FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Volg clubnieuws ook via Twitter:
https://twitter.com/FJownersclub

Pagina's: 1 2 [3]  Allemaal   Omlaag

Auteur Topic: Historie van de club  (gelezen 11216 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob

  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2083
Re: Historie van de club
« Reactie #30 Gepost op: 22 november 2009, 10:07:59 »

deze hoort eigelijk bij de spreuken thuis, afkomstig uit Heerlen, allereerste meeting.

het enigste wat bij jouw uit gaat is het licht, afkomstig van een grote kerel uit noord-holland, wat moest ik toen lachen toen dat gezegd werd al liggend in het tentje.
RUFTY

FJ 1200 '88 3CV met AANHANGWAGEN

Ik gebruik in deze dure tijden, het toiletpapier aan beide zijde.

Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek

Als het niet komt, dan komt het maar niet

Meatpoint

  • Gast
Re: Historie van de club
« Reactie #31 Gepost op: 22 november 2009, 10:16:43 »

hahahahaha, ik kan me ook zo'n voorval herinneren in Heerlen.

Rob (crazy) en ikzelf lagen in een soort stacaravan met stapelbedden. daar lag nog unne echte Biker en die behoorlijk in de olie was geloof ik, maar wel al lag te pitten. op een gegeven moment kwamen er een paar jongere snuiters binnen en die waren behoorlijk luidruchtig. ze deden het licht aan en begonnen zich om te kleden.
Die Biker stond op zonder ook maar 1 woord te zeggen, liep naar de lichtschakelaar, deed het licht uit en stapte weer in bed.

het was op 1 klap stil in die stacaravan, de mannekes waren behoorlijk onder de indruk en durfde alleen nog maar op fluistertoon te praten.
Ik heb heerlijk geslapen, en de volgende morgen met Rob er heerlijk om gelachen.

Was trouwens mij allereerste treffen met de motor ooit, ik had mijn FJ een half jaar. moest er door Ard op geattendeerd worden dat de ketting ook wel eens gespannen mocht worden  :laugh: :laugh:
er waren trouwens wel meer dingen niet in orde, en heb daarna eerst flink stennis geschopt bij motoport in Echt en daarna mijn Fj in de vertrouwde handen van Wiezel gegeven.

Ruud

  • Gast
Re: Historie van de club
« Reactie #32 Gepost op: 1 december 2009, 14:52:09 »

Marc Ritter en zin vrouw Nicolette waren de eerste Voorzitter en Penningmeester. Als secretaris werd ik (Eelco) gekozen door de leden.

Sorry Eelco, maar volgens mij was je de 2e secretaris....  :coolsmiley:

FJRob90

  • Clublid
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7002
  • Geldrop N.B.
Re: Historie van de club
« Reactie #33 Gepost op: 8 januari 2010, 21:58:59 »


Was trouwens mij allereerste treffen met de motor ooit, ik had mijn FJ een half jaar. moest er door Ard op geattendeerd worden dat de ketting ook wel eens gespannen mocht worden  :laugh: :laugh:
er waren trouwens wel meer dingen niet in orde, en heb daarna eerst flink stennis geschopt bij motoport in Echt en daarna mijn Fj in de vertrouwde handen van Wiezel gegeven.

Kinkt zeer bekend, mijn FJ heb ik gekocht in Roosteren (limburg ) de man had een reeks facturen die hij betaald had voor onderhoud en reparaties bij......jawel motorport Echt..
Nou na aankoop heb ik heel wat achterstallig onderhoud gedaan ondanks dat de Fj 1000km daarvoor een beurt had gehad.
Die man heeft veel geld uitgegeven zonder daar waar voor te krijgen.
Deze man tipte mij over dit clubje .
Heb mij de volgende morgen meteen even aangemeld.
Dit was ( pas ) in September 2006.
FJ1200 3cv 1989
BMW R1200 GS Adventure
Pagina's: 1 2 [3]  Allemaal   Omhoog