FJ1200 > Algemeen
Motorbeurs 2025
Fred:
Van 20 februari tm 23 februari 2025
Ook dit jaar staan we weer op de beurs.
Hiervoor gevraagd: motoren voor op de stand.
Ik kan ze niet ophalen dus zullen dan aangeleverd moeten worden.
Vervolgens: de opbouw van de stand, deze vindt plaats op de woensdag de 19e graag hierbij ondersteuning gevraagd. Op dit moment ben ik de enig dus heb je er zin in, dan graag.
Voor de beursdagen zelf.
Op de dagen graag 3 tot 4 personen ivm wisselen en zelf wat tijd hebben om de beurs rond te gaan.
Zelf ben ik er alle dagen dus graag wat aanvulling is wenselijk.
Woensdag 19/02 opbouw : Fred.Bert.
Donderdag 20/02 van 10.000 tot 22.00:Fred..Jan v G...en Fransje Rinus
Vrijdag 21/02 van 10.00 tot 22.00 : Fred...Nor. Gerard, (Gradje) Rinus
Zaterdag 22/02 van 10.00 tot 18.00 met aansluitend feestavond voor stand houders: Fred.. Frans. Eelco.Rinus
Zondag 23/02 van 10.00 tot 18.00 : Fred.Bert.Dave. Rinus
Ten aanzien van de lunch. Deze wordt op de beursdagen verzorgd door Grevenstein
Dus heb je zin, meldt je aan.
Batman:
Fred, is dat woensdag de hele dag? Hoeveel motoren wil je neerzetten? Ruimte voor 1 of meerdere?
Ik wil eventueel mijn WPB wel neerzetten. Is alleen niet compleet, mist onderkruip, en niet meer helemaal origineel.
Ik hoor van je.
lekniGv:
Je mag mij wel een dag inplannen.
Fred:
--- Citaat van: Batman op 7 december 2024, 13:10:47 ---Fred, is dat woensdag de hele dag? Hoeveel motoren wil je neerzetten? Ruimte voor 1 of meerdere?
Ik wil eventueel mijn WPB wel neerzetten. Is alleen niet compleet, mist onderkruip, en niet meer helemaal origineel.
Ik hoor van je.
--- Einde van citaat ---
We zijn er niet de hele dag, zal maar een paar uur zijn . We hebben sowieso te maken met een tijdslot die overigens nog bepaald moet worden.
Een onderkuip voor de wpb heb ik nog wel liggen als de montage beugels er nog maar opzitten.
Fred:
--- Citaat van: lekniGv op 7 december 2024, 16:27:30 ---Je mag mij wel een dag inplannen.
--- Einde van citaat ---
Dank je, begin ik met de donderdag.
Is overigens wel een lange dag, net als de vrijdag.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie