FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Natuurlijk mag ook onze Facebook pagina niet ontbreken.
Kijk hier voor de laatste informatie: Yamaha FJ Owners Club NL/BE

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Ik ben weer terug uit Moskou(d)  (gelezen 1551 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

divedevil

  • Gast
Ik ben weer terug uit Moskou(d)
« Gepost op: 5 maart 2006, 12:44:49 »

Hallo allemaal,
Allereerst sorry dat ik niets van mij heb laten horen vanuit Moskou(d)!!! Ik heb me suf gewerkt om een berichtje te kunnen plaatsen, maar de computer was daarvoor geblokkeerd en had daardoor geen mogelijkheid een berichtje te sturen. Ook de ICT persoon die dat soort zaken moet regelen, wilde de beveiliging van die computer niet af halen zodat ik een berichtje kon maken/sturen. Aan de ene kant belachelijk, aan de andere kant begrijpelijk. DUS dan maar bij deze.
Ik zal gelijk nog even mijn geld overmaken omdat ik dus toch voorlopig nog lid blijf zolang ik nog revaliderende ben met mijn hand. Wil daarom iemand mij even het rekeningnummer van de penningmeester geven!!!! Kan ik de financieen nl. ff regelen.
Maar goed, ik ben dus weer terug. Ik weet niet of Ard nog e.e.a. heeft gesproken met deze en gene, over zijn werkzaamheden in Rusland, maar het was er behoorlijk fris!!! Koudste nacht was -38 Graden C.!!! Overdag kwam de temp.meter tot -26!!!! Heerlijk!!!
Voorlopig hoef ik dus ook niet meer voor mijn werk naar het buitenland. Misschien dat Bomber wel even gaat!!!????? Maar ik voorlopig, de eerste paar jaren niet meer. Dus dat geeft mij de tijd om eindelijk eens mijn FJ 1200 aan te pakken en e.e.a. uit elkaar te halen om netjes te maken. Overigens nu ik het daar toch over heb.
Ik ben opzoek naar 2 remschijven (zwevende) voor mijn FJ van 1990!!! HEEFT IEMAND DIE NOG LIGGEN???? Neem dan even met mij contact op!!!! Ik ga komende week dus beginnen een aantal dingen met schuurpapier, staalborstel, dremel en wat al niet meer, de motor bij te werken en weer toonbaar te maken. Aansluitend zullen wel de nodige spuitbussen met spuitverf en lak gebruikt worden om hem weer heel mooi te krijgen. Niet dat hij weer als nieuw moet worden, maar mooier en netter als nu. Ik ben nog niet tevreden dus moet ik er nu even wat tijd aan besteden, voor het 'seizoen' weer begint. Of is die al weer begonnen. Nee, eigenlijk rij ik het hele jaar normaal gesproken door, maar sinds het skiongevalletje met mijn hand, ik heb nog nooit zo weinig gereden!!! Dus die paar weken om de motor op te knappen moet ook nog wel lukken, maar daarna ............!!!!!!
Zo, genoeg geschreven, nu kunnen jullie mij weer welkom heten en schrijven dat het fijn is dat ik weer terug ben en weet ik al wat niet meer ..........
Tot snel ziens.

Dyrck

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5453
Re: Ik ben weer terug uit Moskou(d)
« Reactie #1 Gepost op: 5 maart 2006, 13:04:56 »

Welkom thuis !

(Had je die sneewtroep niet daar kunnen laten?)
Gib mir Benzin
Es fließt durch meine Venen, Es schläft in meinen Tränen
Es läuft mir aus den Ohren, Herz und Nieren sind Motoren

divedevil

  • Gast
Re: Ik ben weer terug uit Moskou(d)
« Reactie #2 Gepost op: 5 maart 2006, 13:31:47 »

Hoi Dyrck,

Nee, ik had nog veel meer van dat witte spul mee willen nemen, maar het vliegtuig was vol en had 2 uurtjes vertraging.
Tot vrijdagavond waarschijnlijk!!!!! Kan ook zijn dat ik naar D onderweg ben, je weet wel, schoonouders, hout halen enz., enz.! Dan een weekje later!!!

Rob

  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2083
Re: Ik ben weer terug uit Moskou(d)
« Reactie #3 Gepost op: 5 maart 2006, 15:06:58 »

Mooi dat je weer heelhuids terug bent, en hou ons op de hoogte van je vorderingen.

en wat hebben we je gemist bla,bla,bla.
RUFTY

FJ 1200 '88 3CV met AANHANGWAGEN

Ik gebruik in deze dure tijden, het toiletpapier aan beide zijde.

