FJ1200 > Algemeen

Motorbeurs Utrecht 20/23 02-2020

(1/16) > >>

Fred:
Stand 10 BO 59
De motorbeurs zit er weer aan te komen en ook wij als Fj forum club zijn weer vertegenwoordigd in hal 10.
Doorgaans staan er ook motoren op de stand, die wij overigens delen met de XJ Club en motorhotel Grevenstein.
Het aantal motoren dat op de stand staat is afhankelijk van de ruimte op de stand.
Waar we in eerdere jaren 2 motoren hadden staan, stond er afgelopen jaar slechts één motor van een welwillend clublid en dat kon eigenlijk ook best.
Voor de aankomende beurs ben ik ook op zoek naar iemand die zijn trotse bezit wil uitstallen op onze stand. Let wel, we hebben niet de mogelijkheden om je motor op te halen en weer terug te brengen en zijn dus van jou afhankelijk .
Wil je je motor beschikbaar stellen, stuur mij dan een pb dan komen we er vast wel uit.

Dan de stand bemanning, ook dit doen we niet alleen. Gemiddeld hebben we per dag 4 personen nodig waarvan de vaste kern uit Rinus ( grote smurf) en mijzelf bestaat.
Dit betekend dus dat we per dag 2 aanvullend standleden nodig hebben.
Als hierin geïnteresseerd bent. Graag opgeven in dit topic
Op welke dag(en) je aanwezig wilt zijn.
Let wel. De donderdag en vrijdag zijn lange dagen maar omdat we met zn vieren zijn is er ruimte en tijd genoeg voor jezelf zodat je de beurs over kan.

Fred.
 
Kaarten van de beurs zijn overigens niet via de club aan te schaffen
 
Donderdag: Rinus, Fred , Timo, ......
Vrijdag: Rinus, Fred, Gradje, Boedha.
Zaterdag: Rinus, Fred, Frans, Bert.

Zondag: Rinus, Fred, Rob ( smiddags) , Timo.

FJRob90:
Ahum het afgelopen jaar stonden er twee Fred.
Die van mij en die van Rinus.

Fred:
 :uglystupid2:
Je hebt gelijk

FJRob90:
Ik sta zondag tot 14:00 bij de overburen daarna kan ik het pad oversteken en jou assisteren   :-)

Batman:
Zet mij maar weer op vrijdag Fred.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie