FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Natuurlijk mag ook onze Facebook pagina niet ontbreken.
Kijk hier voor de laatste informatie: Yamaha FJ Owners Club NL/BE

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Bier  (gelezen 2793 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MADmelle

  • Gast
Bier
« Gepost op: 15 mei 2004, 23:20:06 »

Ja ja ja, ik weet het ... jullie zitten zeker allemaal gezellig met elkaar aan het bier en ik geef jullie groot gelijk. Ik heb hier thuis ook maar een paar flesjes geopend... tis van dat plat geslagen hamster spul. Ist inderdaad goed weg te werken. Maar nou heb ik ff een vraagje: Is die hamster er nou alleen in de smaak witbier of zijn er nog meer smaken verkrijgbaar.

Onze lokale Komart heeft momenteel een voorraadje staan. Dus voor de ge?nteresseerde... sla je slag.

Kan trouwens wel merken dat iedereen gezellig foetsie is want er staan bijna geen berichten op de site.

Melle

willem777

  • Gast
Bier
« Reactie #1 Gepost op: 15 mei 2004, 23:46:11 »

Over bier gesproken, zit ook lekker aan de Heineken (m'n dochter is jarig vandaag) en om die reden kan ik met geen mogelijkheid die rit meerijden  :evil: , maar ook zonder ons gaat het wel door Melle, ik hoop voor iedereen die wel kon dat het erg gezellig is en we kijken uit naar de foto's.

fj_paultje

  • Gast
Bier
« Reactie #2 Gepost op: 16 mei 2004, 08:58:14 »

Die hamster wordt gebrouwen door de Gulpener Bierbrouwerij, en die hebben nog veel meer smakelijke biertjes in huis.
Leuke webside ook: http://www.gulpener.nl/

Ik ben er ook niet bij, net terrug uit Turkije, en bevendien nog geen butget kunnen vinden voor nieuwe banden....het wordt nu toch wel tijd.
 :?

Ruud

  • Gast
Bier
« Reactie #3 Gepost op: 16 mei 2004, 09:25:06 »

Over banden gesproken.....(moet toch ergens op voortborduren)  :wink:

Paul,
Zou jij mij eens willen helpen een mooie rit uit te zetten hier in de buurt :?:
Zelf heb ik dit nog nooit gedaan en zou dus ook niet weten waar te beginnen, maar er moet nog steeds een ooievaarsritje gereden worden voordat Duco, nu 7 maanden, zelf zijn rijbewijs heeft  8)

fj_paultje

  • Gast
Bier
« Reactie #4 Gepost op: 16 mei 2004, 09:38:00 »

Prima Ruud, we spreken binnenkort wel ff wat af!

Meatpoint

  • Gast
Bier
« Reactie #5 Gepost op: 16 mei 2004, 11:42:34 »

kijk, dat zijn mooie initiatieven. zo zie je maar er hoef niet veel gepost te worden als dat wat gepost wordt maar goed is.

zet hem maar meteen in de kalender, Ruud. we kijken er naar uit.
en ook ik kon helaas niet mee, wel met geldige reden maar het is balen, zeker met dit prachtig weer.

ard

  • Berichten: 4960
  • ik wou dat ik een telefoon was
Bier
« Reactie #6 Gepost op: 16 mei 2004, 19:15:26 »

we vroegen ons al af onder het genot van een flesje of di kleine zn rijbewijks al heeft :lol:

ard
Als de haan van huis is leggen de kippen eieren !!!!!

Dyrck

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5453
Bier
« Reactie #7 Gepost op: 16 mei 2004, 20:13:34 »

Citaat van: ard
we vroegen ons al af onder het genot van een flesje of di kleine zn rijbewijks al heeft


flesJE zei je?
Zeg maar gerust : Kratten
Gib mir Benzin
Es fließt durch meine Venen, Es schläft in meinen Tränen
Es läuft mir aus den Ohren, Herz und Nieren sind Motoren
Pagina's: [1]   Omhoog
 

cuneate-rose