FJ1200 > Algemeen

Aantal online

(1/5) > >>

Batman:
Even een overweging waard.

Meeste online vandaag: 15. Meeste online ooit: 306 (januari 19, 2020, 09:14:56 am

Informatie van het forum. Toch apart dat er zoveel leden online zijn geweest op 19 januari en we maar 70 betalende leden hebben.

Wat kunnen we doen om een lidmaatscap aantrekkelijker te maken?
Wie heeft de oplossing of het gouden idee hiervoor?
Ben benieuwd.

fjaap:
Ik weet niet of het al eerder genoemd is:
een soort van gratis proeflidmaatschap dat na een paar maanden stopt, waarna het aspirantlid moet kiezen om als betalend lid door te gaan of weer een gewoon niet betalend lid wordt met minder rechten op het forum.
Ik weet niet of zoiets geautomatiseerd kan worden in de gebruikersadministratie van het forum ?
Als het handmatig gedaan moet worden is het vanzelfsprekend geen optie.

Gradje gas:
Forumlidmaatschap €10.
Toegang tot alle technische info en mogelijkheid fj zaken te verkopen en technische vragen te stellen waarop geantwoord word (bv door een aan te wijzen technische commissie. Geen verdere posts of deelname aan discussies mogelijk

Volledig lidmaatschap €20

Beertje:
Lidmaatschap kost eigenlijk al niet veel, dus.

Ik vindt ook dat je niet moet "paaien", graag lid of helemaal niet .

Ze mogen lid worden, dat is al leuk voor de aspirant leden toch ?

----------------------------------------------------------------------------------------------------

( een paar dagen dit gepost bij de ALV notulen )


Eerder was het forumleden aanhouden met het oog op onderdelen verkopen/kopen

Je kunt ook stellen, als ze niet de animo hebben om lid te worden, en het nut van een kleine investering niet zien, dat je ze dan ook wel kwijt wil zijn.

Of misschien alleen op een vrij toegankelijk onderdelen gedeelte, voor onderdelen die je wil verkopen toelaten, waar ze hun spullen dan ook kunnen aanbieden tegen een gereduceerd tarief ?

Een FJ -Marktplaats als het ware ?

-------------------------------------------------------------------------------

We zijn weer wat nachtjes slapen verder, idee van Gradje is ook niet zo verkeerd en een proeflidmaatschap zoals Jaap meldt heeft ook wel wat, maar dan nokken als je niet OCM wilt worden., of dokken voor het beperkte forumlidmaatschap. ( centen zijn centen per slot ).

Gewoon een aparte vrij toegankelijke duidelijke FJ - Marktplaats zou altijd kunnen natuurlijk, zodat we toch de onderdelen in beeld houden, ( krijgen ), of kunnen aanbieden ?



Fred:
Uiteraard wil ik ook een gezonde situatie voor de club echter je mag niet vergeten dat er al zoveel Facebook clubjes zijn waar heel veel info vandaan gehaald Kan worden

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie