FJ1200 > Algemeen

Vrolijk kerstfeest

(1/2) > >>

Beertje:
 Ik wens iedereen een fijne tijd toe vol warmte en gezelligheid.

Batman:
Jij ook Beertje :mrgreen:

Wouter:
Fijne Kerst allemaal!

JanB:
Fijne dagen allemaal en een mooi 2026 gewenst!

Gradje gas:
Fijne feestdagen en een gezond 2026 voor iedereen.

Mooie kaart Beertje 🥰

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie