FJ1200 > Welkom nieuwe bezoekers/leden

FJ1200 heiligschennis

(1/5) > >>

FJ1200rene:
Hi,

Ik zal me even voorstellen, ik heb gisteren mijn eerste FJ1200 gehaald.
Als het aan de puristen ligt, wordt het waarschijnlijk ook mijn laatste.
Mijn plan is namelijk om het blok en een deel van het frame als donor te gebruiken voor een supermoto project.

Dit is al eens gedaan in Noorwegen en dit blok leent zich hier goed voor aangezien de versnellingsbak zo smal is.

Ik heb me aangemeld om meer info te krijgen en als het zover is kan ik hier nog mensen blij maken met onderdelen, want de motor is nog in goede staat voor de leeftijd!
De koffers mogen per direct weg inclusief beugel, want die liggen al in de schuur apart.

Ik ben van plan de FJ komende week als woonwerk motor te gebruiken om hem goed te testen, dus wie weet bedenk ik me nog!

Maar even wat beeldmateriaal bij de tekst:



Ik hoop in dit topic de vooruitgang van het project te laten zien, misschien dat de leden hier het alsnog interessant gaan vinden!

Groeten uit het zonnige zuiden en ik hoop niet dat ik gebanned wordt door mijn plannen :-D

FJRob90:
Gebanned nniet snel maar de titel van je topic is correct  :x

Beertje:
Mooie FJ, zonde om stuk te maken, en een Supermoto is het al...water naar de zee dragen het is.

FJ1200rene:

--- Citaat van: Beertje op  1 november 2023, 15:05:19 ---Mooie FJ, zonde om stuk te maken, en een Supermoto is het al...water naar de zee dragen het is.

--- Einde van citaat ---

Ik snap je helemaal! Bijkomend voordeel is dat ik waarschijnlijk wel mensen blij kan maken met goede reserve onderdelen.

Ik heb deze kleur trouwens nog niet vaak gezien, hij komt uit duitsland zei de vorige eigenaar.

Mark_Vans:
Duitsland? Heb je dan een geknepen of een open FJ1200?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie