FJ1200 > Welkom nieuwe bezoekers/leden

Voorgesteld tot 1 april 2005

(1/40) > >>

Meatpoint:
Dit topic is bedoeld om je voor te stellen:

gaarne daarom geen aparte topics starten.
zal er meteen bij vertellen dat ik ze dan sluit
(moet streng zijn als mod) :wink:  :wink:  :wink:

Big-Brother:
Zal mij als eerste even voorstellen .
Ben Gerard  50 jaar .Getrouwd met Edith en sins 2 jaar is bij ons het motorvierus hevig toegeslagen hebben beide ons roze papiertje gehaald
Ons motor en autopark ziet er als vogt uit  
Yamaha xj 900 uit '94 ideaal met cardan
Yamaha xs 400 om een beetje ervaring op te doen
Subaru Imperza gt turbo my99
Honda civic 1.4s silverstone
We zijn lid van de Subaru club zetten veel ritten uit ook voor de RTALA een autosport vereneging die regelementaire ritten uitzet met als leukste en zwaarste rit de monsterrit over ongeveer 1200 km
Hoop jullie een keer te ontmoeten tijdens een toertocht of ander evenement
Met vriendelijke groeten
Gerard & Edith  ofwel Big-Brother & Big-Mamma.

Meatpoint:
moest hem even verplaatsen.


Deze is voor Ben;

ik wil me even voorstellen, mijn naam is Ben Timmermans ik ben 43 jaar en
> >woonachtend in Almere ,ook bij mijn zijn weer de gevoelens voor de motor
> >weer sterk aanwezig na een lange tijd ga ik weer motor rijden nadat een
> >vriend van mijn dodelijk verongelukte op de motor. Het blijft toch
> >kriebelen over twee weken kan ik mijn yamaha fj1200 ophalen het lijkt me
> >dan ook geweldig .ik heb me ook aangemeld als lid van de fj club ik
> >verwacht ook binnekort een reactie, het lijkt me dan ook geweldig
> >.daarintegen ben ik ook gek van amerikaanse auto ik heb zelf een chevrolet
> >bus ook heel mooi , maar de motor ja. groetjes
> >Ben.

Mischa:
Hoi luitjes,

ik heb me hier nog niet voorgesteld, dus bij deze:

Mijn naam is Mischa Rootsaert en ik post onder de schuilnaam Mischa.
Ik heb werktuigbouwkunde gestudeerd aan de Haagse Hogeschool en ben nu 3D-animator van beroep en dat betekent dat ik vanalles wat (nog) niet bestaat laat bewegen op het scherm (zie http://www.rootsaert.nl).
Als ik niet genoeg opdrachten heb ga ik kassenbeglazen bij EVV in Maassluis of Rietdekken bij Fa. Voogt in Schipluiden.

Ik woon sinds april in Rijswijk. Ik heb een 1200 uit '86 sinds februari 2002 en rijdt gemiddeld zo'n 30.000 km per jaar. Sinds dit voorjaar heb ik nog een koekblik (Citroen BX) om spullen te vervoeren en mijn kapotte FJ naar 't Zand te brengen, maar daar rij ik bijna nooit mee.

Voor mijn FJ had ik (leende/huurde ik) een Kawasaki KZ 550 ook een heerlijke motor, zonder hem/haar was ik nooit afgestudeerd.
Mijn motor laat ik sinds een paar maanden altijd repareren (alles wat ik zelf niet kan, dus dat begint bij het openen van de tankdop en oppompen van de banden :P) door Ard uit 't Zand, FJ dokter en Guru en Wizard in 1.

Verdere hobby's zijn dus animeren en turnen (vooral springen http://www.rootsaert.nl/jumpani.html) en daarin geef ik ook les op maandag en donderdag.

De FJclub bevalt mij goed sinds het najaar van 2002 geloof ik en alle toertochten zijn ook een feest!

Voor alle andere (nieuwe) leden. Welkom bij de club en stel je voor!

Mischa

Aanvulling op het voorgaande:
sinds juni 2004 werk ik bij http://www.woedend.nl

StaFJe:
:D
Hallo allemaal ik wil me graag ff voorstellen.
Ik ben Staf en ben sinds augustus in het bezit van een FJ1200.
Ik woon in Purmerend en werk in Amsterdam.
Jaren met de auto heen en weer gereden maar de file's werden me te gek.
Ik heb een aantal jaren geen prive motor meer gehad en die waren trouwens allemaal niet zwaarder dan 750 cc.
Nu ben ik op zoek gegaan naar een leuke fiets voor onder andere woon/werk verkeer.
Toen destijds de FJ1100 uitkwam was ik er al vreselijk gek van maar had de centjes niet. Dus nu heb ik dan maar mijn kans gegrepen.
Op marktplaats vond ik een mooie in Zutphen. Is uit 89, van de 2e eigenaar en die had hem al 9 jaar. Stond in de garage, heeft pas 33000 km gereden en ziet er werkelijk prachtig uit. Ik kreeg hem voor ?2800
Mooie Krauser kofferset erbij en een hoog ruitje. Had pas een grote beurt gehad, nieuwe accu, nieuwe bandjes etc.
De vorige eigenaar reed er niet zo veel mee en zette hem altijd weg met een volle tank zodat er geen roest in de tank zou komen. Dan praat je al gauw over een liefhebber denk ik.
Na mij eerste ritje van Zutphen naar huis was ik onmiddellijk smoor verliefd.
Nu zo'n 4000 kilometer verder wordt de liefde alleen maar mooier.
Ik laat het hier maar ff bij want voor je het weet ben je een boek aan het schrijven.

Groeten

Staf

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie