FJ1200 > Welkom nieuwe bezoekers/leden

Rob RD op zijn FJ

(1/4) > >>

Rob RD:
Goeiemiddag

Ik ben Rob RD, vervent tweetakter met 3 RD's en als verlengstuk daarvan een stuk of 15 FZRren en YZFfen

Sinds enige tijd heb ik nu ook een FJ1200, ik denk een 1996er, 3WX.

Na een half jaar stil gestaan te hebben is de FJ nu 3 keer op motorvakantie geweest, mij daar wild achteraanslepend. En dat is heel goed bevallen. Vroeger deed ik dat wel met de Goldwing maar die heb ik niet meer. De FJ had toen ik hem kocht zo'n 56000 (geen 156000, nee) kilometers er op staan waar ik er nu zo'n 3500 bij heb gezet, en dat in die 3 lange weekeinden. Een keer naar Luxemburg geweest, een keer naar de Eiffel en een keer naar Metz. Aan de FJ heb ik nog niet veel gedaan om hem naar wens te maken, niet meer dan een GIVI Monokey V56 Topkoffer en een aansluiting voor de TomTom. Ik heb er een set Krauser K2 koffers bijgekregen maar ik ga niet verhuizen, alleen maar op vakantie dus daar zoek ik misschien nog een alternatiefje voor. Achterband was op, na Luxemburg maar omdat ik er een extra achterwiel bij heb gekregen met een band met goed profiel en dotcode 0101 kan ik weer effe vooruit. Zitten wel wat haarscheurtjes in maar nog niet zo erg dat er lettertjes uit blijven vallen. Van een oud FJ rijder heb ik remblokken rondom gekregen waarvan ik de voorremblokken vervangen heb. Ik zal eens kijken of ik er een plaatje bij kan maken, zo niet, hij is blauw zoals in de kop van het forum...

FJRob90:
Welkom bij de Club Rob.
Zo te zien heb je al ruime motor ervaring.
Toch een waarschuwing, die ouwe achterband gaat je tijdens een regenbui onaangenaam verrassen.
Mijn advies niet bezuinigen op je eigen veiligheid.

lekniGv:
Welkom Rob, wat een ruime keuze heb je !

Batman:
Welkom Rob vanuit Winterswijk en wat een keuzes kun je maken. Super zeg.
Zoals de andere Rob als schreef, die 2 rubber dingen zijn de enige 2 dingen die je goed en veilig op de weg houden.
Daarnaast ook het onderhoud aan je linksysteem, hier in het forum met een zoekopdracht veel over te vinden, goed in de gaten houden. Een van de, en misschien wel het enige, minpunten van de FJ.
Veel veilige kilometers gewenst.

Herbert:
Welkom hier, doe er gelijk een 17 inch achterwiel in dan heb je weer veel bandenkeus , en ook modern spul dus, veel plezier ermee  :mrgreen:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie