FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Volg clubnieuws ook via Twitter:
https://twitter.com/FJownersclub

Pagina's: 1 2 3 4 5 [6]  Allemaal   Omlaag

Auteur Topic: Nieuw en al gelijk een vraag  (gelezen 10667 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rem

  • Gast
Nieuw en al gelijk een vraag
« Reactie #75 Gepost op: 21 juni 2005, 22:57:20 »

:oops:  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D  :D


beeeeeeeeeeeee????????e''e?????''e?   (schaap modus) :mrgreen:  :mrgreen:

willem777

  • Gast
Nieuw en al gelijk een vraag
« Reactie #76 Gepost op: 21 juni 2005, 23:09:00 »

Citaat van: Eelco
Pas op de REMlichten Willem777!!
Onee, die deden het natuurlijk niet bij afREMmen op de motor.

Maar inderdaad: Schapengaas is d? REMedie tegen weigerende REMmen. :mrgreen:


Haha (als een boer met kiespijn)  :lol: ook al deden ze het wel ik had mijn handen vol om er niet vol in te knallen, is maar gedeeltelijk gelukt.

Dr

  • Gast
Nieuw en al gelijk een vraag
« Reactie #77 Gepost op: 17 juli 2005, 14:57:27 »

Zo,van de week is de motor bij de motorzaak geweest,ff kleppen stellen ivm een rammeltje dat erin zat en dat rammeltje is nagenoeg weg,??n klep stond behoorlijk ruim en die veroorzaakte dus dat rammeltje.Verder de carburateurs gesynchroniseerd wat resulteerde in een motor die sneller dan hiervoor netjes stationair loopt,hij liep tegen het afslaan aan en nu loopt ie vrij snel al mooi stationair als ie nog niet warm is.Nieuwe bougietjes erin,??n maatje warmer,was beter volgens de monteur,nu zat er een olieaanslag op,gelijk nieuwe bougiedoppen als je toch bezig bent.Toen ik de motor ging halen was de monteur net weg voor een proefritje,maar ff in de shop wezen kijken tot hij terug was.Ik kreeg de motor echter niet mee,eerst moest het ventiel van het achterwiel vervangen worden,die was bij een vorige bandenvervanging blijven zitten en was zo uitgedroogd dat een klein zijwards zetje genoeg was om het ventiel finaal af te breken.Stel je voor dat het breekt terwijl je net lekker de gang erin hebt,zelf maar ff het wiel eruit gesleuteld en later er weer ingezet.Na het afrekenen gelijk besloten dat de motor de eerste 2 jaar geen motorzaak meer ziet,nu maar hopen dat er niets stukgaat,olie bijhouden en zonodig verversen plus andere kleine onderhoudszaken kan ik zelf ook,vind het ook leuk om zelf te doen.

            Gr.Andre.

Crazy

  • Gast
Nieuw en al gelijk een vraag
« Reactie #78 Gepost op: 17 juli 2005, 15:52:56 »

Mooi Andr?,

Rijden dan maar, als lid van de club zijn er genoeg manieren om geld uit te sparen, tips en trucs hebben we genoeg in huis. Hulp bij het sleutelen is ons ook niet vreemd!

Dr

  • Gast
Nieuw en al gelijk een vraag
« Reactie #79 Gepost op: 17 juli 2005, 16:46:55 »

Ik heb deze motor weggebracht omdat ik nu eindelijk eens een iets jongere motor heb waar ik ook wat langer mee wil doen,hij moest dus goed zijn en kleppen stellen kan ik zelf niet vandaar dat ik het heb uitbesteed.Verder rij ik dagelijks met deze motor en dat is ook een reden om de spullen goed voor elkaar te hebben,maar mocht ik ooit iets krijgen aan deze motor dan hoor je het wel,kun je je gereedschap vast oppoetsen.

               Gr.Andre.

Crazy

  • Gast
Nieuw en al gelijk een vraag
« Reactie #80 Gepost op: 17 juli 2005, 17:25:27 »

Zoist, onderhoud verlengt de levensduur enorm!
Pagina's: 1 2 3 4 5 [6]  Allemaal   Omhoog
 

cuneate-rose