FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Volg clubnieuws ook via Twitter:
https://twitter.com/FJownersclub

Pagina's: 1 2 3 [Allemaal]   Omlaag

Auteur Topic: Verkeerssituatie (bijna ongeluk)  (gelezen 7170 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mark_Vans

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6213
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Gepost op: 10 november 2005, 10:31:29 »

Gisteren reed ik in mijn auto van mijn werk naar huis.
Op de weg terug scheelde het niet veel, of ik had een motorrijder op mijn motorkap gehad. Of hij had zich in mijn linkerzijkant geboord.
Ik zag in ieder geval aan zijn ogen dat hij toch wat geschrokken was. Er is dus niets gebeurd, gelukkig niet.
Maar ik vraag me wel af, wie in de situatie schuldig zou zijn aan een eventueel ongeval.

Situatieschets:
Het betreft een T-kruising van een voorrangsweg (Van Heemstraweg) en een   andere weg (Deestersteeg). Ik sta stil op de Deestersteeg, met mijn knipperlichten naar links, omdat ik de Van Heemstraweg wil opdraaien.

Ik moet wachten op auto's die van links en rechts op de Van Heemstraweg rijden. Op een bepaald moment komt er geen verkeer van rechts en staan er links drie auto's die hun knipperlicht naar rechts hebben uitstaan. Die willen de Deestersteeg inrijden.

Dat zijn de enige verkeersdeelnemers die ik op dat moment zie (het was al wat schemerig). Ik rijd gewoon op en zie dan op ca. 2 meter voor mijn auto nog een motorrijder voorbijschieten. Die had de drie auto's ingehaald.

De Van Heemstraweg is een tweebaansweg. Op de T-kruising staan verdrijvingsvakken.

De motorrijder rijdt op een voorrangsweg, maar hij haalt op een kruising in, nota bene over een verdrijvingsvak.

Wie zou er bij een ongeluk schuldig zijn geweest?
Waarvan is de schuldvraag afhankelijk?
FJ 1200 3CW, '89. Bluish Black
Triumph Tiger 1200 XRX Explorer '18
Meindl Bernina 2

Crazy

  • Gast
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #1 Gepost op: 10 november 2005, 10:39:44 »

In mijn ogen haal je nooit in op zo'n punt, ik vind dat de motorrijder een bewust risico neemt. Ik wil het niet meemaken, maar ik denk niet dat jij fout zit.

Sterker: als ik die k*tbrommertjes om me heen zie vliegen, door rood, zonder helm, tegen het verkeer in etc. dan zou ik het echt heel erg vinden als ik ze zou raken, maar me absoluut niet schuldig voelen. Ook zij hebben hun verantwoordelijkheid te nemen.! Dit geld ook voor motorrijders natuurlijk!

Ruud

  • Gast
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #2 Gepost op: 10 november 2005, 10:59:37 »

De motorrijder is mijn inziens fout.

Hij rijd weliswaar op een vorrangsweg maar hij mag niet inhalen op een kruising en daarbij rijd hij ook nog eens over de verdrijvingsvakken die daar neergelegd zijn om die regel te versterken.

Maar op het moment dat hij jouw auto raakt dan voel jij je ook niet prettig...ook al ben je niet schuldig....

Dan

  • Gast
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #3 Gepost op: 10 november 2005, 12:58:53 »

Je mag niet over verdrijvingsvlakken heenrijden, punt! voorrang of geen voorrang  :evil:.

Je moet zo denken wegbeheerders weten waar de gevaarlijke punten in hun weg zitten en doen er iets aan door bijvoorbeeld dubbele doorgetrokken strepen en die trekken ze niet voor niets want inhalen daar betekent dat je met je snufferd op een verkeersheuvel met paaltjes terecht komt (niet fijn als je op een motor zit).

Sukkels die toch zo rijden lopen zeer grote risico's op een ongeluk, als motorrijder denk je vaak handig overal tussen door te kunnen maar in dit soort gevallen is dat dus niet handig. We maken het allemaal mee dat we in een soort van rush rijden kilometers achtermekaar en dan wil je nog wel eens te los met je gas worden.

Leer van de fouten van een ander en ook die bijnaongelukjes van jezelf moet je dried8bbel overdenken.

marq

  • Gast
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #4 Gepost op: 10 november 2005, 13:36:48 »

Die motorrijder zat fout, jij zat goed...

Ik heb eens een scooter tegen mijn motorkap aangehad, en ik kan zeggen: daar wordt je echt niet blij van. Dat geeft me een klap...

Ruud

  • Gast
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #5 Gepost op: 10 november 2005, 14:02:13 »

Citaat

Ik heb eens een scooter tegen mijn motorkap aangehad, en ik kan zeggen: daar wordt je echt niet blij van. Dat geeft me een klap...


Da's niet zo gek...zo'n Goldwing 1800 weegt ook niet niks....  :mrgreen:

The O

  • Gast
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #6 Gepost op: 10 november 2005, 14:36:28 »

Voor de goede orde, het OVERKOMT nu ??n van ons. Maar.......
Waren we de motorrijder dan zie je het misschien vanuit een ander perspectief.

Hij reed op een voorrangsweg en MAG diengevolge bij een splitsing of kruising inhalen.
Stel jezelf voor in de positie van de motorrijder!
De drie auto's v??r je slaan af naar rechts en de weg is breed genoeg om ze links te passeren. (aanvullende informatie: bij een doorgetrokken streep mag een motor inhalen als je maar niet over de streep gaat. N.B. Probeer het niet als er een politeauto of -motor achter je zit want die weten het vaak zelf ook niet en zullen, als je het voor laat komen en zij zich ook even hebben ingelezen, beweren dat je wel over de streep ging  :evil: .

Was de ruimte zo krap dat hij niet fatsoenlijk langs de auto's kon zonder over de verdrijvingsvakken te rijden of moest hij uitwijken over de verdrijvingsvakken omdat hij jou ook wel vanuit een ooghoek zag naderen.......
In het eerste geval had hij per definitie achter de auto's moeten blijven maar in het tweede geval heeft hij door zijn reactie een botsing voorkomen.
Met dit (nattig) weer rijd je tenslotte niet voor je kick over een verdrijvingsvlak.

Ik zeg dus niet dat de motorrijder een goede actie deed maar het kan toch een lastige discussie worden.

Anders gesteld: Wie van ons zou er NIET met gepaste snelheid omheen rijden??

Crazy

  • Gast
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #7 Gepost op: 10 november 2005, 14:50:59 »

Ikke, ik durf dat hard te roepen! Ik w8 die per seconden wel! Heb teveel mensen zien gaan die er wel ff omheen konden rijden!!!

The O

  • Gast
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #8 Gepost op: 10 november 2005, 15:01:37 »

Tja, ik heb door mijn omvang ook meestal weinig keuze en hou er eerlijk gezegd ook wel rekening mee dat er iemand de weg op KAN rijden sinds ik op m'n negende bijna betrokken was bij een dergelijk gevalletje. Daarbij zat ik, met een deel van het voetbalteam, bij ??n van de moeders in de auto die de voorrangsweg opreed terwijl een van links komende vrachtauto afsloeg. Ze had de auto achter de vrachtwagen niet gezien en had de schrik van haar leven (wij ook!)
Dat het nu nog in m'n (aangetast :P ) geheugen staat, zegt genoeg!

De cluo zit 'm in de "gepaste snelheid"

Rem

  • Gast
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #9 Gepost op: 10 november 2005, 15:01:41 »

de tijd van het jaar maakt mij bewust dat je niet alles kan zien.
door de laaghangende zon ben ik iets voorzichtiger en had ik in dit geval waarschijndelijk gewacht.    maar een ander tijdstip en als de weg mij niet bekend is of juist wel .maakt het al weer anders .
bij normaal droog weer had die moterrijder de outo's al eerder ingehaalt .
zo kan je nog wel ff doorgaan.

