FJ-ownersclub.nl
Log in of registreer jezelf.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Geavanceerd zoeken

Nieuws:

Natuurlijk mag ook onze Facebook pagina niet ontbreken.
Kijk hier voor de laatste informatie: Yamaha FJ Owners Club NL/BE

Pagina's: [1] 2 3 4 5 6 7  Allemaal   Omlaag

Auteur Topic: Duitsland jaartreffen 2009  (gelezen 18618 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FJoppie

  • Overleden
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5535
Duitsland jaartreffen 2009
« Gepost op: 28 mei 2008, 10:47:09 »

Nieuwe aankondiging van het Duitsland treffen 2009

mij is gevraagd om dit hier te plaatsen/vertalen.
-----------------------------------------------------
info vooraf:
--ik neem geen enkele verantwoording mbt de vertaling/betalingen/reserveringen/anuleringen/organisatie/ of elke andere verbintenis
   wat betreft dit treffen en/of aankondiging.
--desgevraagd wil ik als correspondent fungeren.ook dit onder volledig eigen risico van aanvrager.
-----------------------------------------------------
Tijdens dit treffen zijn natuurlijk de FJ's als meest vertegenwoordigd,
maar ook andere merken/types zijn naar mijn persoonlijke mening welkom
Hier mijn vrije vertaling van de posting
( wil men de originele posting lezen, log dan in op www.das-fjforum.de )


Voorwoord:

Waarom is de eerste aankondiging 2009 verwijderd?

Reden:

Ik had via telefonische contacten een geweldige locatie gevonden in Ödenwald" en deze ook telefonisch geboekt...We zouden ons treffen in een Burcht doorgebracht hebben...Op grond van deze unieke locatie was ik dan ook direckt bereid om de datum aan te passen aan de enige mogelijkheid van die lokatie om een grote groep te kunnen huishouden..Alle details zijn telefonisch besproken, waaronder ook het plaatsen van onze motoren

Als ik echter ter plekke  de locatie aanschouwde, moest ik annuleren....de oprit naar de burcht was een weg 22% helling/bestraat met natuurstenen( kinderkopjes) en 100m lang....Regenachtig weer had onze FJ's  kop en kraag gekost om bij de locatie te parkeren
Als alternatief hadden we de motoren buiten het terrein van de Burcht moeten parkeren, terrein waar we geen zicht op hadden, en dat wilde ik niet accepteren.

Bedankt vooraf aan jullie voor jullie begrip, dat ik de locatie wijzigen moest ( het is ook moeilijk om een locatie te vinden 430Km van huis af)

Toen ben ik dwars door de Ödenwald gereden naar verscheidenen hotels..en gewoon de hotels zonder afspraak bezocht en aangesproken..dat was wel interessant

vanwege de nu uiteindelijke datum planning vraag ik iedereen die willen deelnemen , zich aan te melden/opnieuw aan te melden.

geef aub aan :
1 of 2 personen....1 of 2 motoren.
1 pers kamers alleen zolang de voorraad strekt.


Hier zijn de details en het eindresultaat
----------------------------------------------------------------
( Alles is al besproken, en inhoudelijk aan ons toegezegd )

Treffen 2009

Datum:

Aankomst:
Woensdag, 24. Juni 2009
Vertrek: Zondag 28. Juni 2009

Locatie:

Hotel-Haus- Schönblick ***superior
Hüttenthalerstr. 30
D - 64756 Mossautal-Güttersbach (Middenin het Odenwald)

De Link naar het Hotel

Aanbod:

4 x overnachtingen in een geweldige kamer met veel luxe
4 x uitgebreid ontbijts buffet
3 x avondmaal in 3 gangen
1 x Grill-avond door het hotel georganiseerd

20 Motoren parkeren in de nieuwe garage bij het hotel onder, gratis
wie het eerst komt maalt het eerst..de rest parkeerd direkt achter het hotel

Onkosten:


2 pers kamer ...per persoon/ per dag ==> €48,00
( prijs = inclusief bovenstaand arrangement....exclusief : drinken/minibar/telefoononkosten/snack tijdens de toer/ evt entreegelden en ticket voor de bootreis  tijdens de toer, mocht men hieraan deel willen nemen...)

Maximaal ca 60 inschrijvingen ! !

Beschikbaar zijn voor ons : 31 ...2 pers kamers +  7 ...1 pers kamers (  1 pers kamers zonder extra 1 pers. toeslag)
==> AUB de inschrijflijst beachten ..deze wordt hieronder geplaatst

Als alle 1 pers. kamers uitgeboekt zijn, kan desgewenst ook een 2pers.kamer geboekt worden door  1 persoon ...in dit geval is een toeslag berekend van €10,00 per dag

Nog enkele details:

Sluitings datum aanmeldingen: ==> 15. November 2008
Tot die tijd heb ik het hele hotel geblockt!

Betalingen:

Aanbetaling = €50,00/ per persoon..te betalen in Januari 2009....aanbetalingen na deze datum worden niet geaccepteerd, en/of geretourneerd..Ik moet begin Februari de aanbetalingen doorstorten naar het hotel
Resterend bedrag betaald ieder voor zich ter plekke tijdens het treffen.

Heb je je aangemeld, en de aanbetaling voldaan ..en je kan daarna toch niet ! !  is de aanbetaling als stornering te behandelen.

