FJ1200 > Algemeen

Enkele belangrijke zaken uit de recent gehouden bestuursvergadering

<< < (2/4) > >>

Eelco:
Klopt. Nou was ik al bevooroordeeld, want ik heb ooit bijna een rechtszaak aangespannen tegen de ING, maar die gasten halen je echt het bloed onder de nagels vandaan. 

FrankCruts:
Dank jullie wel voor al dat werk, gezeur en geneuzel oplossen. Jammer dat dat soms moet. Ik ga zeker naar de motorbeurs komen en zal ook financieel bijdragen aan de vereniging. Altijd fijn dat er mensen zijn die zich zo inzetten. Helaas verkeerd getimed dus de beurs kan ik helaas niet heen. Lidmaadschap wel voldaan. Probeer wel 24 mrt naar de sleuteldag te gaan.

Batman:

--- Citaat van: FrankCruts op 22 januari 2024, 17:45:50 ---Dank jullie wel voor al dat werk, gezeur en geneuzel oplossen. Jammer dat dat soms moet. Ik ga zeker naar de motorbeurs komen en zal ook financieel bijdragen aan de vereniging. Altijd fijn dat er mensen zijn die zich zo inzetten.

--- Einde van citaat ---

Kijk, dat zijn goede berichten Frank. Misschien zie ik je op de beurs.👍

Eelco:
Hartstikke goed Frank. Waarderen we!

copret:
Las net dat de jaarvergadering er aan komt. Ik zou het fijn vinden als de gegevens voor de jaarlijkse kascontrole tijdig digitaal worden aangeleverd zodat ik lekker kan gaan puzzelen.
Volgens mij valt Mark af aangezien hij in het bestuur zit en ik ben benieuwd wie de kascontrolecommissie compleet gaat maken.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie