FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Natuurlijk mag ook onze Facebook pagina niet ontbreken.
Kijk hier voor de laatste informatie: Yamaha FJ Owners Club NL/BE

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Dan's FJ  (gelezen 2460 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dan

  • Gast
Dan's FJ
« Gepost op: 7 mei 2005, 02:26:42 »

FJolanda

  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2350
  • Tilburg
Dan's FJ
« Reactie #1 Gepost op: 7 mei 2005, 08:40:05 »

Dan geweldig.

Ziet er mooi uit hoop deze snel in het echt te mogen bewonderen.

Leer FJoppie ook eens om zo met zijn fiets om te gaan....... =D>

Hij klaagt nu iedere keer over de mijne omdat deze ook mooi gepoetst en schoon is. :oops:
Een blik, een woord, een stille wenk....elkaar zo kennen is een geschenk

Meatpoint

  • Gast
Dan's FJ
« Reactie #2 Gepost op: 7 mei 2005, 11:48:54 »

He Dan, mooi werk. Heb mijn middenpot ook zo gespoten, zitten wel een laagje of 15 hittebestendige lak op. Nu ben ik beniuwd of het werkt.

vond het wel geinig dat je hem nog aan de sloten had liggen met de uitlaat en de kuip eraf. Was je bang dat ze hem zo toch nog wilden meenemen :lol:

Kunt er weer tegen, das wel duidelijk. en nou gassen met dat ding. Ik merk aan de mijne dat een beurt geen overbodige luxe is. wat een verschil

Dan

  • Gast
Dan's FJ
« Reactie #3 Gepost op: 7 mei 2005, 14:21:50 »

Ja die uitlaatbochten bovenaan het motorblok zijn al weer kaal dus daar zit al geen verf meer op misschien moet ik daar ook maar eerst eens 15 lagen op aanbrengen voordat het houdt. De middenpot houdt het wel goed miscchien dat die toch minder heet wordt als helemaal bovenaan.

Idd die sloten macht der gewoonte, ik blijf m gewoon vastleggen ook al is het moeilijk voor een leek om hem bij mij uit de tuin in de steeg te krijgen en daar weer uit. Maar ja het zekere voor het onzekere want als ze het proberen laten ze hem vast vallen. Da's zonde maar ook te hopen want om hem dan weer overeind te krijgen is zoals we allemaal weten niet de makkelijkste opgave. Dus hoe meer hindernissen hoe beter, Ik slaap bovendien altijd met een oog open :twisted: .

fj_paultje

  • Gast
Dan's FJ
« Reactie #4 Gepost op: 7 mei 2005, 20:03:06 »

Wat mij opvalt is dat je zelfs als je onderhoud en zo aan het doen bent, je de FJ op slot zet!!! Voor ?n achterwiel!  :?

Kijk maar:
https://www.mijnalbum.nl/Foto=EMKU6DYD

In wat voor buurt woon je, Dan....?

Dan

  • Gast
Dan's FJ
« Reactie #5 Gepost op: 7 mei 2005, 20:40:54 »

In een gevaarlijke buurt :twisted:

floris

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 4350
  • Arnhem
    • frem.nl
Dan's FJ
« Reactie #6 Gepost op: 7 mei 2005, 23:18:30 »

dat voorste slot werkt net als een schijfremslot

als je hem vergeet kan je zo op je plaat gaan
net als een vriend van mij laatst met z'n vfr
FJ1200 '87
FJ1200A '93


listening to SomaFm

Dan

  • Gast
Dan's FJ
« Reactie #7 Gepost op: 8 mei 2005, 11:16:01 »

Ik wil dr niet aaaan denken dat ik m vergeet, ik heb m alleen om in de tuin, daarbuiten heb ik wat meer portable sloten, maar mag ik een wedervraag aan jullie stellen, omdat ik toch al een paar opmerkingen over mijn slotengebruik heb gehad wat mij dus enigzins verbaast, want zetten jullie hem dan niet op slot waar die bij jullie ook staat??? tuin schuur garage....

vr3506

  • Gast
Dan's FJ
« Reactie #8 Gepost op: 8 mei 2005, 11:21:01 »

Je bent lekker bezig Dan, als je deze week nog tijd hebt....de koffie staat klaar!

Dan

  • Gast
Dan's FJ
« Reactie #9 Gepost op: 9 mei 2005, 12:49:02 »

Ik kom absoluut even langs Jan, want die koffie van jullie smaakt uitmuntend:mrgreen: , groeten thuis.

Mischa

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6499
  • Harmelen
Dan's FJ
« Reactie #10 Gepost op: 9 mei 2005, 22:41:00 »

Ik zet 'm ook bijna altijd op slot. Ben niet zo goedgelovig.

Yoki

  • Gast
Dan's FJ
« Reactie #11 Gepost op: 10 mei 2005, 08:48:09 »

Sjiek Dan!
Volgens mij staat ie er nu mooier bij dan toen ie uit het krat kwam, ooit, vroeger  :D
Als je je nu verveelt omdat je niets meer te doen hebt... ik weet nog een FJ waar veel eer aan te behalen valt  :twisted:

Crazy

  • Gast
Dan's FJ
« Reactie #12 Gepost op: 10 mei 2005, 10:00:37 »

Gave fiets Dan!! Ziet er wel heel erg nieuw uit!! Standaard met zonnenbril rijden denk ik!

Mag ik 1 adviesje geven: vervang je ruitboutjes door nylon, is wat veiliger.
Pagina's: [1]   Omhoog