FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Natuurlijk mag ook onze Facebook pagina niet ontbreken.
Kijk hier voor de laatste informatie: Yamaha FJ Owners Club NL/BE

Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omlaag

Auteur Topic: Oordoppen  (gelezen 7303 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MADmelle

  • Gast
Oordoppen
« Reactie #15 Gepost op: 5 april 2004, 20:22:45 »

Heb vroeger alpine gehad maar mijn rechter oor is erg open en die gladde dingen bleven nooit langer dan 10 minuten goed zitten (zachte uitvoering). Heb daarna met wegwerp doppen gereden en die dempen inderdaad erg goed (lekker rustig op de motor, werkt erg ontspannend). Vanwege die sterke demping heb ik toen "Hearos" dempers van motozoom geprobeerd. Dat zijn ook wegwerp doppen maar met een iets langere levens duur. Daar heb ik ongeveer 3 maanden mee gereden waarvan de laatste 2 weken mijn rechter oor af en toe weer open valt. Deze laatste ga ik weer opnieuw aanschaffen, ze dempen voldoende en zitten lekker en kosten maar een paar euries voor minimaal 2 1/2 maand.

Crazy

  • Gast
Oordoppen
« Reactie #16 Gepost op: 5 april 2004, 20:36:01 »

marcos

  • Gast
Oordoppen
« Reactie #17 Gepost op: 5 april 2004, 20:51:55 »

Nee achter een dragstar rijden zonder doppen in je oren is leuk !!

Meatpoint

  • Gast
Oordoppen
« Reactie #18 Gepost op: 6 april 2004, 11:13:59 »

Je moet ook voorop rijden, claudia houdt je echt wel bij als jij je aan de snelheid houdt :twisted:  :twisted:

Rem

  • Gast
Oordoppen
« Reactie #19 Gepost op: 6 april 2004, 15:03:31 »

Citaat van: copret
http://www.alpine.nl/test/FastSearch.asp

Even klikken

Nadeel otoplastieken dat ze na ongeveer 3 jaar wat ruimer gaan zitten waardoor je misschien nieuwe moet kopen. Zelf heb alpine, de goedkope met filter, bevalt goed...


als ze te ruim worden ga gewoon even bij ze langs ,met een speciale lak maken ze ze een beetje groter ook kunnen ze voor je een ander laagje eroverheen doen wat zachter is ,indien nodig.
je hoeft dus echt geen nieuwe te kopen.
Wel is het zo dat naarmate je ouder wordt je kaak en andere delen in je gezicht veranderen (meestal krimp je ) maar dan praten we echt over meer dan 3 jaar hoor.
Rem.

merlin

  • Gast
Oordoppen
« Reactie #20 Gepost op: 6 april 2004, 17:44:00 »

Heb doppen van earmo fits all voor 15 euro, bevallen me goed en zijn ook schoon te houden door even in een soppie te leggen.
Ook bij dat bedrijf kun je ze aan laten meten maar dan kom je op een prijs van rond de 120 euri.

groeten Toni.

Biggs

  • Gast
Oordoppen
« Reactie #21 Gepost op: 8 april 2004, 23:08:12 »

Ik rij nu twee jaar met otoplastieken van Earmo, topkwalitiet en je kunt je eigen filter toepassen. Sta je ff stil dan je gewoon met andere motorrijders praten. kost 89,= euro

Biggs

Yoki

  • Gast
Oordoppen
« Reactie #22 Gepost op: 9 april 2004, 08:30:16 »

En ik heb de alpinedoppen. Mijn vriendin ook trouwens. Bij mij gaan ze juist niet zo makkelijk erin omdat mijn oren (itt tot de standaard FJ-er!?) te klein zijn. Het werkt perfect om ze een tikkie vochtig te maken aan de punt (beetje spuug) Ze schuiven er dan in als... ja, als wat eigenlijk... en dempen perfect, vooral met de gele buisjes. Als je ze vochtig maakt lijken ze ook nog iets beter te dempen. Mijn theorie is dat dat komt omdat ze dan beter erin glijden en daardoor beter afsluiten   :roll:

Rem

  • Gast
Oordoppen
« Reactie #23 Gepost op: 9 april 2004, 13:15:13 »

een tip om je oordopjes er gemakkelijker in te krijge';

draai ze erin (dat doe je eigenlijk vanzelf al)
trek met je andere hand je oorlel iets naar beneden dan wordt je gehoorgang rechter.

Succes Rem

Gradje gas

  • Clublid
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3845
  • Valkenswaard, Noord-Brabant
Oordoppen
« Reactie #24 Gepost op: 11 augustus 2004, 23:19:11 »

Heb dezelfde doppies als Mischa (foto zie eerder bij dit topic).
Was vandaag bij de ANWB-shop en zag dit model, wel met twee ipv drie lammelen voor ik meen ? 6,95 ledenprijs. Wellicht goed en goedkoop alternatief :?:
FJ1200A 3XW
FJR1300A RP08
----------------------------------------------
Vallen is niet erg. Niet meer opstaan wel!

jaahaa

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3519
  • Omdehoek
Oordoppen
« Reactie #25 Gepost op: 12 augustus 2004, 08:05:20 »

oordoppen met zo'n sound ik kijk wel
uit :lol:

Mischa

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 6499
  • Harmelen
Oordoppen
« Reactie #26 Gepost op: 12 augustus 2004, 08:13:59 »

Gradje,

zoals eerder gemeld liggen de 3-lamel versies van Eagle Creek voor 4,95 bij de betere kampeerhandel

M

eric fj 1200 93

  • Gast
Oordoppen
« Reactie #27 Gepost op: 12 augustus 2004, 18:11:57 »

Bij alpine (in Soeserberg, Valkenburg en Emmen) nu tot 1 september in de aanbieding van 120 voor 90 Euri, die doppen op maat gemaakt dus.
Pagina's: 1 [2]  Allemaal   Omhoog
 

cuneate-rose