FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Natuurlijk mag ook onze Facebook pagina niet ontbreken.
Kijk hier voor de laatste informatie: Yamaha FJ Owners Club NL/BE

Pagina's: [1] 2 3 4  Allemaal   Omlaag

Auteur Topic: Gedeist  (gelezen 6691 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

FJoppie

  • Overleden
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5535
Gedeist
« Gepost op: 31 maart 2005, 09:43:58 »

moet me even een weekje gedeist houden, heb een gekneusd onderbeen, schouder,ribben, elleboog, rug.

was gisteravond onderweg naar een gezamelijk etentje met mijn collegas, ik reed op de linkerbaan van een grote rotonde, en wilde de rotonde half nemen, net toen ik de motor om wilde leggen om de rotonde te verlaten, bedacht de bestuurder van een koekblik rechts van mij , dat hij daar verkeerd reed en gaf gas, om v??r mij langs de rotonde linksaf te kunnen slaan, driekwart dus.
Was op zich niet zo erg, ware het niet, dat hij mijn motor zo een mooi exemplaar vond, dat hij het nodig achtte om mijn voorwiel te willen stelen met zijn acherbumper, terwijl ik al remmende hem wilde laten passeren.
Toen ik daar op de grond lag, met de motor nog tussen mijn benen, keek hij even opzij en dacht "Oh daar ligt een motor" en reed door, blijkbaar met de gedachte, dat hij mijn voorwiel toch niet mee kon nemen omdat de rest er nog aan zat.

resultaat, spiegelverlenger krom( niet stuk) exra scheurtje in de kuip, en onderkant van de linker koffer geschuurd, schade valt mee, je ziet niet meer als dat ik al aan beetje schade had.

vanmorgen kon ik me bed niet uit komen, en moest van Jenny naar de dokter, die heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis, fotootjes gemaakt, en gezien dat er niets is gebroken.
hoop dat ik met een week of anderhalf weer kan rijden, want het wordt zo langzamerhand wel mooi weer

Grzzz
Job

Rem

  • Gast
Gedeist
« Reactie #1 Gepost op: 31 maart 2005, 09:51:57 »

niet een kenteken toevallig of een beschijving van de auto??

ook de tijd onthouden ,mischien rijd het er morgen weer ??

komen we ff met zen allen  :twisted:

veranderen van rijbaan houd in voorang verlenen dus hij is fout.

FJoppie

  • Overleden
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5535
Gedeist
« Reactie #2 Gepost op: 31 maart 2005, 09:55:48 »

Citaat van: Rem
niet een kenteken toevallig of een beschijving van de auto??

ook de tijd onthouden ,mischien rijd het er morgen weer ??

komen we ff met zen allen  :twisted:

veranderen van rijbaan houd in voorang verlenen dus hij is fout.


jammer genoeg niet, was in spitsuur, hele rotonde kei druk verkeer, zoefden links en rechts aan me voorbij, 1 koekblik rijder ( had zelf ook een motor zei die) heeft mij omhoog geholpen , en ik dacht maar aan 1 ding, zo snel mogelijk uit deze gevaarlijke situatie vandaan......

Ruben

  • Gast
Gedeist
« Reactie #3 Gepost op: 31 maart 2005, 10:20:03 »

Lullig man. Neem rustig je tijd om er weer bovenop te komen, kneuzingen overbelasten is geen pretje kan ik je vertellen.

Tis zo'n klotestreek als die koekblikken gewoon doorrijden, was bij Meriam ook al...

FJoppie

  • Overleden
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5535
Gedeist
« Reactie #4 Gepost op: 31 maart 2005, 10:26:03 »

Kan niks overbelasten nu, ben al 5 minuten bezig om bij het toillet te komen  :P  :P  :P  moet nu echt op tijd vertrekken, anders ben ik te laat  :P  :P

maar THXs voor je steun :lol:   komt wel weer goed, een paar daagjes rustig aan doen, doet meestal wonderen.
Erger me wel kapot aan de motor in de achtertuin, die is nog heel en daagt me uit om te gaan rijden.......... BALEN !!!! :evil:

FJoppie

  • Overleden
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5535
Gedeist
« Reactie #5 Gepost op: 31 maart 2005, 10:34:10 »

PS , hoe is het nu met Meriam? had laatst ook gevraagd, hoop dat ze er weer een beetje bovenop is......Men moet zich niet laten ontmoedigen door deze lullige dingen...

Ik bedoel maar......wij hebben niet een zo gouden tijd achter de rug,,,,,,

Voor 8 weken terug probeerde mijn zoon een vrachtwagen van de weg af te drukken met zijn scootertje, is hem niet gelukt trouwens, die is er net weer bovenop,,,,,en de fiets van mijn dochter is gestolen 3 weken terug, en toen ze met de fiets van Jenny naar school ging, kwam ze ook al weer lopende terug, want iemand vond dat ook wel een mooie fiets en heeft die ook maar meegenomen. :P  :P

Ik zeg maar zo,,, SHIT HAPPENS .... ook deze pechperiode gaat wel weer voorbij, want voor je het weet zit je op een of andere camping in friesland met van die zotte motorrijders of ergens in Luxemburg in de middel of nowhere  :P  :P
en ben je alles weer vergeten 8)  8)

vr3506

  • Gast
Gedeist
« Reactie #6 Gepost op: 31 maart 2005, 10:55:41 »

Citaat

andere camping in friesland met van die zotte motorrijders of ergens in Luxemburg in de middel of nowhere

VERGEET je Noord Holland niet??? :twisted:  :wink:

Vervelend wat ik hier allemaal lees, in ieder geval beterschap en sterkte!
Jan

FJoppie

  • Overleden
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5535
Gedeist
« Reactie #7 Gepost op: 31 maart 2005, 10:59:28 »

nee natuurlijk niet , ook  in  Noord Holland zijn we erbij  :P  :P
Staat allemaal genoteerd hoor, en anders trekt Jenny wel aan me jas  :lol:  :lol:  die wil dat voor geen goud missen, mischien mag ze dan op haar eigen motor  :P  :P

Ing

  • Gast
Gedeist
« Reactie #8 Gepost op: 31 maart 2005, 11:05:00 »

Veel beterschap hoor!!

Er rijden inderdaad nogal wat eikels rond, sommige zien niet eens wat ze allemaal teweegbrengen door hun idiote rijgedrag (ook heel erg!!!), en als ze het dan wel zien, rijden ze gewoon door (nog veeeel erger!!!)!

Ik hoop dat dit het einde was van jullie pechperiode en dat er nu betere tijden aanbreken!!

FJoppie

  • Overleden
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5535
Gedeist
« Reactie #9 Gepost op: 31 maart 2005, 11:07:43 »

THX?s Inge :P

Rem

  • Gast
Gedeist
« Reactie #10 Gepost op: 31 maart 2005, 11:38:47 »

hierbij verklaren wij deze pech periode voor geeindigt. =D>

het is lente.
 :D
het zonnetje schijnt de lucht is blauw de vogeltjes ook  . :wink:  :D

Dyrck

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5453
Gedeist
« Reactie #11 Gepost op: 31 maart 2005, 12:12:40 »

Excuseer me maar even, maar:

Ik kan [censuur] zo gruwelijk pissig en agressief worden van dit soort berichten.
Al die kl..z.kk.n die maar menen door te kunnen rijden omdat ze 'maar' een poging tot zware mishandeling plegen bij een motorrijder .....
En dan worden motorrijders beticht van agressief rijgedrag.....

sorry hoor voor m'n taalgebruik, maar moest dit ff kwijt
GGGRrrrrrrrrr :x
Gib mir Benzin
Es fließt durch meine Venen, Es schläft in meinen Tränen
Es läuft mir aus den Ohren, Herz und Nieren sind Motoren

Marcel

  • Clublid
  • Berichten: 2729
  • Meppel
Gedeist
« Reactie #12 Gepost op: 31 maart 2005, 12:16:52 »

Geen mooie berichten.

Wordt maar snel weer beter.

Ik sluit me bij Dirk aan
Het wordt een beetje rustiger: Triumph sprint 1050 ST

Old School: FJ1100 84 ;)

Dan

  • Gast
Gedeist
« Reactie #13 Gepost op: 31 maart 2005, 12:17:03 »

Sterkte toegewenst vanuit Hoorn!!!

copret

  • Clublid
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3892
  • Montfoort, midden vh land
Gedeist
« Reactie #14 Gepost op: 31 maart 2005, 12:27:04 »

Das klote, sterkte toegewenst....
leenmotor FJ1200ABS '95
FJ1200ABS '91 winterproject
XT 600E '95
KTM Super Adventure 1290 S
http://corvendrig.magix.net/public/index.htm
Koppelling foto https://www.mijnalbum.nl/Album=YMSREOVY
Isle of Man https://www.mijnalbum.nl/Album=EOXUJTTA
Pagina's: [1] 2 3 4  Allemaal   Omhoog