??n ding weet ik wel de motorrijder is verkeerd bezig en schuldig of niet hij speelt met zijn leven en ook die van jou.
naar mijn werk passeer ik als motorrijder een dergelijke situatie waar bij ik wel degelijk wacht agter die afslaande auto's. het stoplicht daarna sta ik toch weer vooraan. :wink:

The O

  • Gast
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #10 Gepost op: 10 november 2005, 15:35:13 »

Citaat

??n ding weet ik wel de motorrijder is verkeerd bezig en schuldig of niet hij speelt met zijn leven en ook die van jou


correct, maar hoe schuldig VOEL je je....... als die lullo wel over je motorkap gaat.
.....en waar staan WIJ als die lullo ??n van ons is?

Rem

  • Gast
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #11 Gepost op: 10 november 2005, 15:52:29 »

kan je daar via pb wel iets over vertellen

ard

  • Berichten: 4960
  • ik wou dat ik een telefoon was
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #12 Gepost op: 10 november 2005, 16:20:02 »

beste mensen het is echt niet zo moeilijk

a je mag inhaalen op een voorrangskruising
b je mag niet over een verdijfingsvak wat punt a laat vervallen
en de meest belangrijke regel is artikel 5 van het wegen verkeers wet boek
wat staat voor dat je ej eigen verantwording  tegen over een andere weg egbruiker
moet nemen op een verantworden manier

mijn inziens :motor fout en onvertstandig te werk gegaan
en ik wacht ook wel 4 sec.

ard
Als de haan van huis is leggen de kippen eieren !!!!!

Dan

  • Gast
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #13 Gepost op: 10 november 2005, 16:47:41 »

Citaat van: ard
beste mensen het is echt niet zo moeilijk

a je mag inhaalen op een voorrangskruising
b je mag niet over een verdijfingsvak wat punt a laat vervallen
en de meest belangrijke regel is artikel 5 van het wegen verkeers wet boek
wat staat voor dat je ej eigen verantwording  tegen over een andere weg egbruiker
moet nemen op een verantworden manier

mijn inziens :motor fout en onvertstandig te werk gegaan
en ik wacht ook wel 4 sec.

ard


De rijdende rechter heeft gesproken, deze uitspraak is bindend en daar zult u het mee moeten doen  :twisted: .

Crazy

  • Gast
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #14 Gepost op: 10 november 2005, 16:56:28 »

Zoist! =D>  :wink:

Rob

  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2083
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #15 Gepost op: 10 november 2005, 21:04:47 »

Motor fout.

Voorrangs weg of niet, VERKEERSREGELS gaan voor VERKEERSTEKENS.

dus wat van rechts komt heeft voorrang ook al rij hij/jij op een voorrangsweg en er gebeurd een ongeluk.
RUFTY

FJ 1200 '88 3CV met AANHANGWAGEN

Ik gebruik in deze dure tijden, het toiletpapier aan beide zijde.

Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek

Als het niet komt, dan komt het maar niet

ard

  • Berichten: 4960
  • ik wou dat ik een telefoon was
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #16 Gepost op: 10 november 2005, 21:16:16 »

rob beste vriend

dit ben ik toch niet helemaal met je eens wel dat die motor fout is dat is gewoon een lul

maar het verhaal regels gaan voor tekens klopt ook
wel MAARRE het is echt en regel dat je op en voorrangsweg voorrang hort te krijgen


dus als je deze motorfiets voor zn flikker had gereden als tie gewoon in zn baan was gebleven stond ie wel in zn recht
hij had tenslotte voorrang
maar omdat die soepkip geen 4 sec gedult had en zo nodig OVER EEN VERDRIJFINGS VLAK het afslaande verkeer in moest haalen dat moet hij weten
en dan hebben we altijd nog artiekel 5 (en das echt een kut artiekel)

ard(ik ga het verhaaltje nog ff een xtje doorlezen mischien zit ik bij een andere situatie)

ard
Als de haan van huis is leggen de kippen eieren !!!!!

ard

  • Berichten: 4960
  • ik wou dat ik een telefoon was
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #17 Gepost op: 10 november 2005, 21:29:48 »

na het verhaal tereug gelezen te hebben is het me nog niet voor 100% duidelijk

vraag 1 staan de 3 auto,s voor links af de heemstraweg in een verdrijfingsvak (voorsoorteervak)
vraag 2 waar wachten de 3 aut,s op als dat de enige 3 verkeers deelnemers zijn
en jij draai links af de heemstra weg op kunnen die gewoon rechts af de deesterweg op

let op een verdrijvingsvak en en voorsorteer vak zijn twee zer verschillende dingen en heeft heel veel invloed op de uitspraak

dit zoeken we op

ard
Als de haan van huis is leggen de kippen eieren !!!!!

peter

  • Gast
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #18 Gepost op: 10 november 2005, 21:31:23 »

he Jongens,

volgens mij is het zo,

Als je op een voorrangsweg rijd heb je altijd voorrang, gaat de motorrijder over de verdrijfingsvlakken heen en je rijdt hem dan voor z'n donder, is de bestuurder van de auto toch de lul. De motorrijder (hoe stom hij ook is om erover heen te rijden) krijgt voor deze actie alleen een bekeuring (als ie er dan nog is). Voorrang is Voorrang

FJeter

Mark_Vans

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6213
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #19 Gepost op: 10 november 2005, 21:36:24 »

Ard,

De 3 auto's staan in een rijbaan, links van hen is een verdrijvingsvak.
Aan hun kant van de weg is geen voorsorteervak. Voor hun tegemoetkomend verkeer, dat linksaf de Deestersteeg in wil, is er wel een voorsorteervak. Maar daar hebben we in deze niets mee te maken.

De auto's stonden niet stil, maar remden af/reden langzaam omdat ze rechtsaf wilden slaan.

Ik stond stil op de Deestersteeg en was net aan het oprijden toen ik opeens de motorrijder voorbij zag schieten.
FJ 1200 3CW, '89. Bluish Black
Triumph Tiger 1200 XRX Explorer '18
Meindl Bernina 2

ard

  • Berichten: 4960
  • ik wou dat ik een telefoon was
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #20 Gepost op: 10 november 2005, 21:48:50 »

dan is het geen verdrijfingsvlak maar een schijdingsvlak wat het verkeer schijt van elkaar om ruimte te maken voor het van de voorrangsweg afslaat en gebruik moet maken van het voorsorteervak

is lastig geval de motor rijd op voorrangs weg en het is niet verboden om in te haalen opeen voorrangskruising
maar of je ook over het schijdingsvlak mag rijden weet ik niet

ik doe hier toch ff geen uitspraak over

ard
Als de haan van huis is leggen de kippen eieren !!!!!

The O

  • Gast
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #21 Gepost op: 10 november 2005, 22:28:41 »

Verdrijvingsvlak of scheidingsvlak, volgens mij is het allebei doorgetrokken streep dus mag je er niet rijden. Maar moest hij er niet naartoe uitwijken voor jou?
Domme set van de motorrijder, da's duidelijk.

Ach, wees uiteindelijk blij dat het goed afgelopen is en dat we hier een boel lering uit (hebben) kunnen trekken.

Dr

  • Gast
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #22 Gepost op: 10 november 2005, 22:56:31 »

Ondanks allerlei theorie?n die er nu op losgelaten worden als hij mag dit niet en dat niet en is stom bezig, rijdt de motorrijder op een voorrangsweg en is de automobilist die uit de zijweg komt volgens mij fout,die moet immers voorrang geven.

der Bomber

  • Gast
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #23 Gepost op: 11 november 2005, 00:01:59 »

Auto moet motor voorrang verlenen. Ondanks dat deze op het verdrijvingsvlak rijdt. Zelfs wanneer de motorrijder 180 zo rijden moet hem nog wel voorrang worden verleend..

Theoretisch is de 1e overtreding waardoor een eventueel ongeluk zou kunnen onstaan het geen voorrang verlenen.

Verkeersregels gaan voor tekens. Dus de voorrangsfout wordt in theorie zwaarder aangerekend. Echter; indien de motorrijder zodanig reed dat hem artikel 5 ten laste kan worden gelegd (misdrijf) is dit mede bepalend voor de schuldvraag.
De verzekeraars echter bepalen in dit soort gevallen onderling wie de schade gaat betalen, niet de politie...

Geen strakke aktie van die motorrijder, gewoon dom weggedrag  :(


Overigens heb je wetstechnisch gezien op een voorrangsweg geen voorrang, maar moet je weggebruikers op een voorrangsweg voorrang verlenen... :roll:


Greetings,  der Bomber  8)

Eric

  • Gast
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #24 Gepost op: 11 november 2005, 10:46:38 »

Als oud medewerker van een verkeersschool heb ik ff navraag gedaan alvorens mijn mening hier te verkondigen.

A) je mag inhalen. Zowieso want je mag voorgesorteerde voertuigen zowel links als rechts inhalen (afhnakelijk uiteraard waar ze heen gaan).
B) Het overtreden van de regels dat je niet over een verdrijvingsvlak mag rijden weerhoudt de automobilist er niet van dat hij voorang moet verlenen.
C) bij een aanrijding zal miz de motorrijder eventueel een bekeuring kunnen krijgen voor het berijden van een verdrijvingsvlak.
D) Aantonen van artikel 5 lukt bijna nooit.

Daarnaast kan eventueel de automobilist verweten worden dat hij een kruising opreed die niet volledig te overzien was.

Blijft wel tegenover staan dat voorang niet genomen maar verleent wordt!

The O

  • Gast
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #25 Gepost op: 11 november 2005, 11:00:18 »

=D>

Rem

  • Gast
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #26 Gepost op: 11 november 2005, 14:07:23 »

als je als automobilist staat te wachten op verkeer van links en je ziet dat de eerste auto links af slaat .is het logisch dat je niet voor jan lal blijft wachten .

echter als je daar al staat dan kan je niet goed de knipperlichten zien van de 2 autos die daar achter zitten .helemaal niet als de voorste auto strak voor sorteert.

dus je neemt een risico door de weg op te rijden (afgezien van die motorrijder)
Als je wel ziet dat de andere outo's hun richting aangeven, zou (zou) je daaruit kunnen conkluderen dat je zelf dat al gekonstateerd hebt "voor"dat je daar stond te wachten.

dus je kijkt al rijdende naar die outo's en NIET terwijl je stilstaat.

ook als er geen gebordsbord staat vindt ik dat je tot de haaie tanden moet rijden en daar je AFWACHTENDE positie moet innemen .
Ook van de andere kand kan iemand inhalen .
een geval van teveel haast hebben en doordat je de situatie kent te gauw ervan uitgaan  "dat het wel kan".

als het goed is staat er een bord ;"u nadert een voorangskruising"  of zefs een stop bord.  en of haaientanden.
dat bord is het antwoord op je vraag.(en die haaientanden ook.)

de motorijder had trouwens nog nooit een artikeltje gelezen over devensief motorrijden.

Ing

  • Gast
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #27 Gepost op: 11 november 2005, 21:21:14 »

Als rij-instructeur zijnde kan ik jullie zeggen dat Eric volkomen gelijk heeft. (De discussie is overigens erg interessant.)
Het allerbelangrijkste punt vind ik dat de automobilist een weg op wilde rijden die hij kennelijk niet ver genoeg kon overzien en waarvan hij niet zeker wist of die voor hem vrij was. Hij had er rekening mee moeten houden dat er mogelijk verkeer langs de voorgesorteerde auto's zou kunnen komen.
DAT is pas het in gevaar brengen van andere weggebruikers. Daarbij vergeleken is het gedrag van de motorrijder veel minder ernstig, want er is voor hem geen enkele reden om niet een rijtje voorgesorteerde auto's in te halen (het verdrijfvlak even in het midden gelaten, mij is niet duidelijk of dat er wel is). Vertel mij eens, wie van jullie zou daar achter zijn gaan staan?
Ik moet wel zeggen dat ik, als ik mezelf in de situatie van de motorrijder bevind, ERG op mijn hoede ben voor een afdekongeval, ik check dus altijd angstvallig of er niemand uit een straat van rechts zal gaan komen.
Het komt vaker voor dan je denkt!! Dus dat is dan een minpunt voor die motorrijder, dat hij daar geen rekening mee heeft gehouden.

