FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Natuurlijk mag ook onze Facebook pagina niet ontbreken.
Kijk hier voor de laatste informatie: Yamaha FJ Owners Club NL/BE

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Nieuwe Mijlpaal  (gelezen 3184 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Meatpoint

  • Gast
Nieuwe Mijlpaal
« Gepost op: 30 mei 2004, 17:12:29 »

Voor dat Ruud dadelijk de lijst opschoont wil ik even iedereen feliciteren met het feit dat er op dit moment 200 mensen zich hebben aangemeld als lid van het forum.
Daarnaast staan er inmiddels ongeveer 80 mensen in de lijst met OCM-leden.

Geeft alleen maar aan dat we goed bezig zijn. En dat voor een kluppie dat pas ongeveer 1? jaar bestaat.

Vooral doorgaan

Ruud

  • Gast
Nieuwe Mijlpaal
« Reactie #1 Gepost op: 30 mei 2004, 19:03:14 »

Heel slim van je..."Voordat Ruud dadelijk de lijst opschoont"  :wink:  :lol:

Maar inderdaad zijn we blijkbaar wel goed bezig...we maken geen reclame en toch weet iedereen ons te vinden...kan natuurlijk ook niet anders met een URL als www.FJ1200.nl  8)

Er zijn nog wat hobbels die uitgevlakt moeten worden maar ook daar zijn de eerste stappen voor gezet......donderdag a.s is de eerste, "Face to Face",  bestuursvergadering waarin we een stappenplan gaan maken hoe we die hobbels kunnen vlakken. =D>

MADmelle

  • Gast
Nieuwe Mijlpaal
« Reactie #2 Gepost op: 30 mei 2004, 20:31:23 »

Floris maakt druk reclame en stopt bij iedere FJ die hij tegen komt een briefje onder de ruit.

En als ik bij google zoek op FJ1200 op nederlandse sites dan komt de club boven aan de lijst te staan en bij wereldwijd zoeken op de 11de plek. En dat is toch wel prettig want het is niet zomaar te regelen om boven aan te komen.

Melle

floris

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 4350
  • Arnhem
    • frem.nl
Nieuwe Mijlpaal
« Reactie #3 Gepost op: 30 mei 2004, 21:23:56 »

ik ben er ook al achter eentje aan gescheurd met m'n vito, en eindelijk na een paar straten kreeg ik hem te pakken, ik vroeg of ie al eens van de FJclub gehoord had of van de site, weet je wat ie zei, 'kende ik wel ja die zite heb ik wel eens gezien', lekker enthausiast.
Maar maakt niet uit, niet iedereen wil bij zo'n club natuurlijk en het moet ook wel gezellig blijven  :)
Ik blijf proberen, al moet ik er hollend achteraan, of op de fiets.
FJ1200 '87
FJ1200A '93


listening to SomaFm

Eelco

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7493
  • Eschebrügge (Duitsland)
    • the sensor people
Nieuwe Mijlpaal
« Reactie #4 Gepost op: 30 mei 2004, 22:28:10 »

Gisteren ook iemand gesproken met een 1100. Was geen lid en kende de club niet. Ik heb hem maar geld geboden voor zijn fiets. Wordt vervolgd...
FJ 1200 ABS 3CY (Model 3XW) 1994 Kleur MAS
FJ 1200 3CY (Model 3CV)1988 Kleur SBL

Dyrck

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5453
Nieuwe Mijlpaal
« Reactie #5 Gepost op: 31 mei 2004, 10:08:38 »

Citaat van: MADmelle
En als ik bij google zoek op FJ1200 op nederlandse sites dan komt de club boven aan de lijst te staan en bij wereldwijd zoeken op de 11de plek. En dat is toch wel prettig want het is niet zomaar te regelen om boven aan te komen.


We kunnen er met z'n allen wel voor zorgen dat de site hoger komt te staan bij Google.
Google (en veel andere zoekmachines) speuren het net af naar het aantal sites waarop een link naar www.fj1200.nl staat.
Als ieder clublid een website maakt met deze link, dan stijgt ie in de ranking van zoekmachines.
Ik wil voor degene die geen website heeft wel een simpele pagina maken met daarop een link, stuur maar een pb'tje.

WebMaster Absurdum
Gib mir Benzin
Es fließt durch meine Venen, Es schläft in meinen Tränen
Es läuft mir aus den Ohren, Herz und Nieren sind Motoren

Ruud

  • Gast
Nieuwe Mijlpaal
« Reactie #6 Gepost op: 31 mei 2004, 21:26:23 »

Dat is inderdaad wel de manier ja....en iedereen heeft wel een beetje webspace bij zijn provider wat hij toch niet gebruikt....

LINKEN DUS   :wink:

MADmelle

  • Gast
Nieuwe Mijlpaal
« Reactie #7 Gepost op: 31 mei 2004, 22:24:00 »

Citaat van: eelco
Gisteren ook iemand gesproken met een 1100. Was geen lid en kende de club niet. Ik heb hem maar geld geboden voor zijn fiets. Wordt vervolgd...


 :?:  :?: Ga je een verzameling beginnen  :?:  :?: Ben je iets van plan of heb je soms een prijsje in de lotto gewonnen. Ziet er naar uit dat je op overname pad zit??

Melle

Eelco

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7493
  • Eschebrügge (Duitsland)
    • the sensor people
Nieuwe Mijlpaal
« Reactie #8 Gepost op: 1 juni 2004, 18:50:01 »

Citaat van: MADmelle
Citaat van: eelco
Gisteren ook iemand gesproken met een 1100. Was geen lid en kende de club niet. Ik heb hem maar geld geboden voor zijn fiets. Wordt vervolgd...


 :?:  :?: Ga je een verzameling beginnen  :?:  :?: Ben je iets van plan of heb je soms een prijsje in de lotto gewonnen. Ziet er naar uit dat je op overname pad zit??

Melle

Neuh, maar als ik hem op die manier kan bewaren voor het nageslacht...
Of aanbieden aan iemand in de club.
FJ 1200 ABS 3CY (Model 3XW) 1994 Kleur MAS
FJ 1200 3CY (Model 3CV)1988 Kleur SBL

Mischa

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6499
  • Harmelen
Nieuwe Mijlpaal
« Reactie #9 Gepost op: 1 juni 2004, 23:08:27 »

Ik ken nog een wortel die 'm misschien wel zou willen hebben...

ard

  • Berichten: 4960
  • ik wou dat ik een telefoon was
Nieuwe Mijlpaal
« Reactie #10 Gepost op: 3 juni 2004, 18:11:12 »

om weer tereug te komen waar het over ging

IK KAN HETNIET MEER BIJ HOUDEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

als ik een dag of drie weg ben heb ik een avond werk om bij te komen  :P

ard
Als de haan van huis is leggen de kippen eieren !!!!!
Pagina's: [1]   Omhoog
 

cuneate-rose