Gisteren heeft Marie de motor even ter controle naar TLM gebracht.
Daar zouden ze hem syncroniseren, werdt ik gebeld door TLM, de motor trok niet , hij stond veels te arm, hij kreeg geen benzine enz.
De powercommander moest eraf en de akra, dan weer bij hun brengen en even aftikken en dan kende ik hem niet meer.
Hoe kan dit nou, hij is op de testbank geweest, hij trilde alleen harder de laatste tijd , dus even syncronisren dacht ik.
Gisteravond weer naar Paijec geweest, op de bank, resultaat , hij staat net als toen, de mappen nog over elkaar gezet niks mis mee.
Het enigste vreemde was dat hij volgens de testbank exstreem arm stond, maar dat kan niet met dit vermogen zei hij.
Hij kon het ook niet verklaren , ws hebben ze bi TLM ook een co2 meter erin gehad en hetzelfde beeld.
Dit is geen goede waarde, dan komt hij niet eens boven de 4000 t/m en dan trekt hij ook niet meer, bogies waren koffiebruin.
Wel zelf de klepspeling veranderd, op de site van TLM stond 20/25 , dit moest zijn 15/20 , dat had TLM wel goed gehoord.
HIj loopt rustiger nu ook door het restten van de tps, en er stonden wat parameters niet goed.
Even vergelijken eerste filmpje is met de oude klepspeling, tweede met de nieuwe en gereset
Daarna voor de liefhebbers opname bij de bank
https://myalbum.com/album/u1Sqw1QilnkJhttps://myalbum.com/album/5TBRffMXyp8bhttps://myalbum.com/album/q4vVJiFIITHM