Robuz

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 173
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #28 Gepost op: 11 november 2005, 23:16:41 »

al heb je voorrang,toch nog gezakt. :?:
If duct tape can,t fix it buy a new one.

Eelco

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7494
  • Eschebrügge (Duitsland)
    • the sensor people
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #29 Gepost op: 14 november 2005, 13:08:10 »

Als ik met de motor ben ga ik NOOIT achter een rij auto's staan als ik er op "normale" wijze langs kan. Kep pas een BX op de achterbumper van mijn Chevy gehad omdat mevrouw mij "over het hoofd had gezien". De Chevrolet is twee meter twintig breed en twee en een halve meter hoog. En nog had ze me niet gezien. De bus is 3 ton zwaar dus de BX had er het meeste last van  :twisted:  maar je moet er niet aan denken dat ik op de motor had gezeten.
Ik ben liever een overtredende motorrijder dan een aangereden motorrijder.
FJ 1200 ABS 3CY (Model 3XW) 1994 Kleur MAS
FJ 1200 3CY (Model 3CV)1988 Kleur SBL

The O

  • Gast
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #30 Gepost op: 14 november 2005, 13:30:35 »

Preciessss!!!1

....en in dit geval (beetje schemerig etc.) blijven volgens mij dus ook weinig van ons achter de auto's staan.

Dan

  • Gast
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #31 Gepost op: 14 november 2005, 19:00:40 »

Inderdaad probeer ik ook te voorkomen dat verkeer achterop niet letterkijk achterop knalt. Ik hou na het zien van een bepaald filmpje hier op het forum dubbel het achteropkomend verkeer in de gaten.

Ik ga zo staan dat als er verkeer achter mij aankomt voor het stoplicht of in de file dat ik zo sta dat ik niet tussen mijn achterligger en voorligger terecht kom bij een aanrijding van achteren, het liefst rijd ik natuurlijk direct langs het verkeer naar voren om vooraan bij een stoplicht te komen staan of tussen de file door te rijden.

Maar in het geval van het onderwerp van dit topic kom je door het uitwijken van je achterliggers van de regen in de drup.....

Mark_Vans

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6213
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #32 Gepost op: 16 november 2005, 10:20:10 »

Ik heb de situatie ter plekke nog eens bekeken (tja, ik kom er ook twee keer per dag langs).

Aan de kant van waar de drie auto's stonden, is ook een oversteekplaats voor fietsers en voetgangers.

Als de motorrijder nu een fietser of voetganger had aangereden, die in het verdrijvingsvak stond omdat hij de weg wilde oversteken?
FJ 1200 3CW, '89. Bluish Black
Triumph Tiger 1200 XRX Explorer '18
Meindl Bernina 2

Eric

  • Gast
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #33 Gepost op: 16 november 2005, 11:41:56 »

Wordt nu wel erg hypothetisch niet?

Wat nu als er een vliegtuig voorbijkwam?

Mark_Vans

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6213
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #34 Gepost op: 16 november 2005, 11:58:27 »

Citaat van: Eric
Wordt nu wel erg hypothetisch niet?

Wat nu als er een vliegtuig voorbijkwam?


Het was al hypothetisch in the first place.
FJ 1200 3CW, '89. Bluish Black
Triumph Tiger 1200 XRX Explorer '18
Meindl Bernina 2

Relinde

  • Gast
Verkeerssituatie (bijna ongeluk)
« Reactie #35 Gepost op: 16 november 2005, 19:12:40 »

Citaat

Wat nu als er een vliegtuig voorbijkwam?


 :D
kijk eens in de crazysectie, het gaat nu geloof ik over een draaimolen hier..... :wink:
Pagina's: 1 2 3 [Allemaal]   Omhoog