FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Volg clubnieuws ook via Twitter:
https://twitter.com/FJownersclub

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: met de kont in de motorboter  (gelezen 1684 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

loveride

  • Clublid
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 226
  • Schoorl in de bocht
met de kont in de motorboter
« Gepost op: 29 juni 2018, 21:33:29 »

Ik vindt t leuk om t ff te delen, ik heb weer een hele mooie en goeie FJ die een beetje liefde kan gebruiken(en wie of wat niet) in de basis gewoon hardstikke goed, die van Steven Dorrestijn, een hele vriendelijke kerel. Met een heleboel puike onderdelen erbij van het Paarse Beest dat na veel gewerkt te hebben uitrust en donor is geworden. Stage 1 carbs, Gold spots en schijven, alubrug, nieuwe avons, stebel nautilus en vele andere goodies. De FJ 600 is geweldig leuk, goed en sporty maar het is geen 1200. Vandaar dat hij weer bij aangeboden staat. Eerst wilde ik hem nog houden, just for fun en ook omdat ie zo lekker zuinig is, maar ja een extra motor voor de zuinigheid...is toch wel een beetje een smoes.
Dus...verder met de wpb uit 91 en eerst maar eens de carbs met de dynojet kit overzetten.
Hee, ik hou jullie op de hoogte. En Herbert is ook alweer thuis gekomen met een nieuwe (!) FJ...ook een 91-er met weinig km's
Geweldige, stabiele, sterke machine die maakt dat ik rustiger rij dan op een lichtere motor. Nou er voor zorgen dat ie wel 1 op 15 loopt.
(De Dynojet Carbs, misschien helpen iridium bougies en de rechterhand he...
Hee, Happy Miles, Hou Alles Heel en tot binnenkort weer Groet v Maarten/Loveride

Herbert

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5491
  • Of Wha
Re: met de kont in de motorboter
« Reactie #1 Gepost op: 29 juni 2018, 22:43:18 »

Viel spass Maarten  :mrgreen:
Super Tenere 1200 2010
Subaru Outback 2,5l AWD 2011
Wilk 560
Achterhoeker en Brabander
Kiekt um goan Jonghe , zij gelooft in ons (tante Riekie)
Locatie Achterhoek , Gaanderen
Motto," Remmen is Angst"
En zoekt en gij zult vinden.....
Pagina's: [1]   Omhoog
 

cuneate-rose