FJ1200 > Algemeen
Dag 2024, hallo 2025
(1/1)
Batman:
Dag allemaal,
Als eerste een ieder fijne feestdagen gewenst. Aan de vooravond van kerst 2024 en terugkijkend op 2024 kan ik wel constateren dat het een jaar is geweest met een paar hoogte punten………… en misschien moet ik dat paar wel heel letterlijk nemen. Ohwnee, toch niet. Het waren er 5. :-D
De Yamaha FJ 600/1100/1200 is natuurlijk een bijna uitstervend raspaardje maar er zijn er nog genoeg. Ook binnen onze club zijn er best een aantal, net als het aantal vaste/oude leden. Het zou dus moeten lukken om de evenementen voor 2025 door te laten gaan maar daarvoor zijn dan wel weer, naast het bestuur, mensen voor nodig om deze te organiseren.
Het eerste evenement voor 2025 is al in oprichting. De Motorbeurs 2025 in Utrecht, alwaar wij weer met onze stand staan, samen met Landgasthof Grevenstein in Sauerland. Fred is al volop bezig om dit enerzijds onder de aandacht te brengen en anderzijds om dit op te bouwen. Als je je geroepen voelt om een dag(deel) te ondersteunen, geef dit dan vooral even door in het daarvoor bedoelde topic bij Fred.
We zullen ongetwijfeld wel weer een evenementen kalender 2025 vanuit het bestuur gaan krijgen, neem ik aan, maar ik wil toch alvast iedereen die genegen is om een leuke dag te organiseren met en voor de FJOC dit zsm aan het bestuur door te geven zodat die kalender ik inhoud en vorm krijgt. Kijk hier even voor wat betreft de regels voor het organiseren.
Ikzelf zal de spits wel weer afbijten.
13 april Voorjaarsrit
17 augustus. NietOpVakantieRit
Ik wens jullie allemaal nogmaals een fijne kerst, een leuk maar vooral veilig oud en nieuw en voor 2025 een mooi motorjaar met hopelijk veel deelnemers aan de diverse evenementen.
Bert
Fred:
Mooi stukje Bert.
Beertje:
Helemaal verbluft door de fraaiheid van het bericht, goede interpunctie ook, zeker, een goede jaarwisseling en een goed 2025, in wat voor facet dan ook.
Herbert:
Een gelukkig en gezond 2025 gewenst voor u allen :coolsmiley:
Navigatie
[0] Berichtenindex
Naar de volledige versie