FJ1200 > Algemeen
Blokken van Ali of Temu nie goe nie
Nor:
Daar laat ik me niet over uit maar brembo en consorten die een naam hoog te houden hebben wel specifieke eisen (licentie) voor de vervaardiging onder hun naam.
Net zoals bijvoorbeeld Hinniken bier z'n bier onder licentie in Amerika laat brouwen.
FJRob90:
--- Citaat van: Nor op 13 augustus 2025, 10:51:44 ---Daar laat ik me niet over uit maar brembo en consorten die een naam hoog te houden hebben wel specifieke eisen (licentie) voor de vervaardiging onder hun naam.
Net zoals bijvoorbeeld Hinniken bier z'n bier onder licentie in Amerika laat brouwen.
--- Einde van citaat ---
Das geen bier.
Nergens ter wereld :evil:
Eelco:
Er zijn ook heel veel Europese fabrikanten die de engineering In Europa doen en de fabrikage naar Europese maatstaven in China. Het kan dus wel goed gaan
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie