Niets leuker dan een nieuwe motorfiets gaan ophalen! Gisteren is het eindelijk gelukt. Sleutel erop en starten maar! Accu had maar net genoeg over om de startrelais aan te trekken wegens het stil staan (zonder druppellader...). Motor draait veel stiller dan m'n vorige FJ's (misschien omdat het het laatste model is?). Remmen werken prima, vering voelt sportief aan. Rijdt erg goed. Alleen kreeg ik hem bijna niet in neutraal bij stop aan tankstation. Even het reservoir van de koppeling gecheckt->geen olie te zien in het venstertje! Dat wordt dus m'n eerste werkje.
Thuis gekomen na een rit van 60km, dacht dat accu nu wel vol zou zijn. Even proberen starten, ging weer maar net . Even wat metingen gedaan-> laadcircuit OK. Daarna de Optimate4 erop en de accu blijkt ook goed te zijn. Hoe ver moet je eigenlijk rijden om een platte accu - die toch nog genoeg geeft om te starten - op te laden?
Hier de foto's:
https://picasaweb.google.com/peterdemey/FJ12003XW1993?authuser=0&authkey=Gv1sRgCPy3krWB04jIHg&feat=directlinkLaat even weten wat jullie zien, missen, raar vinden, wat zit er te veel/te weinig op, wat is niet origineel
Persoonlijk vind ik de spiegels nogal lullig (met die dodehoekspiegeltjes
) en zelfs mét verbreders nog te smal. Het ruitje lijkt mij ook erg laag te zijn. Waarvoor zouden die 3 gaten zijn links in het kontje? Rechtse luchthapper wil ik vervangen.