FJ1200 > Algemeen

Web Master

(1/3) > >>

Bestuur FJ Club:
Zoals jullie mischien wel weten was Daniël de laatste tijd heel druk en gaf ook aan dat het stokje wel een keer overgedragen kon worden.
Dat is dit weekend gebeurt , Edwin is nu bezig het het zijne te maken jullie zullen er binnenkort wel wat van merken denk ik.

Vanaf deze plek wil ik Daniël heel erg bedanken voor zijn jaren lange inzet en dit geheel vrijwillig , dank je wel hiervoor.

We hopen je naturlijk nog wel eens te zien bij het een of het ander, het ga je goed  :mrgreen:

Fred:
Daniël bedankt. Ik kan het me eigenlijk niet meer voorstellen dat een ander dit ooit gedaan heeft.
De stille kracht

Gradje gas:
Dank voor je inzet Daniel. Ik heb geen idee hoeveel tijd en moeite het kost om webmaster zijn en wat er achter de schermen allemaal gebeurd, alleen dat ik het niet kan en er niet in ben geinteresseerd om het te leren. Daarom extra bedankt, we hebben volgens mij door jouw werk een goed funtionerende website en forum.
Edwin, succes met de opvolging!

Batman:
Daniel, als drijvende kracht achter het forum en de website van de fjoc was je altijd stil op de achtergrond bezig. Veel werk verricht en dat vraagt veel meer tijd en werk dan menig een denkt. Bedankt voor je inzet over de jaren als webmaster. Ik hoop dat je nu wat meer de rust kunt vinden voor jezelf en je drukke bestaan. Hopelijk zien we je nog op evenementen van de club.

Edwin,
Succes in het opvolgen van Daniel en het beheer over zowel het forum als ook de webpagina.

boeddah58:
daniel, bedankt voor je tomeloze inzet, al die jaren. :mrgreen: :mrgreen:
edwin, veel suc6... :-)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie