FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Volg clubnieuws ook via Twitter:
https://twitter.com/FJownersclub

Pagina's: [1] 2  Allemaal   Omlaag

Auteur Topic: Ik denk dat ik voor deze FJ1200 ABS ga.  (gelezen 4748 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dan

  • Gast
Ik denk dat ik voor deze FJ1200 ABS ga.
« Gepost op: 24 juli 2004, 15:19:13 »

Geachte dames en heren,

Zoals jullie wel weten ben ik op zoek naar een FJ1200 en probeer ik me goed te ori?nteren. Aangezien ik toch een fiets met ABS wil, heb ik er een gevonden waar ik van denk dat het wel een goede keus kan zijn.  :D  
Het gaat om deze FJ1200, heeft ABS en ik mag 'm meenemen voor ? 2950,- ipv
? 3750,-. Ik heb deze prijs gekregen omdat ik contant wil betalen, dus geen financiering wil en geen garantie hoef. Als ik iemand van de OCM's mee kan nemen denk ik dat we er wel achter moeten kunnen komen of deze fiets goed is of niet.

]

Wie woont er in Gelderland en heeft even tijd om met mij naar deze FJ te gaan kijken.

Met vriendelijke groet,

Dan.

Gradje gas

  • Clublid
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3845
  • Valkenswaard, Noord-Brabant
Ik denk dat ik voor deze FJ1200 ABS ga.
« Reactie #1 Gepost op: 24 juli 2004, 19:01:53 »

Da's een redelijke prijs voor deze motor bij een motorzaak denk ik. Hoeveel km?
FJ1200A 3XW
FJR1300A RP08
----------------------------------------------
Vallen is niet erg. Niet meer opstaan wel!

Mischa

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6499
  • Harmelen
Ik denk dat ik voor deze FJ1200 ABS ga.
« Reactie #2 Gepost op: 24 juli 2004, 19:44:01 »

Ik zou nog eens over de garantie nadenken. Is veel waard als je 'm nodig hebt. Vraag maar aan Miel bijv.

Dan

  • Gast
Ik denk dat ik voor deze FJ1200 ABS ga.
« Reactie #3 Gepost op: 24 juli 2004, 20:23:59 »

Oja  :oops: dat was ik glad vergeten, de kilometerstand en het bouwjaar hier te vermelden.  Het Bouwjaar is 1991 met een kilometerstand van 81000 km :) .

Ja over garantie gesproken, ik heb veel gereageerd op particuliere FJ's en die hadden allemaal verschillende prijzen sommige zonder ABS maar wel uit '93 die duurder waren en sommige uit de jaren '80 en begin '90 die goedkoper waren ook zonder ABS, daar krijg je ook geen garantie bij.

Mijn budget ligt rond de ? 3000,- dus ik moest die prijs wel omlaag lullen en vroeg ik wat die FJ van ? 3750,- me zou kosten zonder garantie en rijmaakklaarkosten en zonder flexbetaling (Nu kopen en in 2005 beginnen met aflossen o.i.d). Trouwens waar zijn die rijmaakklaarkosten voor :evil:. Ze zetten een motor toch te koop vooor die prijs dan moeten ze n'm ook voor diezelfde prijs rijklaar maken, dat vind ik toch zo'n geldklopperij :? Affijn just shoot me als ik het verkeerd heb :shock:.Ik vind hem er op die foto wel goed uitzien maar ja da's een foto nietwaar?

Ik heb bij Motoport in Wormer een FJ1200A uit '93 zien staan  met zo'n 45000 op de teller die ? 4995,- moet opbrengen waarvan alleen het voorwiel ABS heeft, achter is die stuk.

Ja werd er vandaag nog gezegd maar we adverteren er niet mee als zijnde een ABS. Maar ik heb hier op het forum al gelezen dat je voor
? 5000,- een perfecte FJ moet kunnen kopen met werkende ABS uit '93 en een gouwe strik eromheen.

Wat is internet toch mooi he dat je als onwetende burger zoveel kennis kunt opdoen alleen al als je het onderwerp intypt op een zoekmachine.

Ik heb me eigen blauw gelezen op dit forum maar ja dan weet je ook wel wat aan het eind van de rit :lol: Nog ff en ik ben dokterandersP in de FJ1200 kunde aan het worden.

Ik hoef echt geen advertentiekrantje meer door te spitten zoals vroegah! (leve de snelle internetverbinding :mrgreen:), want vroegah was echt nie allus betah.

Voor de rest van mijn budget koop ik er nog een paar koffers bij (zij en topkoffers) en wat heb je nog meer nodig als je een motor aangeschaft hebt :-k .

Nou ja lang genoeg verhaal, ik ben erg enthousiast da's waar, maar ik ben wel van plan om een hele goede deal te sluiten 8).

Kind regards,

Dan.

sideburns

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3289
  • 's-Hertogenbosch
Ik denk dat ik voor deze FJ1200 ABS ga.
« Reactie #4 Gepost op: 24 juli 2004, 20:28:45 »

Waar staat deze? Ik zal er wel overheen lezen, wordt altijd een beetje scheel als er een hele lap tekst staat.
Raak snel aandcaht kwijt (geen geintje)

Dan

  • Gast
Ik denk dat ik voor deze FJ1200 ABS ga.
« Reactie #5 Gepost op: 24 juli 2004, 20:45:56 »

Hi Sideburns,

Nee begrijpelijk joh, ik heb echt een lap text neergezet :roll: maar ik heb ff een emailtje naar je toe gestuurd.

Dyrck

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5453
Ik denk dat ik voor deze FJ1200 ABS ga.
« Reactie #6 Gepost op: 24 juli 2004, 21:07:55 »

Citaat van: sideburns

Raak snel aandcaht kwijt (geen geintje)


Korsakov ?

 :wink:
Gib mir Benzin
Es fließt durch meine Venen, Es schläft in meinen Tränen
Es läuft mir aus den Ohren, Herz und Nieren sind Motoren

sideburns

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3289
  • 's-Hertogenbosch
Ik denk dat ik voor deze FJ1200 ABS ga.
« Reactie #7 Gepost op: 24 juli 2004, 23:15:14 »

Zoiets, kan moeilijk door een tekst komen als er niet voldoende alinea's worden gebruikt.

Aan de andere kant kun je wel zien dat ik een doorzetter ben, had een 7 op m'n Havo diploma staan voor Duits.  De meesters van de komma.

Rob

  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2083
Ik denk dat ik voor deze FJ1200 ABS ga.
« Reactie #8 Gepost op: 25 juli 2004, 09:39:39 »

Citaat van: DannBekk
Ik heb bij Motoport in Wormer een FJ1200A uit '93 zien staan  met zo'n 45000 op de teller die ? 4995,- moet opbrengen waarvan alleen het voorwiel ABS heeft, achter is die stuk.Dan.


Hier dus geen motor kopen, vraag maar aan Ard, is nou niet dat je zeg van .............
RUFTY

FJ 1200 '88 3CV met AANHANGWAGEN

Ik gebruik in deze dure tijden, het toiletpapier aan beide zijde.

Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek

Als het niet komt, dan komt het maar niet

Rob

  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2083
Ik denk dat ik voor deze FJ1200 ABS ga.
« Reactie #9 Gepost op: 25 juli 2004, 09:40:43 »

Citaat van: DannBekk
Ik heb bij Motoport in Wormer een FJ1200A uit '93 zien staan  met zo'n 45000 op de teller die ? 4995,- moet opbrengen waarvan alleen het voorwiel ABS heeft, achter is die stuk.Dan.


Hier dus geen motor kopen, vraag maar aan Ard, is nou niet dat je zeg van .............

en trouwens veel te duur, is over deze fiets al meer geschreven hier op het forum.
RUFTY

FJ 1200 '88 3CV met AANHANGWAGEN

Ik gebruik in deze dure tijden, het toiletpapier aan beide zijde.

Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek

Als het niet komt, dan komt het maar niet

ard

  • Berichten: 4960
  • ik wou dat ik een telefoon was
Ik denk dat ik voor deze FJ1200 ABS ga.
« Reactie #10 Gepost op: 25 juli 2004, 11:31:51 »

motoport wormer alias minus de dief :evil:

ard
Als de haan van huis is leggen de kippen eieren !!!!!

Eelco

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7494
  • Eschebrügge (Duitsland)
    • the sensor people
Ik denk dat ik voor deze FJ1200 ABS ga.
« Reactie #11 Gepost op: 25 juli 2004, 11:35:21 »

81.000 is vrij veel. Maar de prijs is wel overeenkomstig denk ik.
Als de staat van de motor goed is geen verkeerde keus lijkt me
FJ 1200 ABS 3CY (Model 3XW) 1994 Kleur MAS
FJ 1200 3CY (Model 3CV)1988 Kleur SBL

Dan

  • Gast
Ik denk dat ik voor deze FJ1200 ABS ga.
« Reactie #12 Gepost op: 25 juli 2004, 12:46:52 »

Ja inderdaad ze hebben hem aan mij proberen te verkopen, maar ja toen wist ik nog niets van de FJ. De verkoper, Henk heet hij die vertelde mij dat als ik een goede niet al te dure toersportmotor wilde dan moest ik voor een FJ1200 gaan en hij leidde mij precies naar die fiets waar jullie het al eerder op dit forum over hebben gehad want ik had dat stukje van Ard over Minus de Vries alias Minus de Dief al gelezen.

Henk (de verkoper) oudere man, grote bril vertelde mij dat deze motor van ? 5000,- een kapotte ABS had achter en voor deed ie ut nog (kan dat?) Hij vertelde daarom adverteren we nm ook niet als ABS.. Gelukkig had ik toen geen geld bij me en was het al te laat om (zaterdagmiddag 16:00 uur) om een financiering aan te vragen pffff.

Gistermiddag was ik daar weer om een jas te kopen en toen zijn we nog even naar die FJ gaan kijken en er kwam een andere verkoper vragen of we interesse hadden in die FJ maar ja nu weten we wel beter he en ik zei nee hoor ik kan een hele mooie FJ kopen voor nog geen ? 3000,- waar van de ABS het wel doet :D . Dat vond ie niet leuk dat zag ik aan um.

Is Minus de Vries een dikke man met een rechthoekige bril?

ard

  • Berichten: 4960
  • ik wou dat ik een telefoon was
Ik denk dat ik voor deze FJ1200 ABS ga.
« Reactie #13 Gepost op: 25 juli 2004, 18:57:44 »

nee klein schraal krom mannetje die waarschijnlijk de toko een motoport heeft verkocht en zelf met zn bibs op de stoel zit

die henk waar over gesproken werdt id wel een recht door zee man werkt al jaren bij minus en weet eigelijk best wel veel van prijzen en heeft toen wel gedacht hou je waffel vriend ik kan er toch ook niks aan doen dat ze de hoofdprijs geven op een nieuwe fjr (3750)

ard
Als de haan van huis is leggen de kippen eieren !!!!!

Eelco

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7494
  • Eschebrügge (Duitsland)
    • the sensor people
Ik denk dat ik voor deze FJ1200 ABS ga.
« Reactie #14 Gepost op: 25 juli 2004, 20:51:39 »

Citaat van: DannBekk
Gistermiddag was ik daar weer om een jas te kopen

Geld teveel?
FJ 1200 ABS 3CY (Model 3XW) 1994 Kleur MAS
FJ 1200 3CY (Model 3CV)1988 Kleur SBL
Pagina's: [1] 2  Allemaal   Omhoog
 

cuneate-rose