FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Volg clubnieuws ook via Twitter:
https://twitter.com/FJownersclub

Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Sticky!!! poging tot verkrachting door fj rijder allen lezen  (gelezen 7887 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eric

  • Gast
Sticky!!! poging tot verkrachting door fj rijder allen lezen
« Gepost op: 1 oktober 2003, 13:43:38 »

Dit lees ik net op motor-forum.nl kent iemand de beschrijving van deze fj1200 rijder ?????? :evil:  :evil:


Poging verkrachting Zeeland bij Bureau Brabant
ZEELAND/SON - In de uitzending van Bureau Brabant, het opsporingsprogramma van Omroep Brabant en de politie Brabant-Noord, wordt vanavond een reconstructie vertoond van een poging tot verkrachting in Zeeland.
Op donderdag 11 september wordt op de Trentsedijk in Zeeland een 11-jarige meisje door een onbekende man van de fiets getrokken. De man trekt het meisje het bos in en bedreigt haar door te zeggen dat hij een geweer bij zich heeft. Op het moment dat de dader even bij het meisje wegloopt, ziet zij kans te ontsnappen. Zij ziet dat de man bij een motor staat die verderop geparkeerd is. Op dat moment krijgt het meisje hulp van een voorbijrijdende automobilist die haar naar huis brengt. De dader gaat er op een motor vandoor.
De politie vermoedt dat de motorrijder dezelfde man is die op 4 augustus in Velp een fietsend meisje het ma?sveld heeft ingetrokken en haar daar heeft verkracht.

Signalement van de man:
* blanke man tussen 25 ? 35 jaar oud
* normaal tot sportief postuur
* kort haar

Omschrijving motor:
* de motor is een Yamaha FJ1200
* bijzonder is dat de bovenkuip van de motor ontbreekt, tevens ontbreken de spiegels en de richtingaanwijzers, zowel voor als achter
* de motor is zwart van kleur met enkele blauwe, horizontaal lopende, rechthoekige vlakken

Omschrijving helm:
* witte helm
* gekleurde vlakken aan de zijkant met onder andere de kleur rood/oranje

De vragen van de politie zijn:
* wie kent deze motor
* wie kent iemand die een dergelijke motor bezit
* wie kent iemand die een dergelijke helm bezit
* wie heeft de motor en de berijder op donderdag 11 september tussen 16.30 en 17.20 uur zien staan op de Steenakker in Zeeland (vlakbij de school).
* wie heeft verder informatie voor de politie die belangrijk kan zijn voor het onderzoek

Uitzending
De eerste uitzending van Bureau Brabant is op dinsdag 30 september om 18.45 uur op Omroep Brabant. Het programma wordt elk uur herhaald. Ook woensdag 1 oktober is de uitzending overdag in de herhaling te zien.

Uw tip
Tips naar aanleiding van uitzendingen kunt u kwijt via telefoonnummer 0800 025 025 5. De informatie over de inhoud van de uitzendingen is ook na te lezen op de teletekstpagina's van Omroep Brabant.

http://www.omroepbrabant.nl/programma/tvartikel.asp?item=60153
 
 

Eelco

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7484
  • Eschebrügge (Duitsland)
    • the sensor people
Sticky!!! poging tot verkrachting door fj rijder allen lezen
« Reactie #1 Gepost op: 1 oktober 2003, 14:34:28 »

Ze hebben die lul dus nog steeds niet.

Maar wel vreemd. Hij is blijkbaar met z'n motor aan het werk. Op de foto's van opsporing verzocht zaten er wel spiegels op. Het moet iemand toch opvallen. Zoveel van deze fietsen zie je nou ook weer niet. En zwart met blauwe blokken is niet orgineel.

Tijdens onze laatste toertocht zijn we volgens mij een FJ zonder kuip tegen gekomen. Niet dat ik wil zeggen dat dat onze "vriend" is maar hebben meer mensen hem gezien?

Het is voor hem te hopen dat ik hem niet tegen kom want ik rij hem persoonlijk van z'n motor af. Bah.
FJ 1200 ABS 3CY (Model 3XW) 1994 Kleur MAS
FJ 1200 3CY (Model 3CV)1988 Kleur SBL

sideburns

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3289
  • 's-Hertogenbosch
Sticky!!! poging tot verkrachting door fj rijder allen lezen
« Reactie #2 Gepost op: 1 oktober 2003, 15:08:33 »

Deze kleur markering is wel origineel FJ.
Volgens mij is het een 1990 modelkleur.  Kleur van de FJ zegt erg veel over het bouwjaar.

Ik snap de politie niet:
Bel met Yamaha, geef de kleurstelling door en vraag welkbouwjaar (jaren, maar volgens mij dus alleen 1990) dit is.
Ga dan gewoon alle mensen af die dat bouwjaar FJ hebben. Als het een origineel nederlandse fiets is, heb je beet.

Niet geschoten (mag van mij overgens, schieten) is altijd mis toch?

Eric

  • Gast
Sticky!!! poging tot verkrachting door fj rijder allen lezen
« Reactie #3 Gepost op: 1 oktober 2003, 15:23:34 »

bel ze en vertel ze je vermoeden. Misschien waren ze nog niet zo slim?

Crazy

  • Gast
Sticky!!! poging tot verkrachting door fj rijder allen lezen
« Reactie #4 Gepost op: 1 oktober 2003, 15:36:53 »

Godver, die zak hooi geeft ons een verkeerde naam!

Vangen en castreren die vent!  :evil:

Eelco

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7484
  • Eschebrügge (Duitsland)
    • the sensor people
Sticky!!! poging tot verkrachting door fj rijder allen lezen
« Reactie #5 Gepost op: 1 oktober 2003, 15:47:09 »

Die vent kan natuurlijk ook uit Belgie komen...
FJ 1200 ABS 3CY (Model 3XW) 1994 Kleur MAS
FJ 1200 3CY (Model 3CV)1988 Kleur SBL

sideburns

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3289
  • 's-Hertogenbosch
Sticky!!! poging tot verkrachting door fj rijder allen lezen
« Reactie #6 Gepost op: 1 oktober 2003, 16:42:41 »

Denk dat die lul gewoon uit de buurt komt. twee keer in het zelfde deel van Brabant.

en de Politie zal toch zelf ook wel nadenken, en hier eens rondneuzen?
Heb al geen hoge pet op van ze, maar als ze dit niet snappen......laat ik m'n mond maar houden.

willem777

  • Gast
Sticky!!! poging tot verkrachting door fj rijder allen lezen
« Reactie #7 Gepost op: 1 oktober 2003, 20:18:38 »

Vanaf nu uitkijken Ted ze gaan gegarandeerd liever bij jou om de hoek met een laserpistool staan als dat ze de echte criminelen te lijf gaan , dus vanaf nu ben ik ook vogelvrij, maar zonder gekheid ,het lijkt me toch ook dat ze op de door jou beschreven manier  er in een bepaalde streek of desnoods hele provincie niet meer dan een stuk of twintig (laten het er een paar meer wezen ) van dergelijke Fj's rijden, dan hoef je alleen degene nog uit te selecteren die aan de beschrijving voldoet,en met behulp van de slachtoffers kom je er dan wel uit, maar ja misschien denken wij te simplistisch. Ik hoop maar dat ze even tijd vrij maken van hun drukke bezigheidstherapie (al die snelheids criminelen die 10 a 20 km te hard rijden , bekeuren ) en dat ze die lul snel  weten in te rekenen, en wat mij betreft nooit toelaten tot de Fj club deze imbeciel.

Eelco

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7484
  • Eschebrügge (Duitsland)
    • the sensor people
Sticky!!! poging tot verkrachting door fj rijder allen lezen
« Reactie #8 Gepost op: 1 oktober 2003, 20:27:40 »

Ze hebben dacht ik al een aantal FJ eigenaren uit de omgeving aangesproken. (zie vorig bericht "opsporing verzocht").

Ik zou in dit geval niet graag in de schoenen van de politie staan. Je doet het nooit goed cq snel genoeg en als je hem voor je loop krijgt mag je niet schieten ook. Ik ben niet voor de doodstraf maar een kinderverkrachter mogen ze van mij opknopen aan de hoogste boom. Wil ik hem nog wel aan de benen gaan hangen ook. Het zal je kind maar zijn die zo'n... ik heb er niet eens woorden voor... tegen het lijf loopt.

Overigens... voor wie het niet wist... mijn vrouw pleegt normaal gesproken dit soort gasten op te sporen (idd politie). En wij hebben dit soort discussies natuurlijk vaak. Tijdens feestjes enzo. Maar diegenen die gluiperig achter een boom staan om je te laseren hebben doorgaans niet de verstandelijke vermogens om een onderzoek naar een verkrachter te doen. Het zijn vaak laag opgeleide politiemensen die niet bij de reguliere politie werken. Sterker. Zelfs in veel korpsen worden ze met de nek aangekeken. De regio politie heeft dus weinig tot niets te maken met de gasten die flitsen.
FJ 1200 ABS 3CY (Model 3XW) 1994 Kleur MAS
FJ 1200 3CY (Model 3CV)1988 Kleur SBL

sideburns

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 3289
  • 's-Hertogenbosch
Sticky!!! poging tot verkrachting door fj rijder allen lezen
« Reactie #9 Gepost op: 1 oktober 2003, 20:50:54 »

Ze stonden hier vandaag ook weer. was een heel verhaal aan't typen over, waarom ik het er niet mee eens ben, maar we dwalen af.  Dus doe ik het niet.

Ik hoop dat ze hem te pakken krijgen.
Mij lijkt het dat als je gewoon in een straal van 75-100 KM van de plaats van het misdrijf neemt, en daar alle FJ eigenaren een bezoekje brengt, dat je best een aardige kans maakt.

We houden hoop, en als ze hier langskomen krijgen ze zelf s een bak koffie als ze willen.

Eelco

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7484
  • Eschebrügge (Duitsland)
    • the sensor people
Sticky!!! poging tot verkrachting door fj rijder allen lezen
« Reactie #10 Gepost op: 1 oktober 2003, 21:04:06 »

haha. Schrijf gerust hoor! Wij kunnen er wel tegen.
FJ 1200 ABS 3CY (Model 3XW) 1994 Kleur MAS
FJ 1200 3CY (Model 3CV)1988 Kleur SBL

Singha

  • Gast
De hufter
« Reactie #11 Gepost op: 1 oktober 2003, 21:28:00 »

Moet haast een 1990 FJ zijn dan maar een bezoek aan wat eigenaren zou wel eens wat kunnen zijn ja.
Suffel in het RDW reg,en je hebt alle 1990 FJ's hoeveel zullen er daar van zijn?????
Nou hoop dat ze de M,F gauw PAKKEN of dat de Hufter in de gril van een Dikke Scania ofzo terecht komt
K'heb gelijk de pest erin DOEI

Mark, :evil:

Remco

  • Geslacht: Man
  • Berichten: 1057
  • Overpelt (Belgie)
Sticky!!! poging tot verkrachting door fj rijder allen lezen
« Reactie #12 Gepost op: 3 oktober 2003, 23:01:01 »

Wat moet ik hiermee, lijkt mij enigzins verdacht of toeval????

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2435817112&category=9809
8 X FJ = 1000 pk

Eelco

  • Bestuur
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 7484
  • Eschebrügge (Duitsland)
    • the sensor people
Sticky!!! poging tot verkrachting door fj rijder allen lezen
« Reactie #13 Gepost op: 3 oktober 2003, 23:46:49 »

Lijkt mij niets. Verkoper komt uit Meckenheim, Duitsland. Dat is ruim 170 km van de omgeving van de verkrachtingen.

Toeval lijkt mij.

De motor vind ik in deze staat ook niet echt goedkoop trouwens.
FJ 1200 ABS 3CY (Model 3XW) 1994 Kleur MAS
FJ 1200 3CY (Model 3CV)1988 Kleur SBL
Pagina's: [1]   Omhoog
 

cuneate-rose