FJ1200 > Algemeen

Motorbeurs 2025

<< < (2/4) > >>

Batman:

--- Citaat van: Fred op  9 december 2024, 07:44:42 ---
--- Citaat van: Batman op  7 december 2024, 13:10:47 ---Fred, is dat woensdag de hele dag? Hoeveel motoren wil je neerzetten? Ruimte voor 1 of meerdere?

Ik wil eventueel mijn WPB wel neerzetten. Is alleen niet compleet, mist onderkruip, en niet meer helemaal origineel.
Ik hoor van je.

--- Einde van citaat ---
We zijn er niet de hele dag, zal maar een paar uur zijn . We hebben sowieso te maken met een tijdslot die overigens nog bepaald moet worden.
Een onderkuip voor de wpb heb ik nog wel liggen als de montage beugels er nog maar opzitten.

--- Einde van citaat ---

Fred, ik ga mijn werk zo plannen dat ik woensdag vrij ben. Ik kom dan op de WPB naar Utrecht gereden, tenzij er een meter sneeuw ligt. Plan mij dan op zondag in. Dan rij ik na het opruimen weer naar huis. Details hoor ik dan wel t.z.t.

Maar plan wel een backup in. Mijn schoonmoeder is in de laatste fase van haar leven en indien het op dit weekend gebeurt dan moet ik afzeggen.

FransJe:
Hoi Fred, je mag mij als het nodig is twee dagen inplannen, maakt niet uit welke dagen je mij indeeld. Ik zie het wel op je lijstje verschijnen. Groet Frans.

fzr1000excup:
hoi fred ik zal de 2 fj1100 komen brengen 1 net gekocht ;-) en de usa uitvoering

greetz richard

Fred:
Goeiemorgen.
Het begint inmiddels aardig op te schieten naar de motorbeurs.
Er is echter weinig animo om de stand te bemannen.
Ik vind dat jammer maar hoop dat er alsnog mensen zijn die zich willen aanmelden.
Ik hoor het graag

FJRob90:
Hoi Fred.
Vrijdag lopen Sylvia en ik over de beurs en zullen we zeker ook bij jullie zijn.
Als je dan even weg wilt geen probleem blijf ik wel ff hangen.
Zondag tot 14:00 ben ik bij die andere club.
Aansluitend zal ik jullie met mijn aanwezigheid blij maken  :2funny:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie