FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Natuurlijk mag ook onze Facebook pagina niet ontbreken.
Kijk hier voor de laatste informatie: Yamaha FJ Owners Club NL/BE

Auteur Topic: Voorgesteld tot 1 april 2005  (gelezen 58308 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mols

  • Gast
knallen
« Reactie #30 Gepost op: 20 augustus 2004, 23:57:51 »

33 jaar ben ik uit brunssum, ??n FJ1100 uit '85 met 68.tkm en veel problemen en ??n FJ1100 uit '87 met 196.tkm
Hier ben ik heel veel mee gaan toeren   8)
Gelogd

Erik

  • Gast
Nieuw
« Reactie #31 Gepost op: 27 augustus 2004, 20:01:20 »

Hallo

Ik zal me even voorstellen; ik ben Erik ik kom uit Dieren, en ja......
ik heb een FJ.
Ik had een 1100, maar en half jaar geleden heb ik een 1200 '88
gekocht.
Ik zag bij "gespot" al regelmatig Dieren voorbij komen maar ik was het niet.
Maakt mij dat ook onzichtbaar voor camera's?

Gr.
Erik
Gelogd

Big_Twin

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 25
  • Mierlo
Even voorstellen voor wie niet bij de Limbo tour 2004 was
« Reactie #32 Gepost op: 12 september 2004, 20:47:00 »

Ik ben Lex Alving en heb sinds kort een FJ1200 (1992). (Gedwongen door Crazy.)
Mijn echte motor is natuurlijk een Big-Twin, een opgevoerde BMW R100/7.
Gelogd
Proud member of the BBB-association

Anonymous

  • Gast
Voorgesteld tot 1 april 2005
« Reactie #33 Gepost op: 30 september 2004, 22:12:04 »

Zal me als nieuweling ook even voorstellen aan alle YAMAfielen op dit forum.Ik luister naar de naam Mark Lentjes woon in Amersfoort en ben in '84 al aangestoken door het FJ virus door een tijdje een 1100 van een vriend te mogen lenen, heb deze week mede door al jullie kennis een goede (hoop ik) FJ aangeschaft. :lol:
Gelogd

FJolanda

  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2350
  • Tilburg
Voorgesteld tot 1 april 2005
« Reactie #34 Gepost op: 9 oktober 2004, 22:15:30 »

Hallo allemaal,

Ik ben de wederhelft van FJoppie, die dame die niet achterop een moter mee te durfde rijden (dramatische angstaanjaagende spookrit) :mrgreen:

Velen hebben getracht mij achterop een motor te zetten maar gelukkig zonder resultaat :oops:

Drie jaar geleden door een weddenschap (verloren) moest ik achterop, :roll:  de rit heeft veel goed gedaan, mijn partner heeft de leuke facetten van het motor rijden laten zien, en dat het helaal niet hard en schuin moet.
Ik heb stukken van nederland mogen zien die ik zeker in de auto over het hoofd zag.

Voor 6 weken geleden heb ik een proef les motor rijden genomen ik wilde weten wat het is om een motor te kunnen rijden en te beheersen, mijn proefles uite zich in een eerste les :?: Ik weet niet wat me overkwam maar ik vond het leuk, een bepaald gevoel bekroop me wat ik niet onder woorden kon brengen, zat zelfs uit te kijken naar mijn volgende les :lol: (valt niet mee) ben ik achter gekomen in de volgende les (een dip, .....) laat me niet uit het veld slaan ik wil dat roze papiertje hebben.

Ik wil zelf rijden, zeker als ik U vertel dat ik vandaag een motor gekregen heb die ik zo mooi vind jawel een FJ600 uit 1990 25.000 km op de teller, de motor is van de eerste eigenaar nw gekocht en ik mag de tweede zijn.

Nog meer stimulans, kan niet wachten tot ik zelf mag rijden.

FJ-enny
Gelogd
Een blik, een woord, een stille wenk....elkaar zo kennen is een geschenk

Fred

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 8700
  • Noord Scharwoude
Voorgesteld tot 1 april 2005
« Reactie #35 Gepost op: 11 oktober 2004, 22:06:08 »

Hallo ik ben Fred, familie van Fjoppie en Jennie, ik ben sinds een half jaar in het bezit van een FJ 1200 en ben inmiddels toch wel een paar maanden lid van de club maar niet al te veel tijd op de site besteed.
voor het FJ gebeuren had ik een VFR ja echt, maar daar kreeg ik de vrouw niet op, 1 keer en toen werden men longen uit men lijf geknepen. sindsdien niet meer dus tot de FJ. moest meteen een pak en helm kopen en als het effe weer is moeten we er op uit.
De FJ zelf stond al een jaar of 2 bij Robs acc in Tzand in de schuur in het beige , was niet echt een plaatje, hij had uiteindelijk besloten om de FJ over te spuiten, is nu strak blauw en een plaatje
Gelogd
FJ 1200 maar dan Blauw
1x3FJR
2,5 x 3XW