Na regen komt regent, kijk maar in het woordenboek

Als het niet komt, dan komt het maar niet

Nor

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14091
  • 't Zand N-H.
    • Arrow classic rock
Re: Ik ben weer terug uit Moskou(d)
« Reactie #4 Gepost op: 5 maart 2006, 17:36:58 »

Goed nieuws man, haal je dan ook dat 06tekoopnr. achter je kuipruitje vandaan ?  :wink:
Jij weet toch ook wel, FJ1200 maakt het verschil tussen "beleving en kippevel"..

5x FJ. '85 t/m '92.

Gerko

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3641
  • Vlaardingen
Re: Ik ben weer terug uit Moskou(d)
« Reactie #5 Gepost op: 6 maart 2006, 20:42:34 »

welkom thuis
FJ1200 3XW '91 WPB
FJ1200 3SK '90 Blauw/Rood project

FJolanda

  • Geslacht: Vrouw
  • Berichten: 2350
  • Tilburg
Re: Ik ben weer terug uit Moskou(d)
« Reactie #6 Gepost op: 6 maart 2006, 21:35:09 »

Welkom thuis
Een blik, een woord, een stille wenk....elkaar zo kennen is een geschenk

ard

  • Berichten: 4960
  • ik wou dat ik een telefoon was
Re: Ik ben weer terug uit Moskou(d)
« Reactie #7 Gepost op: 11 maart 2006, 14:21:06 »

zo wil is er ook weer

ik ben alweer heen en tereug geweest daar en 38 onder nul 'snachts is to cn niks man 34 overdagdat is pas koud en s,nacht weet ik het niet dan moet je slaapen (me vader zij altijd de nacht is voor dieven hoeren en plieziemanen)
het viel niet mee om wat te regelen voor een vodka tje hoop gezijk en verkeerd hotel zerematevo ipv kosmos!!!!!

spreek je gouw

ard
Als de haan van huis is leggen de kippen eieren !!!!!

divedevil

  • Gast
Re: Ik ben weer terug uit Moskou(d)
« Reactie #8 Gepost op: 14 maart 2006, 19:56:21 »

Hoi Ard,

Zerematevo (Sherametjevo) Ja, ik ken het, ben er wel een paar keer geweest!!!! Een familielid werkt daar!!!!! De neef van mijn vrouw is daar manager food & beverage! Dus had ff gebeld en ik had een biertje geregeld tussen ons!!! Jammer. Maar het kan zijn dat je wel hebt gebeld echter er niet door kwam. Dat kan kloppen. Het netnummer 095 voor Moskou centrum is veranderd in de eerste week dat ik er was. Om precies te zijn per 1 februari, terwijl er aan gegeven was dat het oude en het nieuwe nog een half jaartje zouden doorlopen. Maar ja, Ard, jij kent dat inmiddels ook wel in Rusland, dat werkt dus niet. Per 1 februari is het dus 495 geworden. De rest van het nummer klopte wel!!! Maar ja, voorlopig niet meer daar. Ik heb zojuist wel de nieuwe opgavelijst gekregen en geef mij uiteraard weer op omdat die neef van mijn vrouw daar tot 1 juli 2007 zit en ik er nog een keertje een biertje met hem wil drinken, samen met mijn vrouw. Ik reken nergens op, want 2 x in 1 jaar is al heel bijzonder!!!!! Maar ja, nooit geschoten is altijd mis. Wat mij wel is gelukt, een foto IN UNIFORM op het rode plein.
Ja Bomber, je leest het goed, een foto in uniform (DT) op het Rode Plein. Ik zal binnenkort even de foto's op deze computer zetten en die op het rode plein even koppelen met hier!!!!! Dus wordt vervolgt!!!

floris

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 4350
  • Arnhem
    • frem.nl
Re: Ik ben weer terug uit Moskou(d)
« Reactie #9 Gepost op: 14 maart 2006, 21:51:53 »

tijd dat ze daar wat aan het telefoonnet in rusland gaan doen

wat zullen alle kabels daar stug zijn bij die lage temperaturen zeg.
Hier zijn ze in de zomer altijd lekker soepel.
FJ1200 '87
FJ1200A '93


listening to SomaFm
Pagina's: [1]   Omhoog