FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Volg clubnieuws ook via Twitter:
https://twitter.com/FJownersclub

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Achterbrug alu/Suzuki wiel etc.  (gelezen 374 keer)

PePe

Achterbrug alu/Suzuki wiel etc.
« Gepost op: 2 september 2017, 19:25:07 »

FJ 1200 Alu achterbrug/GSX achterwiel met remklauw 2x (gedemonteerd)  en tandwielhouder .Wiel zit nog een fatsoenlijke Michelin band omheen. €125 voor alles.

Fred

• Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Noord Scharwoude
Re: Achterbrug alu/Suzuki wiel etc.
« Reactie #1 Gepost op: 2 september 2017, 20:00:53 »

Da's een hele nette prijs. Ik heb het zelf niet nodig maar ombouwen naar 17 inch. Aanrader.
FJ 1200 maar dan Blauw
1x3CV
3 x 3XW 
2 x XJ750 seca

Cuchulain

« Reactie #2 Gepost op: 28 september 2017, 04:49:29 »

Alu achterbrug heb ik al. Wiel 17' nog niet. De brug eventueel apart aanbieden? dan heb ik wel interesse.

PePe

« Reactie #3 Gepost op: 10 januari 2018, 15:20:56 »

Ondanks die hele nette prijs zoeken deze spullen nog steeds een baasje. Ik heb geen belangstelling om het apart te verkopen!

Gradje gas

• Official Club Member
  • Valkenswaard, Noord-Brabant
« Reactie #4 Gepost op: 10 januari 2018, 18:37:45 »

Fotookes willen nog wel eens helpen  :mrgreen:
FJ1200A 3XW
FJR1300A RP08
----------------------------------------------
Vallen is niet erg. Niet meer opstaan wel!

Cuchulain

« Reactie #5 Gepost op: 10 januari 2018, 18:44:03 »

Ik heb als nog niet betalend lid toch de kalender ontvangen, dank u wel aan het bestuur. ik ben ook nog steeds geinteresseerd, maar om de hele set te nemen...
Ik vraag me af hoe dat rijd. Nu heb ik er alweer een jaartje bij met de FJ en zou best wel eens tijdens een rondrit een vrijwilliger willen zoeken om eens te wisselen van fiets. En ik moet dan nog op zoek naar een voorwiel. Dubbele zoektocht met het risico dat het tegenslaat. Want voor de ene persoon rijd dit super. Maar voor iemand anders is het misschien net omgekeerd. Het is een grote sprong in het duister. Misschien zoek ik nog eens naar FJ te koop met 17" wielen om een testrit te bemachtigen.
Grote zekerheid die ik er wel mee zal hebben is de grote bandenkeuze.

Gradje gas

• Official Club Member
  • Valkenswaard, Noord-Brabant
« Reactie #6 Gepost op: 10 januari 2018, 20:47:26 »

misschien eens beginnen met het goede voornemen om voor 2018 wel betalend lid te worden. Er gaat dan een wereld voor je open. Zo zul je dan ontdekken op deze site dat er nergens melding wordt gemaakt van een negatieve ervaring met de ombouw naar 17 inch. En ga je als de wiederweerga zoeken of het hier aangeboden setje nog te koop is. En hopelijk voor jou niet tot de ontdekking komen dat een ander nieuw lid je net voor is geweest....
FJ1200A 3XW
FJR1300A RP08
----------------------------------------------
Vallen is niet erg. Niet meer opstaan wel!

Cuchulain

« Reactie #7 Gepost op: 10 januari 2018, 20:56:52 »

Op review ga ik nooit af. ik heb het nog gehad, ligt mss aan mijn vrouwke. Voor mij ging haar vorige motor stukken beter met de vork ietsje stugger, zij had liever zachter. Persoonlijk gevoel kan je niet in woorden vatten. Wij houden het op testrijden. Als het weer beter is gaan we wel eens op zoek naar FJ te koop advertenties.

@pepe,kan je eens de bandenmaat opgeven van die Michelin? Als ik die al kan gebruiken neem ik de set nu al over.

FJRob90

• Bestuur
  • *
  • Geldrop N.B.
« Reactie #8 Gepost op: 10 januari 2018, 23:36:04 »

Die band op je huidige wiel gaat niet passen.
Maar voor 125 heb je normaal geen fatsoenlijk wiel.
Dan verkoop je zelf die achterbrug weer aan de eerste de beste 3XW of 3YA rijder.
Yamaha FJR 1300 bwj 2002
Yamaha FJ1200 3CV bwj1990

Cuchulain

« Reactie #9 Gepost op: 11 januari 2018, 05:48:07 »

Ik heb nog 2 motoren staan. 't is eventueel daarvoor. Dan heb ik 2 opties en is de investering in geval de ombouw tegenvalt niet verloren. Anders ga ik gewoon afwachten tot ik een testrit heb versierd. Ik ben nu al een tijdje terug volledig vertrouwd met de fj en kan snel het verschil merken. Rijd de motor dan beter of is het enkel om de bandenkeuze te doen. Ik heb medaar nog niet in kunnen verdiepen.
Wel is de renovatie hier na 12 jaar bijna afgerond. De plafonds zijn geplaatst en eergisteren heb ik de spotjes geplaatst zodra ze geleverd waren. Nu kan ik terug tijd vrij maken voor iets anders.

PePe

« Reactie #10 Gepost op: 11 januari 2018, 09:36:10 »

Band is een Michelin 180/55zr17.
Pagina's: [1]   Omhoog