FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Volg clubnieuws ook via Twitter:
https://twitter.com/FJownersclub

Pagina's: [1] 2  Allemaal   Omlaag

Auteur Topic: In de malus, waar nu te verzekeren.....  (gelezen 4534 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dan

  • Gast
In de malus, waar nu te verzekeren.....
« Gepost op: 15 oktober 2004, 11:05:57 »

:( Ooops, Stad Rotterdam heeft m'n verzekering geweigerd omdat ik met de auto in de malus sta  :evil:  . Waar kan ik me het beste verzekeren  :? .

Dan

  • Gast
In de malus, waar nu te verzekeren.....
« Reactie #1 Gepost op: 15 oktober 2004, 11:23:37 »

Gelukkig AXA heeft me in de verzekering genomen.

Rob

  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2083
In de malus, waar nu te verzekeren.....
« Reactie #2 Gepost op: 15 oktober 2004, 11:47:25 »

AXA doen toch in sloten?


INTERPOLIS.........GLASHELDER
RUFTY

FJ 1200 '88 3CV met AANHANGWAGEN

Ik gebruik in deze dure tijden, het toiletpapier aan beide zijde.

Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek

Als het niet komt, dan komt het maar niet

Crazy

  • Gast
In de malus, waar nu te verzekeren.....
« Reactie #3 Gepost op: 15 oktober 2004, 13:38:30 »

whahaha, glashelder ja........niet te betalen, maar wel glashelder!

Dan

  • Gast
In de malus, waar nu te verzekeren.....
« Reactie #4 Gepost op: 15 oktober 2004, 13:48:21 »

Nee ik heb m gelukkig heel snel kunnen verzekeren bij AXA, had positief stukje gelezen i/h forum van Meatpoint over hulp in binnen en buitenland.

http://www.fj1200.nl/forum/viewtopic.php?t=2192

vr3506

  • Gast
Re: In de malus, waar nu te verzekeren.....
« Reactie #5 Gepost op: 15 oktober 2004, 14:31:23 »

Citaat van: DannBekk
:( Ooops, Stad Rotterdam heeft m'n verzekering geweigerd omdat ik met de auto in de malus sta  :evil:  . Waar kan ik me het beste verzekeren  :? .


Brokkenpiloot?? :shock:

marcos

  • Gast
Re: In de malus, waar nu te verzekeren.....
« Reactie #6 Gepost op: 15 oktober 2004, 14:59:45 »

Citaat van: vr3506
Citaat van: DannBekk
:( Ooops, Stad Rotterdam heeft m'n verzekering geweigerd omdat ik met de auto in de malus sta  :evil:  . Waar kan ik me het beste verzekeren  :? .


Brokkenpiloot?? :shock:


Zijn niet alle alfa rijders snelheidsduivels ??

Dan

  • Gast
Re: In de malus, waar nu te verzekeren.....
« Reactie #7 Gepost op: 15 oktober 2004, 15:22:20 »

Citaat van: marcos
Citaat van: vr3506
Citaat van: DannBekk
:( Ooops, Stad Rotterdam heeft m'n verzekering geweigerd omdat ik met de auto in de malus sta  :evil:  . Waar kan ik me het beste verzekeren  :? .


Brokkenpiloot?? :shock:


Zijn niet alle alfa rijders snelheidsduivels ??



@vr3506, Laat hij die zonder zonden is, de eerste steen werpen....... :twisted: .

@Marcos, Nee nu ben ik een FJ-rijder geworden  :D .

Mischa

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6499
  • Harmelen
In de malus, waar nu te verzekeren.....
« Reactie #8 Gepost op: 15 oktober 2004, 15:56:47 »

't is dat ik geen steen kan vinden, anders had ik 'm geworpen...

...door de eerste de beste ruit

Meatpoint

  • Gast
In de malus, waar nu te verzekeren.....
« Reactie #9 Gepost op: 15 oktober 2004, 16:11:40 »

Citaat

Nee ik heb m gelukkig heel snel kunnen verzekeren bij AXA, had positief stukje gelezen i/h forum van Meatpoint over hulp in binnen en buitenland.

http://www.fj1200.nl/forum/viewtopic.php?t=2192


Heb er deze week voor het eerst gebruik van moeten maken. Reed afgelopen maandag naar mijn werk en halverwege had ik geen druk meer op de koppelingshendel en kon ik niet meer schakelen. ben wel nog veilig op mijn werk gekomen en daar met wat gekraak de motor in de vrij kunnen krijgen. Aangezien ik niet technisch ben en dus ook niet het meest logische ga nakijken( achteraf bleek het niveau van de koppelingsvloeistof te laag) heb ik dus pech binnenland gebeld van AXA. Ze zouden iemand sturen en omdat ik toch op mijn werk was had het geen haast. na 2 uurtjes komt er een bergingswagen :!:
De chauffeur zegt tegen mij, repareren doen we niet meer ter plekke aangezien veel voertuigen te technisch zijn en meestal naar de dichtsbijzijnde dealer worden gereden om aan de computer te worden gehangen.

