FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Volg clubnieuws ook via Twitter:
https://twitter.com/FJownersclub

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: PANIEK!!!!  (gelezen 3038 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MADmelle

  • Gast
PANIEK!!!!
« Gepost op: 15 juni 2004, 22:14:05 »

We hebben net de grote internationale FJ meeting gehad (ik schrijf wel 'we' maar ikkus was er dus niet bij :( ), maar wat is daar gebeurd????? Ik kijk net naar de leden counter en ik zie dat we een hoop leden kwijt zijn?!!?!?! :?  :?

Ruud

  • Gast
PANIEK!!!!
« Reactie #1 Gepost op: 15 juni 2004, 23:08:22 »

Ikke ben aan het opschonen... :)
Er zijn een hoop mensen die ooit een keer ingeschreven zijn op het forum maar nooit gepost hebben en voor het laatst minimaal 6 maanden geleden hebben ingelogd.

Deze mensen ben ik aan het verwijderen....
Ze krijgen ook een automatische e-mail hierover waarin staat wat er gebeurd is en waarom....ze zijn overigens vrij om opnieuw een account aan te maken op het forum.

Overigens is de schonings aktie nog niet voorbij...er volgen er dus nog wel een par.

Eelco

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7493
  • Eschebrügge (Duitsland)
    • the sensor people
PANIEK!!!!
« Reactie #2 Gepost op: 15 juni 2004, 23:55:44 »

Zoist. Er zitten natuurlijk ook veel mensen bij die destijds een FJ hadden en nu niet meer. Wellicht dat de nieuwe eigenaar een zeer gewaardeerd OCM is geworden!

@Ruud: zijn er ook OCM die niet meer inloggen? Volgens mij wel he?
FJ 1200 ABS 3CY (Model 3XW) 1994 Kleur MAS
FJ 1200 3CY (Model 3CV)1988 Kleur SBL

Crazy

  • Gast
PANIEK!!!!
« Reactie #3 Gepost op: 16 juni 2004, 09:02:40 »

Ja, dat is wel belangrijk om te weten, ook ivm met die poll over de ledenvergadering.

FJohnny

  • Gast
PANIEK!!!!
« Reactie #4 Gepost op: 16 juni 2004, 11:22:31 »

Ik denk dat je OCM's beter niet kunt verwijderen, wanneer ze geen lid meer willen zijn en opzeggen, dan kan je dezelfde regels hanteren als voor forum members. Maar Crazy heeft een punt met het stemmen.

Ruud

  • Gast
PANIEK!!!!
« Reactie #5 Gepost op: 16 juni 2004, 11:59:53 »

Er zijn inderdaad OCM'ers die niet (meer) inloggen.....
OCM'ers verwijder ik per definitie niet, die gaan we later per geval bekijken.

MADmelle

  • Gast
PANIEK!!!!
« Reactie #6 Gepost op: 16 juni 2004, 15:50:00 »

Lijkt mij dat OCM'ers terug gezet moeten worden op 'Forum member' indien ze de contributie niet betaald hebben. Voor de FM'ers heb je al regels om op te schonen. Op die manier hou je denk ik een goed inzicht in het leden bestand. OCM'ers die wel contributie hebben betaald voor een bepaald jaar mogen mijn inziens niet in dat zelfde jaar verwijdert worden (tenzij de OCM'er daar zelf om vraagt). Dit komt er dus op neer dat iemand met de status OCM nooit automatisch verwijdert kan worden.

Melle

vr3506

  • Gast
PANIEK!!!!
« Reactie #7 Gepost op: 16 juni 2004, 15:57:40 »

@ Melle,

Hoelang heb je daar nou over nagedacht? :wink:

MADmelle

  • Gast
PANIEK!!!!
« Reactie #8 Gepost op: 16 juni 2004, 16:06:23 »

Uhh... :-k

Rem

  • Gast
PANIEK!!!!
« Reactie #9 Gepost op: 16 juni 2004, 18:36:20 »

je hebt in iedergeval verwoort dat wat iedereen dacht wat tie dacht wat wij denken en wat anderen dachten over hoe lang we daar over gingen denken totdat wij dachten dat zij denken dat....................ik scheef

Rem

  • Gast
PANIEK!!!!
« Reactie #10 Gepost op: 16 juni 2004, 18:39:41 »

sorry dat ik denk dat er taalfouten in zitten waar ze zaten

 :D  :D  :D  :D

groetjes Rem (die nog zit wil te ,of zat te stangen)

zat (ff rollende bureaustoel gekocht want niet gereden is niet geleeft)

Ruud

  • Gast
PANIEK!!!!
« Reactie #11 Gepost op: 16 juni 2004, 20:59:35 »

Citaat van: MADmelle
Lijkt mij dat OCM'ers terug gezet moeten worden op 'Forum member' indien ze de contributie niet betaald hebben. Voor de FM'ers heb je al regels om op te schonen. Op die manier hou je denk ik een goed inzicht in het leden bestand. OCM'ers die wel contributie hebben betaald voor een bepaald jaar mogen mijn inziens niet in dat zelfde jaar verwijdert worden (tenzij de OCM'er daar zelf om vraagt). Dit komt er dus op neer dat iemand met de status OCM nooit automatisch verwijdert kan worden.

Melle


Mee eens....

Quavantoe

  • Gast
PANIEK!!!!
« Reactie #12 Gepost op: 20 juni 2004, 12:42:21 »

Ik ben het eens met madMELLE (oeps MADmelle). Dat is een mooie zuivere heldere eenvoudige regeling.

Ene uuh vr3506, Jij was zeker jaloers dat MADmelle nagedacht had over dingen die voor jou heel moeilijk zijn  :wink:


Cor

Zolang ie naar mij blijft 'fluiten", blijf ik rijden.

Yoki

  • Gast
PANIEK!!!!
« Reactie #13 Gepost op: 21 juni 2004, 08:46:19 »

Ben het er ook mee eens, op voorwaarde dat OCM dan wel aan het begin van het jaar het bericht krijgen dat het weer tijd is voor de contributiebetaling... En dat is in een andere discussie net bediscussieerd, afgesproken en goedgekeurd. Geweldig dus, wat een samenhang begint dit geheel te vertonen!  :D  :D
Pagina's: [1]   Omhoog