FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Natuurlijk mag ook onze Facebook pagina niet ontbreken.
Kijk hier voor de laatste informatie: Yamaha FJ Owners Club NL/BE

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: nigeria  (gelezen 1593 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ard

  • Berichten: 4960
  • ik wou dat ik een telefoon was
nigeria
« Gepost op: 28 april 2011, 22:56:38 »

er is mijn gevraagt om een klus te doen in nigeria in het zuiden van het land
een ieder die een beetje reis weet de verhaalen wel niet heen gaan bla bla bla
nu ben ik op zo veel mogelijk manieren info aan het verzamelen over het land
het minesterie heeft een code 4 uitgegeven voordit land de meeste geweldadige conflicte
komen uit de eeuwige strijt tussen de cristene en de moslims er is een groep teroriste of secte actief bezig
met lukraak neer knallen van cristen op de grens moslim cristen de grens loopt van het westen naar het oosten
waar ik heen moet is het meest zuidelijkste plekje 100 procent overmacht van de cristenen dus dat zit erg goed
internet geeft je een hoop story,sik zoek verhalen van mensen die daar regelmatig komen of een keer geweest zijn onze verkoper komt er al jaren en is nog nooit ergens bij betrokken geweest maar die mensen verkopen zand in de woestijn en water in de zee
heb contact gehad met een man die daar asfalt fabriek gemaakt heeft en 1 die daar vliegtuig montuur is

hopend op info

ard

Als de haan van huis is leggen de kippen eieren !!!!!

Michel

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2933
  • Zeewolde
    • Zin in een avondje rocken?
Re:nigeria
« Reactie #1 Gepost op: 30 april 2011, 12:18:22 »

Mijn broertje is nu weer een jaar in Nederland, maar hij heeft anderhalf jaar met zijn gezin in Nigeria gewoond. Vlakbij de stad Jos. De laatste keer zijn ze onder militaire begeleiding opgehaald uit hun huis en gevlucht. Het is niet echt een oorlog tussen de moslims en de christenen, het is meer een stammenoorlog, geen peil op te trekken dus.
Wil je zijn telefoonnummer dan moet je maar even pb-en
Geen FJ1200 3CV 1988 meer
www.dusrockt.nl

Eelco

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7488
  • Eschebrügge (Duitsland)
    • the sensor people
Re:nigeria
« Reactie #2 Gepost op: 19 mei 2011, 12:24:10 »

Ben ook wel eens gevraagd voor een klus in Nigeria. Enige jaren geleden. Het veiligheidshandboek was te dik om in het vliegtuig ff door te lezen.
Mooiste regel was: Wat er ook gebeurd: DOORRIJDEN. Ok als je iemand voor zijn flikker rijdt: DOORRIJDEN. Direct naar het bewaakte hotel of naar het politiebureau. En in de auto geen mensen aankijken. Geen horloge om doen en niet bellen met een mobieltje. Dan denken ze dat je rijk bent.
Nou... ik heb er lekker voor bedankt. :uglystupid2:
FJ 1200 ABS 3CY (Model 3XW) 1994 Kleur MAS
FJ 1200 3CY (Model 3CV)1988 Kleur SBL

ard

  • Berichten: 4960
  • ik wou dat ik een telefoon was
Re:nigeria
« Reactie #3 Gepost op: 19 mei 2011, 13:00:53 »

en ik ga lekker heen  :-D

vaak ben je te bang hahahahaha

een tip van een colega : het eerste wat je doen als je land is het pistool van de eerste de beste agend kopen
als er meer dan 1 aap wat aan je vraagt schiet je de rest voor zn flikker  :-D hahahaha

gewoon heen we zien wel venezuela viel ook wel mee

ard
Als de haan van huis is leggen de kippen eieren !!!!!

Michel

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 2933
  • Zeewolde
    • Zin in een avondje rocken?
Re:nigeria
« Reactie #4 Gepost op: 20 mei 2011, 14:05:43 »

Mijn broertje had ook zijn horloge niet om, ondertussen heeft iedereen daar minstens 2 mobieltjes. Internetten kan ook bijna overal, maar de verbinding laat wel slakkensporen na, erg traag.

Goeie reis!
Geen FJ1200 3CV 1988 meer
www.dusrockt.nl
Pagina's: [1]   Omhoog
 

cuneate-rose