Hallo allemaal,
Mijn naam is Eduard Gerritsen 41 uit den haag en rij motor sinds m'n 18de tot 7 jaar geleden. Sinds 1999 ben ik in het bezit van een FJ 1100 uit 1985.
in 2001 ben ik met deze motor gaan vliegen (niet aan te bevelen, zijn ze niet voor gemaakt)
Deze luchtdoop was het gevolg van het niet inklappen van m'n jiffy en bij de eerste linkerbocht waar ik met ca 70 km/h op af kwam.
op wat schaafwonden en kneuzingen na ben ik er goed vanaf gekomen. Mijn FJ een stuk minder voorvork lag compleet in duigen.
Motor weer opgelapt en weer op pad.
na een maand begon de motor vreselijke herrie te maken en ik dacht Sh... m'n voorspatbord zit niet goed vast maar toen ik stilstond en het geluid nog steeds hoorbaar was besefte ik dat het mijn motor blok was. Door de klap is waarschijnlijk het olieverbruik explosief toegenomen en ik reed zonder olie, zonder dat mijn olie lampje me hier voor waarschuwde.
maar ik gaf de moet niet op (helaas want dit heeft me 7 jaar motor rij plezier gekost achteraf)
een kennis had een ander motorblok voor me te koop en zou deze er wel even inzetten.
1000 gulden betaald voor een FJ 1200 blok uit 1987 en na een jaartje is hij begonnen deze erin te zetten.
Na een hoop rommelen heeft de motor benzine, een vonk, maar hij start mooi niet.
Elk voorjaar zeg ik tegen me (als het weer gaat kriebelen) ik moet m'n motor eens weg laten brengen. maar door drukte komt het er maar steeds niet van.
TOT NU
Gisteren heb de FJ weer eens uitgegraven en ben nu zelf maar eens begonnen om te kijken of ik hem aan de praat krijg. Van het geld wat ik er aan uitgegeven heb kon ik nu wel 3 FJ's kopen geloof ik. Maar ja dit jaar ga ik hoe dan ook weer motorrijden