en ik krijg de middelvinger.en zit echt op mijn achterwiel
Nou ik ga netjes 50 km rijden en het volgende stop licht dacht ik zal ik even afstappen maar ik draaide mijn hoofd om en zei kom even aan de kant.
Meneer voelde zich daarna toch wat ongemakkelijk nu twintig jaar terug dan ehh nu ben ik verstandig ach je wordt ook verstandig toch :-o

Vrijdagmiddag had ik een bezoekje gebracht bij een goed zieke kennis,ik wil hier in Almere rechts invoegen netjes mijn knipper lampje komt er met snelheid een auto aan en snijdt mij heftig en laat mij er niet tussen wel toeteren en stoer de meneer met zonnebril kijken ik had zoiets nu ben ik een beetje boos ik achter hem aan en bij de dubbel baan sta ik naast hem,komen er op dat moment 3 motorrijders naast mij staan die ik niet kon
en keken mij aan wij hebben dat gezien hoor. Ik klop tegen zijn raampje een of hij even zijn raampje open wilde doen.
Hij keek strak voor zich uit en zag hem echt nerveus worden het stoplicht oh jeh moet hij gedacht hebben boze mannen ook met zonnebril op en zien er stevig uit.
Hij wist niet hoe snel hij rechtsaf ging,terwijl ik zeker wist dat rechtdoor moest nou ik ging met een grote grijns naar huis.

Mannen kunnen het vaak niet uitstaan dat je motor rijdt ik maak ook wel eens een fout en maak mijn exuses,met dames heb je dat bijna nooit maar maken jullie dat ook regelmatig mee.

Mvg Toontje hifi         
Gelogd

Nor

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14076
  • 't Zand N-H.
    • Arrow classic rock
Re: Voorstellen
« Reactie #34 Gepost op: 2 juli 2017, 18:32:13 »

Nooit! Echt nooit.. Maar ik kom dan ook liever niet in Almere..  Kom daar 2x int jaar en dan ga ik er als een speer doorheen..!    :-D
Gelogd
Jij weet toch ook wel, FJ1200 maakt het verschil tussen "beleving en kippevel"..

5x FJ. '85 t/m '92.

toontjehifi

  • Berichten: 48
Re: Voorstellen
« Reactie #35 Gepost op: 9 september 2017, 08:22:59 »

Gelogd

toontjehifi

  • Berichten: 48
Re: Voorstellen
« Reactie #36 Gepost op: 9 september 2017, 08:26:18 »

« Laatst bewerkt op: 9 september 2017, 08:39:55 door toontjehifi »
Gelogd

toontjehifi

  • Berichten: 48
Re: Voorstellen
« Reactie #37 Gepost op: 9 september 2017, 08:32:55 »

<iframe width="850" height="478" src="https://myalbum.com/embed/okpBTdTtXv8J" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>  help de eerst foto lukte prima nu weer niet mvg
« Laatst bewerkt op: 9 september 2017, 13:52:28 door toontjehifi »
Gelogd

Fred

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 8700
  • Noord Scharwoude
Re: Voorstellen
« Reactie #38 Gepost op: 9 september 2017, 10:23:04 »

<iframe width="850" height="478" src="https://myalbum.com/embed/7FwuJwrGQPEo" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Dat maakt het inderdaad veel duidelijker 😀
Gelogd
FJ 1200 maar dan Blauw
1x3FJR
2,5 x 3XW

toontjehifi

  • Berichten: 48
Re: Voorstellen
« Reactie #39 Gepost op: 9 september 2017, 15:34:50 »

hoi wat doe ik nu verkeerd het eerste plaatje is wel goed overkomen,
en ondertussen wel wat aan verandert echt mijn ding ook andere uitlaat en enorm er blij mee :-)
ware het niet dat iemand van uit de parkeer plaats nachts tegen mijn motor heeft aangereden :x briefje natuurlijk niet gevolg stuurschade kuipschade gashendel krom en een gat in het
koppelings deksel onderin waardoor alle olie er is uit gelopen (ps ik had al wat tips gekregen op techniek
Maar als er iemand is die een koppelings deksel bezit want lassen ik weet het niet

 mvg Toontje :mrgreen:
« Laatst bewerkt op: 9 september 2017, 15:49:33 door toontjehifi »
Gelogd