Dus naar de FJ werd niet gekeken hij werd meteen opgeladen. het leuke is dat ik zelf mocht kiezen waar ze hem naar toe brachten. het hoefde zelfs nieteens perse naar een motor zaak.(motoport en Echt gaat hij echt niet meer naartoe :twisted: )

Dus heb ik hem naar Heeze laten brengen naar de monteur die ik via Crazy heb leren kennen.
Resume; een bergingsvaartuig uit Echt rijdt een motor met panne uit Echt naar een vrijtijdsmonteur in Heeze(eindhoven)40 km
Ik heb John maar meteen gevraagd om onderhoud te doen want dat was ik toch al van plan in de komende weken.

Wat blijkt vervoer van het voertuig gaat op kosten van de verzekering, de reparatiekosten zijn altijd volledig voor je zelf. Mijn Fj is WA verzekerd dus ik had geen recht op vervangend vervoer. Wel mocht ik op kosten van de verzekering een taxi bellen die mij vanaf mijn werk naar huis kon brengen.

Hoe het gaat als je met de motor op vakantie bent in het buitenland weet ik niet, want dan kun je moeilijk aangeven dat ze hem naar nederland rijden maar ik vond dit toch wel netjes.
Scheelt me weer een ritje om de motor te brengen voor onderhoud.

Mischa

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6499
  • Harmelen
In de malus, waar nu te verzekeren.....
« Reactie #10 Gepost op: 15 oktober 2004, 16:37:26 »

Dus dat kan ook zonder ongeval, Miel? Heb hetzelfde meegemaakt deze maandag, maar ik wist niet dat dat ook al kon zonder een ongeval te hebben gehad.
Is dat het voordeel bij AXA?

(zit bij Unive)

Meatpoint

  • Gast
In de malus, waar nu te verzekeren.....
« Reactie #11 Gepost op: 15 oktober 2004, 16:51:57 »

bij AXA hadden ze automatisch hulp bij pech in het buitenland. ik heb eens geinformeerd hoe dat nou in zijn werk ging als ik met de motor in de eifel terecht zou komen. toen bleek dat ze ook hulp in het binnenland hebben bij pech, alleen moet je daarvoor bijverzekeren. en dat bleek weer goedkoper te zijn als de ANWB

Dan

  • Gast
In de malus, waar nu te verzekeren.....
« Reactie #12 Gepost op: 15 oktober 2004, 16:53:58 »

Ja zeker netjes, da's klantenbinding en goede reclame voor ze :D .

vr3506

  • Gast
In de malus, waar nu te verzekeren.....
« Reactie #13 Gepost op: 15 oktober 2004, 17:46:36 »

Citaat

@vr3506, Laat hij die zonder zonden is, de eerste steen werpen.......  .


Heb op al mijn voertuigverzekeringen max. no claim en hou niet van met stenen gooien, beetje modder is af en toe best leuk :wink:

Eelco

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7494
  • Eschebrügge (Duitsland)
    • the sensor people
In de malus, waar nu te verzekeren.....
« Reactie #14 Gepost op: 15 oktober 2004, 23:18:36 »

Citaat van: vr3506
Heb op al mijn voertuigverzekeringen max. no claim en hou niet van met stenen gooien, beetje modder is af en toe best leuk :wink:


Ik ook. Behalve op de auto. Maar dat was niet m?jn schuld. Mirjam reed hem plat.

Ik ging gisteren trouwens bijna met de FJ op m'n plaat toen in een iets te enthousiast genomen bocht mijn voorwiel ineens naar weg gleed.
FJ 1200 ABS 3CY (Model 3XW) 1994 Kleur MAS
FJ 1200 3CY (Model 3CV)1988 Kleur SBL
Pagina's: [1] 2  Allemaal   Omhoog
 

cuneate-rose