FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Natuurlijk mag ook onze Facebook pagina niet ontbreken.
Kijk hier voor de laatste informatie: Yamaha FJ Owners Club NL/BE

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Leesbaarheid site  (gelezen 1161 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JeroenM

  • Gast
Leesbaarheid site
« Gepost op: 9 januari 2007, 14:21:43 »

Hallo een ieder,

Zoals jullie wel zullen weten ben ik net nieuw binnen de club.
Ik wil dan ook wat opmerkingen / ideeen geven aan een ieder die zich geroepen voelt.
Misschien is dit allang besproken, maar dan hoor ik het wel.

Het forum begint een beetje onleesbaar te worden. Bijvoorbeeld in de "aangeboden sectie" zie je nog motoren aangeboden in het jaar 2005?? Dit lijkt mij een beetje overdreven. Als je wat (speciaals) zoekt moet je nu +\- 15 pagina's door akkeren. Is het een idee om alle "aangeboden" advertentie's na , laten we zeggen, 2 maanden te verwijderen. Je kan immers altijd je advertentie nogmaals plaatsen.

Voor het forum "techniek" of "tips & trucks". Is het mogelijk dat hier een soort onderverdeling wordt gemaakt zodat je sneller en meer "to the point" kan zoeken?

Beste mensen dit is GEEN kritiek, maar een aanzet/tip om deze mooie site nog mooier/leesbaarder te maken.
Ik weet dat het onderhoud van een site veel tijd vergt en vooral discipline van de gebruiker en site/topic beheerder.

Voor de goede orde, ik ben absoluut geen site bouwer en\of computer\internet expert, maar wil wel meedenken met het leesbaarhouden van deze mooie site.

Op zich kan het geen kwaad als een ieder zijn of haar ideeen hier opschrijft, we moeten alleen oppassen dat het geen eindeloos geschrijf wordt en dat er niets mee gedaan wordt. Heeft iemand van het bestuur een idee hoe we dit het beste kunnen oppakken?

Als laatste opmerking, dit is GEEN sollicitatie om actief iets in de club te gaan doen (helaas niet al te veel tijd en zit ook nog eens regelmatig in het buitenland voor mijn werk). Ik ben alleen van mening dat als iemand een idee heeft hij/zij dat altijd moet kunnen laten horen en misschien doen we daar dan allemaal ons voordeel mee.

Groet,
Jeroen
 

 

Eelco

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7494
  • Eschebrügge (Duitsland)
    • the sensor people
Re: Leesbaarheid site
« Reactie #1 Gepost op: 9 januari 2007, 14:55:08 »

Als je de forum instelt op nieuwe berichten bovenaan dan verdwijnen die ouden automatisch uit zicht.
FJ 1200 ABS 3CY (Model 3XW) 1994 Kleur MAS
FJ 1200 3CY (Model 3CV)1988 Kleur SBL

Mark_Vans

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6212
Re: Leesbaarheid site
« Reactie #2 Gepost op: 9 januari 2007, 16:15:03 »

Ik weet dat er ergens in de berichten een overzicht staat van welke remschijven er voor onze FJ's geschikt zijn, maar ik kan het topic niet 1-2-3 terugvinden.

Dat is een bijvoorbeeld een goed onderwerp om toe te voegen aan de faq.
Zodra ik het topic gevonden heb, stuur ik wel een pb'tje naar de webmaster.
FJ 1200 3CW, '89. Bluish Black
Triumph Tiger 1200 XRX Explorer '18
Meindl Bernina 2
Pagina's: [1]   Omhoog