FJ1200 > Algemeen

Motorbeurs 2019

(1/8) > >>

Fred:
Nog even en het gaat weer gebeuren.
Motorbeurs 2019 van 14 t/m 17 februari.

In tegenstelling tot mn eerdere berichten ben ik, in overleg met het bestuur, toch weer betrokken bij de organisatie van deelname aan de motorbeurs.
Ook dit jaar doen we dit weer samen met de XJ club en Motorhotel Grevenstein.
Zo zul je Rinus en mijn persoontje waarschijnlijk de hele beursperiode tegen kunnen komen.
Maar we kunnen dat niet met zn 2en natuurlijk en net als voorgaande jaren willen we minimaal 4 man per dag, zodat er door de dag heen een wisselende stand bezetting is met een minimale constante aanwezigheid van 2 man of vrouw natuurlijk, dan kun je ook zelf de beurs bezoeken.
Graag hier aanmelden als je je opgeeft om ook als stand bemanning een dag te staan.
Let wel de donderdag en de vrijdag zijn lange dagen.
Dan misschien ter overvloede, dit is de laatste keer dat de FJ club als deelnemer op de beurs aanwezig is.

Elk jaar staat er wel een FJ van een clublid te glanzen op de stand. Nu kun je hier ook opgeven of je jouw motor ter beschikking wilt stellen, let wel: zelf brengen en halen!

Bezetting:
Donderdag:Rinus, Fred, Ron de liefhebber, Arjen. Compleet.
Vrijdag:Rinus, Fred, Bert, Gradje
Zaterdag:Rinus, Fred, Frans, Fredbb. compleet.
Zondag: Rinus, Fred, Rob, Jenny, compleet.reserve Jan

Opbouwen van de beurs kan al op woensdag vanaf 07.00 uur.
Indien er iemand zijn pride and joy wil showen tijdens de dagen, laat maar horen. Mag ook via pb.

Batman:
Fred, zet mij maar op vrijdag.

arjen:
hoi fred 

rudy en ik willen wel op de donderdag

Fred:

--- Citaat van: arjen op 29 oktober 2018, 21:14:20 ---hoi fred 

rudy en ik willen wel op de donderdag

--- Einde van citaat ---
Top

FransJe:
Hoi Fred, zo te zien is zaterdag voor mij de beste dag om te komen staan op de beurs. Ik hoor het graag indien akkoord. Grt Frans.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie