FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Volg clubnieuws ook via Twitter:
https://twitter.com/FJownersclub

Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omlaag

Auteur Topic: Inschrijven Noord Holland Treffen  (gelezen 4834 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mark_Vans

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6204
Re: Inschrijven Noord Holland Treffen
« Reactie #15 Gepost op: 19 september 2017, 10:03:56 »

Heel erg jammer, dan maar op zoek naar iets anders.
Kan altijd nog ff gaan tanken in Luxemburg  :-D

Laat dan ff weten wanneer je gaat, dan pik ik aan.
FJ 1200 3CW, '89. Bluish Black
Triumph Tiger 1200 XRX Explorer '18
Meindl Bernina 2

Mark_Vans

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6204
Re: Inschrijven Noord Holland Treffen
« Reactie #16 Gepost op: 19 september 2017, 11:52:19 »

Goed, als alternatief voor dat weekend is er een spontaan idee geboren om dat weekend van 29 sept t/m 1 okt een hotel in bv. de Eifel, het Sauerland, Luxemburg of, of te boeken.

Daarover lees je meer op http://forum.fj-ownersclub.nl/index.php?topic=21688.msg288742#new
FJ 1200 3CW, '89. Bluish Black
Triumph Tiger 1200 XRX Explorer '18
Meindl Bernina 2

Batman

  • Clublid
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5301
  • Winterswijk
Re: Inschrijven Noord Holland Treffen
« Reactie #17 Gepost op: 19 september 2017, 20:48:11 »

zojuist alle betalingen weer terug gestuurd. voor diegene die betaald hadden.
Een dag niet getoerd is een dag niet geleefd.

FJ 1200. 1TX Bwj 1984 (The New Batbike)
FJ 1200 3XW Bwj 1993 (WPB)
Triumph Tiger 1200 XCa, Bwj 2018

Eelco

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7484
  • Eschebrügge (Duitsland)
    • the sensor people
Re: Inschrijven Noord Holland Treffen
« Reactie #18 Gepost op: 25 september 2017, 21:11:08 »

Jammer. Aan de andere kant, 30% van de leden heeft zich aangemeld. Dat is een fantastische score! Elke marketting manager zou een hard latje krijgen van zo'n opkomst.

Maar alle gekheid op een stokje. Ik zal zeggen waarom wij nog maar montjesmaat aan treffens meedoen.
Wij hebben het, net als vele anderen druk. Daarbij worden we ook steeds ouder. Ik trek het nauwelijks meer (en Marianka al helemaal niet meer) om in 1 weekend ruim 750km weg te tikken. Zo'n die-hard ben ik niet meer. Ik denk niet dat ik de enige ben en dat dit voor meer mensen speelt.

Volgend jaar gaan we hier weer een midzomer treffen thuis organiseren. Zonder toertocht. De rit naar hier en de rit naar huis is je eigen toertocht. Het bier (Mummelmann voor Fred), de barbeque en de feestavond komt dan van ons. Tentjes in de tuin en als de caravan dan nog niet inelkaar is gestort is deze dan ook "te huur".
Dan maar eens kijken hoe dit bezocht gaat worden. Een minimum hebben wij in ieder geval niet. Met vier personen kan het ook leuk zijn.
FJ 1200 ABS 3CY (Model 3XW) 1994 Kleur MAS
FJ 1200 3CY (Model 3CV)1988 Kleur SBL

sylvia

  • Clublid
  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2191
  • Geldrop
Re: Inschrijven Noord Holland Treffen
« Reactie #19 Gepost op: 25 september 2017, 21:58:43 »



Volgend jaar gaan we hier weer een midzomer treffen thuis organiseren. Zonder toertocht. De rit naar hier en de rit naar huis is je eigen toertocht. Het bier (Mummelmann voor Fred), de barbeque en de feestavond komt dan van ons. Tentjes in de tuin en als de caravan dan nog niet inelkaar is gestort is deze dan ook "te huur".
Dan maar eens kijken hoe dit bezocht gaat worden. Een minimum hebben wij in ieder geval niet. Met vier personen kan het ook leuk zijn.
[/quote]

Wederom een superidee Eelco!

Honda NC 750 X '17
Yamaha FZ1 S '09
Yamaha FJ 1200 '88



Women are Angels. And when someone breaks our wings, we simply continue to fly...
On a broomstick. We're flexible like that.

FJoppie

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5535
Re: Inschrijven Noord Holland Treffen
« Reactie #20 Gepost op: 30 september 2017, 11:24:18 »

Jammer. Aan de andere kant, 30% van de leden heeft zich aangemeld. Dat is een fantastische score! Elke marketting manager zou een hard latje krijgen van zo'n opkomst.

Maar alle gekheid op een stokje. Ik zal zeggen waarom wij nog maar montjesmaat aan treffens meedoen.
Wij hebben het, net als vele anderen druk. Daarbij worden we ook steeds ouder. Ik trek het nauwelijks meer (en Marianka al helemaal niet meer) om in 1 weekend ruim 750km weg te tikken. Zo'n die-hard ben ik niet meer. Ik denk niet dat ik de enige ben en dat dit voor meer mensen speelt.

Volgend jaar gaan we hier weer een midzomer treffen thuis organiseren. Zonder toertocht. De rit naar hier en de rit naar huis is je eigen toertocht. Het bier (Mummelmann voor Fred), de barbeque en de feestavond komt dan van ons. Tentjes in de tuin en als de caravan dan nog niet inelkaar is gestort is deze dan ook "te huur".
Dan maar eens kijken hoe dit bezocht gaat worden. Een minimum hebben wij in ieder geval niet. Met vier personen kan het ook leuk zijn.

FANTASTISCH !!!!...geef wel ff op tijd de datum door aub....in de zomer is het bijna onmogelijk om nog sn dagen te nemen.moeten al in begin december bekend zijn  :knuppel2: :knuppel2: :knuppel2:

vr gr
Jop
Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omhoog