FJ1200 > Algemeen

plus minus 160km/h

(1/11) > >>

Rob:
:oops: ik denk dat ik vanmorgen iets te hard heb gereden, en er stond een auto met van die hella lampen langs de weg, niet gezien uiteraard, eenmaal er voorbij SHIT het zal toch niet.

wie weet wat er gaat gebeuren als het wel zo is?


 :oops:  :evil:  :oops:  :evil:

rop:
Na correctie valt het allemaal misschien nog wel mee; het zijn maar Euro's en wat koop je daar tegenwoordig nou nog voor......
Mocht je daar 120 of 100? In het eerste geval: zie bovenste zin en in het laatste geval: veel sterkte en doe de groeten aan mr. Spee, de OvJ.

Rob

vr3506:
Aangifte doen dat je motor is gejat, en dan paar dagen later zeggen dat je 'm zelf teruggevonden hebt (joyriding)

Rob:
je mag er 100, ene we moeten wel eerlijk blijven Jan, we zijn sportief dus laat maar komen.

copret:
Beste Rob, met de volgende toertocht mag je bij mij achterop indien je rijbewijs wordt ingenomen. Dyrck past toch niet tussen de armsteuntjes dus jij mag gratis en voor niks meerijden.... :wink: omdat je afgelopen zaterdag goeie tips aan mij gaf zodat ik het plastic dopje "probleemloos" kon verwijderen uit het motorblok (alleen de pakking zweet nu door...)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie