FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Natuurlijk mag ook onze Facebook pagina niet ontbreken.
Kijk hier voor de laatste informatie: Yamaha FJ Owners Club NL/BE

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Penningmeester, ALV en "Ren je Rot" tussenstand...  (gelezen 1298 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Menno

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7934
Penningmeester, ALV en "Ren je Rot" tussenstand...
« Gepost op: 23 december 2007, 20:48:18 »

Zoals bekend stopt Gabriella als penningmeester. In de sectie Algemene Bestuurlijke Zaken heeft Eelco kandidaten opgeroepen zich per PB te melden. Volgens mij is er 1 aanmelding tot op heden. Is een Poll dan nodig?
Kom ik meteen op een volgende vraag. Wanneer is er weer een Algemene Leden Vergadering? Gezien het feit dat er een bestuurslid opstapt en er een nieuw bestuurslid toetreedt, lijkt mij een "live" ALV wel geschikt om Gabriella te bedanken en afscheid te nemen en het nieuwe bestuurslid te verwelkomen.

En met de "Ren je Rot" tussenstand bedoel ik: hoe staan we ervoor met het Internationale FJ treffen in mei? Ik weet dat er een commissie bezig is die voorbereidingen treft (en die wil ik niet voor de voeten lopen) maar misschien kan het nuttig zijn om er over van gedachten te wisselen.

Voor de "Goodie-bag" die verstrekt wordt aan de deelnemers van het Internationale FJ treffen heb ik van EarSoft een paar dozen met oordopjes gekregen als Promo actie. Misschien een ideetje voor ieder van ons om te kijken of we die "Goody-bag" een leuke, gevulde inhoud kunnen geven. Dus... kijk en vraag eens rond op je werk  :roll:


Eelco

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7494
  • Eschebrügge (Duitsland)
    • the sensor people
Re: Penningmeester, ALV en "Ren je Rot" tussenstand...
« Reactie #1 Gepost op: 28 december 2007, 12:02:06 »

http://forum.fj-ownersclub.nl/index.php?topic=9026.new#new
Hier staat een reaktie. Ook over de rit der ritten zal worden gesproken. En wat betreft de goody-bag: goed idee!
FJ 1200 ABS 3CY (Model 3XW) 1994 Kleur MAS
FJ 1200 3CY (Model 3CV)1988 Kleur SBL

wnas

  • Gast
Re: Penningmeester, ALV en "Ren je Rot" tussenstand...
« Reactie #2 Gepost op: 28 december 2007, 14:00:55 »

Owh ja, voor die goody-bag zal ik ook eens gaan verzamelen.
We hebben op de zaak altijd wel een partijtje weggevertjes (pennen, Usb-sticks, tassen, enz.).
Ik zet m'n collega-verzamelaar vast aan het werk. Welk aantal denken we?
« Laatst bewerkt op: 29 december 2007, 09:45:25 door Willem Nas »

Menno

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7934
Re: Penningmeester, ALV en "Ren je Rot" tussenstand...
« Reactie #3 Gepost op: 28 december 2007, 21:24:07 »


@ Eelco:  Ik heb via de link naar "Vacature Penningmeester" in de afdeling "Algemene Bestuurlijke Zaken" gelezen dat Remco zich als enige heeft aangemeld. En dat jij hem verwelkomt in het Bestuur. En verbeter mij als ik het fout heb... maar hoort een nieuw Bestuurslid niet door de leden van de club te worden gekozen tijdens een ALV (ook als hij/zij de enige kandidaat is en het dus waarschijnlijk alleen een "hamerstuk" is?) en niet door de Voorzitter ? Meestal staat zoiets in het Huishoudelijk Reglement of in de Statuten van de Club, maar die hem ik nergens terug kunnen vinden. Begrijp me goed, ik ben blij dat er een kandidaat is en geen enkel bezwaar als Remco Penningmeester wordt.
En wanneer en op welke wijze komt er weer een Algemene Leden Vergadering ? Zelf ben ik voorstander van een "live" versie. Lijkt me goed en gezellig om elkaar weer eens te zien en wat lopende zaken binnen de club te bespreken. Zeker de laatste weken valt mij een aantal "irritaties" en wat "onbegrip" binnen de Club en tussen een aantal leden op, en ook het aantal gewijzigde Topics en gewijzigde / verwijderde Postings. Een ALV zou deze "motor-onvriendelijke" periode aaangenaam kunnen onderbreken.
Zoals Nor/Ron al aangaf: wanneer en waar is er een Nieuwjaarsreceptie gepland?

@ Willem Nas: heel goed  :mrgreen:   Wie volgt ?
Pagina's: [1]   Omhoog