FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Volg clubnieuws ook via Twitter:
https://twitter.com/FJownersclub

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: login form  (gelezen 1531 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Batman

  • Clublid
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5307
  • Winterswijk
login form
« Gepost op: 30 april 2008, 17:08:49 »

halllo allemaal,
even een vraagje van mijn kant. op de homepage is de mogelijkheid voor het invullen van een gebruikersnaam en wachtwoord. dit om in te loggen op het........................ dat weet ik dus niet. mijn forum gegevens werken hier niet. waar is dit voor?

Batman(bert)
Een dag niet getoerd is een dag niet geleefd.

FJ 1200. 1TX Bwj 1984 (The New Batbike)
FJ 1200 3XW Bwj 1993 (WPB)
Triumph Tiger 1200 XCa, Bwj 2018

aequitas

  • Gast
Re: login form
« Reactie #1 Gepost op: 30 april 2008, 17:31:16 »

Voorheen was het mogelijke hierop als lid in te loggen en besloten gedeelten van de frontpage te zien. Na de serverproblemen is dit echter niet meer hersteld. De login is er nu nog voor leden die toestemming hebben teksten op de frontpage te plaatsen.

Ik ben op dit moment aan het kijken wat de beste mogelijkheid is om de frontpage te vernieuwen en meer te integreren met het forum zodat het een geheel gaat worden.

Omdat de 'burg' die het mogelijk maakte om met je forum login op de frontpage in te loggen niet meer ondersteund wordt ben ik nog aan het kijken wat de beste oplossing is.

Tijdens het internationale treffen wil ik ook even peilen welke ideeën er in de club leven voor de site en kijken wat ik daar mee kan doen. Iedereen is welkom mij aan te spreken.

Batman

  • Clublid
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5307
  • Winterswijk
Re: login form
« Reactie #2 Gepost op: 30 april 2008, 17:37:38 »

okidoki johan,
altijd leuk om een goed en duidelijk antwoord te krijgen. we gaan elkaar zien tijdens het treffen. helaas kan ik alleen maar zaterdag maar dan zien we elkaar.

groetjes,

Batman
Een dag niet getoerd is een dag niet geleefd.

FJ 1200. 1TX Bwj 1984 (The New Batbike)
FJ 1200 3XW Bwj 1993 (WPB)
Triumph Tiger 1200 XCa, Bwj 2018
Pagina's: [1]   Omhoog