Dan

  • Gast
Voorgesteld tot 1 april 2005
« Reactie #36 Gepost op: 13 oktober 2004, 12:14:40 »

Geachte FJ1200club-leden

Tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik mijzelf nog niet eens netjes heb voorgesteld aan jullie als nieuwe FJ1200clublid :oops: . Dit heeft wel een reden, het is zo dat ik tot 2 oktober toe eigenlijk nog helemaal geen FJ had. Ik had hem wel maar deze stond nog in Belgi? om door mij ingevoerd te worden en ik dacht steeds dat voorstellen, dat  doe ik als alles officieel is met invoeren en verkrijgen van de noodzakelijke documenten om echt met mijn FJ a/h verkeer deel te mogen nemen.

Misschien vinden jullie dit onzin en natuurlijk mag dit voorstellen ten aller tijden maar ik had er echt zo'n gevoel bij.

Nu heb ik gisteren echter sneller als gedacht mijn kentekenbewijs vanuit Veendam ontvangen =D> en ben ik nu eindelijk officieel een echte FJ1200 berijder!!!

Ja jullie mogen me feliciteren als je wilt, want ik ben er echt heel blij om en ook een tikkeltje ontroerd.

Hier heb ik al die maanden op gewacht :D !

Mijn naam is Dan Bekkering en ik ben 39 jaar oud, ik woon in Hoorn samen, met Margreet, die gelukkig wel achterop durft in tegenstelling tot sommige vrouwen die nog een klein beetje geholpen moeten worden, zoals in een van de topics op dit forum al uitgebreid aan bod is gekomen.

Ik ben Account Manager bij MicroWarehouse // Inmac en verkoop IT-gerelateerde artikelen aan bedrijven. (business to business).

www.inmac.nl

Ik ben over het algemeen positief van aard (soms ook niet) en ik hou van sporten en gezelligheid.

Mijn interesses liggen bij m'n FJ natuurlijk, IT (programmeren e.d.), Sport, ik verheug me op de buitenlandse reizen, die ik wil gaan maken op m'n motor.

Scandinavi? is mijn eerste doel en natuurlijk toeren met de FJ1200-club lijkt me  te gek.  

Nou dit was het,

Groetjes, Dan.
Gelogd

effjott

  • Gast
Voorgesteld tot 1 april 2005
« Reactie #37 Gepost op: 20 oktober 2004, 14:27:12 »

Hallo - nog eens,

en nou in het KORREKTE topic (en om te oefenen ... ;-):

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Norbert Stephan uit Rees (Duitsland), 53 jaar jong, en ik heb vanaf 1969 brommers gehad. Mijn eerste bike was een oude BMW R27, daarna MZ 250TS, Moto Guzzi 850GT, Yamaha XS400, BMW R65 RT, BMW R100 RS en Yamaha FJ1200.

Mijn FJ1200A is van het bouwjaar 1991 (3YA)
?->    http://nostep.ger.bei.t-online.de

Wat moet ik nog zeggen? Ik heb het niet zo met praaten en schrijven in het nederlands, maar ik zal oefenen, oefenen en nog eens oefenen ;-)

Mischien tot ziens!

Groeten,
Norbert
Gelogd

Veertje

  • Gast
Voorgesteld tot 1 april 2005
« Reactie #38 Gepost op: 22 oktober 2004, 11:59:41 »

Hallo jongens en meiden,

Beer & Peer hadden gelijk toen ze me hier op attend maakten.
Leuk zo'n FJ-forum !

'k Zal me hier dan ook maar even voorstellen:
Ik ben dus Vera, zus(je) van Beertje en Peertje en logischerwijs noem ik me hier dan maar Veertje.
'k Moet nog wel heel erg wennen aan deze nickname, want mijn broers pessten me hier vroeger nogal eens mee, maar goed, ik zal die naam nu als geuzennaam gaan gebruik (lekker puh..jongens).

O'ja, ik rijdt op een rode Yamaha Radian.
Weiswaar geen FJ, maar wel hetzelfde blok als de XJ/FJ 600.
Gelogd

sprinter

  • Gast
Hallo even voorstellen
« Reactie #39 Gepost op: 2 november 2004, 22:25:20 »

Hallo ook ik wil mij even voorstellen.

ik ben Lubbert, uit winschoten (groningen)

ik heb nog maar 2 jaar mijn rijbewijs en rij nu 3 jaar motor (dus 1 jaar zonder)
ik rij dik 30.000 km per jaar. verder heb ik geen auto en doe dus echt alles op de motor

ook bij mij is de fj virus overgesprongen en ik hoop dat die virus nog lang bij mij mag blijven

ook ben ik vigaro rijder en met stomme toeval ben ik tegen een oude verroeste fj 1100 uit 85 met veel nieuwe onderdelen aangelopen die voor zijn 450  eurotjes nog te duur leek
maar ja ik was in een klap verlieft op dat beesie en heb hem maar genomen

het belangrijkste voor mij was dat de blok met een dolgedraaide bout aan de koppelingsdeksel nog draaide als een naaimachiene

en nu dat hij bij mij in bad is geweest en eens aan de rit ben gegaan, is het vigaro gevoel al snel door de 19 jarige fj verdrongen



verder zoek ik een fj liefhebber in de provencie die mijn fj eens techniech wil bekijken

groeten Lubbert
Gelogd

Markus

  • Gast
Even Voorstellen
« Reactie #40 Gepost op: 4 november 2004, 18:23:16 »

Hallo,

Ik zal mij even voorstellen, ik ben Alexander Markus en heb mij afgelopen zondag (31 okt.)  aangemeld als forum- en owners lid.
Ik woon in Apeldoorn, ben 38 jaar, getrouwd en heb 2 kinderen, een dochter van ruim 6 en een zoon van ruim 8 jaar(??k gek van motorrijden en dus parttime passagier :wink: ). Sinds een paar maanden ben ik de gelukkige eigenaar van een FJ 1200 uit '93. Ik heb hiervoor enkele andere motoren gehad, steeds een paar jaar gereden, dan weer mijn tijd en geld aan andere hobbys besteed om daarna toch weer een motor aan te schaffen omdat de kriebels dan niet meer uit te houden waren. Ik heb trouwens bij deze motor het gevoel dat ik nog lange tijd plezier van hem zal hebben en hier dus lang mee door zal blijven rijden. Ik verwacht dat ik jullie nog wel tijdens een rit of evenement beter zal leren kennen, het is nu alleen nog maar wachten op mijn lidmaatschapspas. Tot zover en tot ziens!
Gelogd

Danny

  • Gast
ik zal me ook even voorstellen
« Reactie #41 Gepost op: 5 november 2004, 14:45:57 »

beste mensen,

ik ben Danny 22 jaar en kom uit rotterdam.
Ben sinds een tijd al in het bezit van een yamaha fj 1200 bj 86
Nu is het helaas zo dat hij niet erg mooi meer is dus ben ik van plan er wat aan te gaan doen.
Voor suggesties sta ik altijd open.
Mijn beroep is auto/motorfiets monteur.
By the way ik ben vrijgezel en woon op mezelf.
Meer weet ik niet echt te vertellen.

mvg Danny
Gelogd

mutsie prutsie

  • Gast
guess who's back
« Reactie #42 Gepost op: 6 november 2004, 08:29:53 »

haai allemaal,

ben er weer, heb n tijdje terug afscheid genomen als soespoes (de meesten is de reden hiervoor bekend, ik weet zelf de reden niet zo goed meer, t gaat allemaal erg snel he)
ben dus terug als mn ware ik Mutsie Prutsie  :lol:  :wink:

groetjes allemaal

ps: kan ik  nu weer pb'tjes sturen naar mn poepie  :wink:
Gelogd

der Bomber

  • Gast
Voorgesteld tot 1 april 2005
« Reactie #43 Gepost op: 14 november 2004, 22:38:43 »

Hallo, ik wil mij bij deze even voorstellen.

Mijn naam is Gerton, 37 jaar, woon in Hardenberg, getrouwd met Karin en heb 2 lieve dochters (2 en 5jr.)
Ik rijd zowel priv? alsmede voor ?de baas? mijn kilometers op de teller. Na diverse merken en types motorfietsen heb ik eindelijk een FJ1200 aangeschaft. Iets wat ik veeeeel eerder had moeten doen! #-o
Ik was al regelmatig te gast op deze prima site, en ben lid van de club geworden na de koop van een blauwe FJ1200 uit ?86.  

Motoren moeten rijden! En ik hoop jullie dan ook een keer te ontmoeten op een toertocht of een ander evenement.

Greetings!,    Gerton Bomhof.   (der Bomber).
Gelogd

Ing

  • Gast
Voorgesteld tot 1 april 2005
« Reactie #44 Gepost op: 14 november 2004, 23:17:47 »

Hoi, ik ben Ing. Ik hou van motorrijden (maar alleen als het niet regent!!) en heb onlangs een paar keer op een FJ1200 gereden. Dat is me errug goed bevallen, ofschoon het een beetje een zware machine is......
Graag zou ik van andere vrouwelijke FJ rijders horen hoe zij het vinden om er een te hebben, daar ik overweeg er een aan te schaffen. En ik bedoel dan dus vrouwen die zelf rijden, niet de achterop zitters (hoewel achterop zitten bij tijd en wijle ook lekker is.....).
Greetings....
Ing*
Gelogd