FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Volg clubnieuws ook via Twitter:
https://twitter.com/FJownersclub

Pagina's: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10
 51 
 Gepost op: 24 januari 2024, 09:53:40 
Gestart door Eelco - Laatste bericht door FJRob90
De commissie moet verplicht bestaan uit minimaal twee leden. In de notulen van de afgelopen ALV zie ik Rob staan als reserve.

Klopt

 52 
 Gepost op: 23 januari 2024, 22:51:01 
Gestart door Eelco - Laatste bericht door Giep
De commissie moet verplicht bestaan uit minimaal twee leden. In de notulen van de afgelopen ALV zie ik Rob staan als reserve.

 53 
 Gepost op: 23 januari 2024, 20:49:58 
Gestart door Eelco - Laatste bericht door Eelco
Is besproken. Sil gaat je benaderden voor een afspraak.
We hebben geen reserve. Jij bent de enige  :lol:

 54 
 Gepost op: 23 januari 2024, 19:50:06 
Gestart door Eelco - Laatste bericht door copret
Las net dat de jaarvergadering er aan komt. Ik zou het fijn vinden als de gegevens voor de jaarlijkse kascontrole tijdig digitaal worden aangeleverd zodat ik lekker kan gaan puzzelen.
Volgens mij valt Mark af aangezien hij in het bestuur zit en ik ben benieuwd wie de kascontrolecommissie compleet gaat maken.

 55 
 Gepost op: 22 januari 2024, 19:46:36 
Gestart door Eelco - Laatste bericht door Eelco
Hartstikke goed Frank. Waarderen we!

 56 
 Gepost op: 22 januari 2024, 18:17:14 
Gestart door Eelco - Laatste bericht door Batman
Dank jullie wel voor al dat werk, gezeur en geneuzel oplossen. Jammer dat dat soms moet. Ik ga zeker naar de motorbeurs komen en zal ook financieel bijdragen aan de vereniging. Altijd fijn dat er mensen zijn die zich zo inzetten.

Kijk, dat zijn goede berichten Frank. Misschien zie ik je op de beurs.👍

 57 
 Gepost op: 22 januari 2024, 17:45:50 
Gestart door Eelco - Laatste bericht door FrankCruts
Dank jullie wel voor al dat werk, gezeur en geneuzel oplossen. Jammer dat dat soms moet. Ik ga zeker naar de motorbeurs komen en zal ook financieel bijdragen aan de vereniging. Altijd fijn dat er mensen zijn die zich zo inzetten. Helaas verkeerd getimed dus de beurs kan ik helaas niet heen. Lidmaadschap wel voldaan. Probeer wel 24 mrt naar de sleuteldag te gaan.

 58 
 Gepost op: 22 januari 2024, 17:27:06 
Gestart door jvsoelen - Laatste bericht door Eelco
Er komt zeer binnenkort een mail met een betaalverzoek. We kunnen zonder contributie niet blijven bestaan. De vrijwillige bijdrage waar Rob het over heeft komt er ook.

 59 
 Gepost op: 22 januari 2024, 17:25:03 
Gestart door Eelco - Laatste bericht door Eelco
Klopt. Nou was ik al bevooroordeeld, want ik heb ooit bijna een rechtszaak aangespannen tegen de ING, maar die gasten halen je echt het bloed onder de nagels vandaan. 

 60 
 Gepost op: 22 januari 2024, 17:18:27 
Gestart door Eelco - Laatste bericht door FJRob90
Eelco
Ik herken jullie frustratie rondom ING helemaal.
Ook de FJR club, en daar ging het om slechts 2 mutaties in het bestuur, heeft de grootste moeite gehad om dit bij de ING naar binnen te timmeren. :knuppel2:  :x

Pagina's: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10
cuneate-rose