FJ1200 > Algemeen
FJ verkocht
Menno:
Na 20 jaar ben ik sinds afgelopen weekend FJ-loos :cry: Kreeg een mooie prijs voor mijn 3XW, die ik in 2007 kocht met 34*** km, en nu de deur garage is uit gegaan met 142993km
De FJ heeft me nooit in de steek gelaten tijdens al die jaren, vele clubritten en vakanties mee gereden. Maar 't was niet meer de eerste motor, die gekozen werd voor zulke uitjes of evenementen, dat was inmiddels de FJR
De FJ club is/was meer dan alleen een verzameling van motorrijders van hetzelfde merk en type. Een echte vriendenclub is/was het
Jammer dat de club de laatste jaren minder leden heeft en minder actief is. Maar 't contact en de vriendschap met een deel van de leden blijft voortbestaan. En ik zal het forum (af en toe) blijven bezoeken
gr Menno
lekniGv:
Tja Menno, goed gebruik van deze FJ gemaakt. Wens je nog vele km's met de resterende bikes.
copret:
bedankt voor alles Menno , ik heb er nog eentje voor je staan als je niet zonder kan :coolsmiley:
Herbert:
Veel meegemaakt samen Menno, we gaan elkaar vast wel weer ergens zien, groet Herbert :mrgreen:
Gradje gas:
Tja, op een gegeven moment dwingt de leeftijd om keuzes maken met de blik vooruit. Was een mooie tijd met de FJ, mooie ritten, mooie weekenden.
Ben benieuwd wat er dan op de lege plek in de schuur komt te staan.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie