FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Volg clubnieuws ook via Twitter:
https://twitter.com/FJownersclub

Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omlaag

Auteur Topic: Bedankt voor de medewerking in de verkrachtingszaak  (gelezen 8580 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mischa

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6499
  • Harmelen
Bedankt voor de medewerking in de verkrachtingszaak
« Reactie #15 Gepost op: 29 oktober 2003, 22:20:00 »

Wat heb ik je aangedaan  :shock:  :shock:

Eelco

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7484
  • Eschebrügge (Duitsland)
    • the sensor people
Bedankt voor de medewerking in de verkrachtingszaak
« Reactie #16 Gepost op: 29 oktober 2003, 22:26:11 »

Lekker man! vrouwen in uniform!
FJ 1200 ABS 3CY (Model 3XW) 1994 Kleur MAS
FJ 1200 3CY (Model 3CV)1988 Kleur SBL

rop

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 541
  • 3CV 132.000 km, 3XW abs 33894 km
Bedankt voor de medewerking in de verkrachtingszaak
« Reactie #17 Gepost op: 7 november 2003, 17:03:23 »

Ik ben met jullie zeer blij dat deze crimineel is opgepakt. Helaas moet ik zeggen krijgt het recht zijn loop en niet de rechtvaardigheid. Van mij mogen ze zo'n persoon voor het leven beletten dat hij zijn daden herhaalt. Over de wijze waarop heb ik op dit forum al toepasselijke suggesties gelezen.

Wat me trouwens wel blijft bezig houden is dat wij niet weten wie nu de feitelijke verdachte is. Voor hetzelfde geld meldt deze persoon zich straks doodleuk aan bij deze club of doet hij vrolijk mee aan de topics op het forum (zelfs in de nor zijn onze criminele medemensen immers van alle gemakken voorzien).
belijdend lid sinds 24 Januari 2003

willem777

  • Gast
Bedankt voor de medewerking in de verkrachtingszaak
« Reactie #18 Gepost op: 7 november 2003, 18:16:10 »

Ben ik aan de ene kant helemaal met je eens en aan de andere kant heb ik ook zo iets van deze man kan misschien ook zijn leven beteren , wie weet wat sommige leden op hun kerfstok hebben , het is maar goed dat je niet van iedereen zijn doopzeel door hoeft te lichten voordat hij bij een of andere club kan ,en iedereen verdient een nieuwe kans , zeker als hij zijn verdiende straf gehad heeft , hoe kort die hier in Nederland ook is .

Eric

  • Gast
Bedankt voor de medewerking in de verkrachtingszaak
« Reactie #19 Gepost op: 10 november 2003, 14:16:47 »

Citaat van: rop


Wat me trouwens wel blijft bezig houden is dat wij niet weten wie nu de feitelijke verdachte is. Voor hetzelfde geld meldt deze persoon zich straks doodleuk aan bij deze club of doet hij vrolijk mee aan de topics op het forum (zelfs in de nor zijn onze criminele medemensen immers van alle gemakken voorzien).



oeps,..... dus post dagelijks en je hebt een geldig alibi.  :lol:
Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omhoog