FJ1200 > Algemeen
Contributie / bijdrage 2025
Mark_Vans:
Hallo FJ-liefhebbers,
Het jaar 2025 is al enkele weken onderweg. Sommigen hebben hun eerste ritten al achter de rug, waarbij ze misschien wel bittere koude trotseerden. Anderen hebben de motorbeurs in Utrecht al bezocht.
Voor anderen moet het motorrijseizoen nog beginnen. Maar de weersvooruitzichten zien er momenteel gunstig uit. Het wordt warmer!
Binnenkort zijn er de Algemene Ledenvergadering en de eerste sleuteldag. Da's een mooie gelegenheid om je motor seizoenrijp te maken.
Hierbij vraag ik jullie de clubbijdrage voor 2025 te betalen. Als je geen clublid bent maar forumlid, kun je dit bericht beschouwen als een verzoek (weer) clublid te worden. De bijdrage bedraagt 20 euro en de uiterlijke betaaldatum is 1 april.
Met de bijdrage houden we de FJ-Ownersclub, de website en het forum in de lucht.
De website en het forum hebben zich de afgelopen decennia bewezen als toegankelijke kennisbron waarop iedereen terecht kan voor hulp, onderdelen en gezelligheid.
Je kunt de bijdrage overmaken naar:
ING-bankrekeningnummer: NL59 INGB 0005 0378 17
BIC: INGBNL2A
Ten name van: FJ Owners Club Nederland-België
Onder vermelding van: Contributie 2025 t.n.v. <forumnaam>
Om het je gemakkelijk te maken, heb ik een betaalverzoek gemaakt waarmee je eenvoudig online betaalt. De link daarvan is Betaalverzoek.
Via de homepage van de club kun je ook naar het betaalverzoek gaan. De link van die webpagina is FJ-Ownersclub - Bijdrage.
Tot slot kun je de QR-code scannen.
Alvast bedankt,
Sil, penningmeester
FJRob90:
Betaald voor Sylvia en mijzelf.
Gradje gas:
Betaald!
Hèhè, eieieieindelijk via een super hendig linkje.
Dank daarvoor!
Mark_Vans:
@Gradje:
DE QR-code is inderdaad nieuw. De superhandige linkjes zijn er sinds vorig jaar.
Nor:
Hmm, ik heb zojuist via betaald door de QR-code te scannen, dat werkt zoals gebruikelijk heel goed.
Echter kan ik geen forumnaam invullen. Er is al van alles voor mij ingevuld en kan daar niets meer aan toevoegen.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie