FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Natuurlijk mag ook onze Facebook pagina niet ontbreken.
Kijk hier voor de laatste informatie: Yamaha FJ Owners Club NL/BE

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Bedankt allemaal.Jullie zijn een grote steun.....  (gelezen 1158 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FJolanda

  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2350
  • Tilburg
Bedankt allemaal.Jullie zijn een grote steun.....
« Gepost op: 3 september 2005, 15:31:47 »

Hallo Allemaal,

Ik wil jullie allen danken voor de mooie kaarten, zeker als je in een ziekenhuis bed je dag moet doorbrengen.

Ik heb al jullie beterschap wensen wel een aantal keren gelezen.... de tekeningen die ik van de kinderen mocht ontvangen ontroerde me.

Dank je voor de verrassing donderdag van een bezoek met een prachtig bloemstuk dat ik van de club heb mogen ontvangen is overweldigend.

Ik zal nog een tijdje rustig aan moeten doen lopen mag en kan ik nog niet voorlopig, zo het er voorstaat zal dit pas met kerst zijn.
Ook mijn verontschuldigingen dat ik niet veel reageer maar het kost me erg veel moeite en pijn om voor de pc te zitten.

Moet wel zeggen dat ik probeer mijn humor erin te houden hoor.. en ondanks dat ik me zit te verbijten met mooi weer.... alleen maar als een lappe pop gestrekt op de bank doorbrengen, helaas meer kan ik nog niet.

Lopen met krukken wist niet dat het zo moeilijk kon zijn... als ik een paar stapjes gemaakt heb, lijkt wel of ik een honderd meter horde gelopen heb en ben geheel uitgeput. :?

voor nu allen veel veilige kilometers en blijf uit de buurt van bejaarde koekblikken. :oops:

gr Fj-enny
Een blik, een woord, een stille wenk....elkaar zo kennen is een geschenk

Gerko

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3641
  • Vlaardingen
Bedankt allemaal.Jullie zijn een grote steun.....
« Reactie #1 Gepost op: 3 september 2005, 16:56:07 »

daar hoef je je al helemaal niet voor te verontschuldigen, ik denk dat iedereen dat ook wel begrijpt en anders maar niet.
in ieder geval wederom weer eens heel veel beterschap
FJ1200 3XW '91 WPB
FJ1200 3SK '90 Blauw/Rood project

Meatpoint

  • Gast
Bedankt allemaal.Jullie zijn een grote steun.....
« Reactie #2 Gepost op: 3 september 2005, 18:23:11 »

hou je taai......

Crazy

  • Gast
Bedankt allemaal.Jullie zijn een grote steun.....
« Reactie #3 Gepost op: 3 september 2005, 21:30:37 »

Hey Jenny, ik kom graag nog een keer een bakkie doen hoor! :wink:

Zet em op!

mutsie prutsie

  • Gast
Bedankt allemaal.Jullie zijn een grote steun.....
« Reactie #4 Gepost op: 4 september 2005, 07:38:26 »

Hoi Jenny,

natuurlijk baal je enorm, maar t heeft allemaal zn tijd nodig. Je kan het beter de tijd gunnen die het nodig heeft anders blijf je er last van hebben, maar het blijft heel erg vervelend.

Sterkte!!!!!!!


gr gabriella
Pagina's: [1]   Omhoog
 

cuneate-rose