FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Volg clubnieuws ook via Twitter:
https://twitter.com/FJownersclub

Auteur Topic: Nieuw??  (gelezen 7071 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dan

  • Gast
Nieuw??
« Reactie #15 Gepost op: 9 augustus 2005, 18:37:44 »

Schitterend!!! K heb ook een tijdje naked gereden met die fj van mij. Maar als je voortdurend naked wil rijden met je al die kabels wegwerken inderdaad.
Gelogd

MBC666

  • Gast
Nieuw??
« Reactie #16 Gepost op: 9 augustus 2005, 19:26:56 »

Citaat van: Meatpoint
Ziet er goed uit.
meerdere motoren zie ik of is het iemand anders zijn werkplaats?


Is 'onze' werkplaats, ongeveer 100m? da we huren met nen man of 4, met alle benodigdheden natuurlijk
Gelogd

MBC666

  • Gast
Nieuw??
« Reactie #17 Gepost op: 9 augustus 2005, 19:29:07 »

Citaat van: Dan
Schitterend!!! K heb ook een tijdje naked gereden met die fj van mij. Maar als je voortdurend naked wil rijden met je al die kabels wegwerken inderdaad.


Maat van mij heeft het grootste deel van den elentriek herlegd, veel onnodige kabels weg, hoofdkabel ligt nu onder de benzinetank, maar tis nie makkelijk om alles weg te werken, is weer iets voor van de winter
Gelogd

Dan

  • Gast
Nieuw??
« Reactie #18 Gepost op: 9 augustus 2005, 19:57:38 »

Schitterend!!! K heb ook een tijdje naked gereden met die fj van mij. Maar als je voortdurend naked wil rijden moet je al die kabels wegwerken inderdaad.
Gelogd

sideburns

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3289
  • 's-Hertogenbosch
Nieuw??
« Reactie #19 Gepost op: 9 augustus 2005, 22:06:37 »

O.K ik neem m'n woorden terug, verkrachten kan dus toch....... :wink:   Nee geintje.

Uwes hebt een FZR1000 voorvork gebruikt?  Een Genesis model? (Latere hadden toch upside downs?)
welk achterwiel heb uwes gebruikt?  Genesis had een 18" ? staat me iets van bij.
Gelogd

MBC666

  • Gast
Nieuw??
« Reactie #20 Gepost op: 9 augustus 2005, 23:30:40 »

Citaat van: sideburns
O.K ik neem m'n woorden terug, verkrachten kan dus toch....... :wink:   Nee geintje.

Uwes hebt een FZR1000 voorvork gebruikt?  Een Genesis model? (Latere hadden toch upside downs?)
welk achterwiel heb uwes gebruikt?  Genesis had een 18" ? staat me iets van bij.


Fzr van 89'-90'(nog geen UPSD, maar wel met 17inch achterwiel)
http://www.motorbikes.be/nl/Yamaha/1990/FZR%201000/
Gelogd

Crazy

  • Gast
Nieuw??
« Reactie #21 Gepost op: 11 augustus 2005, 19:51:44 »

Welkom!
Gelogd
 

cuneate-rose