De planning en dagindeling plannen FJ Bolide en ik zamen..daaron zullen we ± 4 weken voor het treffen een weekeinde in die buurt vertoeven.

Op het veralnglijstje van ons staan nu al oa:
-- eine Neckarschifffahrt
-- Schloß Heidelberg
-- een Motormuseum
-- Kegelavond in het hotelKegelabend ( is in het hotel een mogelijkheid)

voor de rest: ...laat jullie je maar verrassen.

We denken dat het een fantastische tijd wordt in een geweldig mooie omgeving, waar ik me nu al ontzettend op verheug, en hoop op volledige uitboeking..

De hartelijke groetjes
Jörg

« Laatst bewerkt op: 28 mei 2008, 11:23:46 door FJoppie »

FJoppie

  • Overleden
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5535
Re: Duitsland jaartreffen 2009
« Reactie #1 Gepost op: 28 mei 2008, 11:26:01 »

Achtung: Einzelzimmer sind bereits alle vergeben!
*Ab jetzt buche ich Einzelbucher mit anderen Einzelbuchern zusammen, wenn nicht ein ausdrücklicher Zusammenlegungswunsch geäußert wird, oder ausdrücklich Einzelbelegung im Doppelzimmer angesagt wird. In dem Fall bitte Zuschlag beachten.
attentie : alle 1 pers. kamers zijn al volgeboekt
vanaf nu zal ik proberen om 2 personen die alleen komen samen in een 2 prs.kamer onder te brengen...ook als dit niet is aangezegd...
wil men als 1 persoon in een 2 pers. kamer overnachten, dan aub dit expliciet apart vermelden, en de toeslag in acht te nemen.


Hier die Buchungsliste

Zimmer werden vergeben nach Reihenfolge der Anmeldung (Posting oder PN an mich).

   1. AFJ .................... 1 Person .......1 Einzelzimmer ..................1 Mopped
   2. Bazi ....................1 Person ........1 Einzelzimmer ..................1 Mopped
   3. Dragon (Nicky) ......1 Person .......1 Einzelzimmer ..................1 Mopped
   4. FJ-Bolide ..............2 Personen.... 1 Doppelzimmer................ 1 Mopped
   5. FJ-Didi .................1 Person .......1 Einzel ...........................1 Mopped
   6. Fresinet ...............2 Personen .....1 Doppel ........................1 Mopped
   7. Hausknecht...........1 Person.........1 Einzelzimmer .................1 Mopped
   8. Icebeard ..............1 Person ........1 Einzelzimmer .................1 Mopped
   9. Manne .................2 Personen ....1 Doppel..........................1 Mopped
  10. Martin ..................1 Person .......1 Einzel ..........................1 Mopped
  11. Schlommski ...........2 Personen ....1Doppel .........................1 Mopped
  12. Thomas ................2 Personen ....1 Doppel ........................1 Mopped

*Ab Montag, 26.05.08 / 16:45 Uhr Zusammenlegung im Doppelzimmer, siehe oben.

Reihenfolge nach Eingang!

   1. FJ-Siggi mit Klebo .......... 2 Personen ........... 1 Doppelzimmer ........ 2 Moppeds
   2. Tischi u. Tina .................2 Personen ............1 Doppelzimmer ........1 Mopped
   3. FJop u. Jenny ................2 Personen .............1 Doppelzimmer ........2 Moppeds
   4. Dave u. Dini ..................2 Personen .............1 Doppelzimmer ........2 Moppeds
   5. Ivar u. ggf. Begleitung ....1 Person ................1 Doppelzimmer ........1 Mopped
   6. FJfahrer .......................1 Person ............... 1 Dz. einzeln ............1 Mopped
   7. Hoffi mit .......................2 Personen ............1 Doppelzimmer .........2 Moppeds
   8. toma incl. Maike .............2 Personen ............1 Doppelzimmer .........1 Mopped
   9. Skipper mit Michaela .......2 Person ................1 Doppelzimmer .........1 Mopped
  10. Bart (Bartoly) mit Trucker.2 Personen..............1 Doppelzimmer ........2 Moppeds
  11. Gera+ Agnes .................2 Personen .............1 Doppelzimmer ....... 1 Mopped
  12. ROM (Roman) .................1 Person ................1 Dop. 1 Platz frei .....1 Mopped
  13. Ad Halteren mit Frau ...... 2 Personen .............1 Doppelzimmer .........1 Mopped
  14. Batman mit Frau ............ 2 Personen .............1 Doppelzimmer .........1 Mopped
  15. Willem Nas mit Frau ........ 2 Personen ............ 1 Doppelzimmer .........1 Mopped
  16. Gerard mit Frau .............. 2 Personen ............ 1 Doppelzimmer ........ 1 Mopped


    * Personen - 46
    * Moppeds - 33


Verbleiben verfügbare Zimmer:

    * Einzelzimmer - 0 von 7
    * Doppelzimmer - 10 von 31
    * Blau = Halbe Doppelzimmer - 1 (will heißen: 1 Bett könnte noch belegt werden) Die Person/en findet ihr in blau gekennzeichnet!
« Laatst bewerkt op: 29 augustus 2008, 10:44:08 door FJoppie »

boeddah58

  • Clublid
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 14542
  • riel noord-brabant
Re: Duitsland jaartreffen 2009
« Reactie #2 Gepost op: 28 mei 2008, 11:34:30 »

welja, waarom niet. is niet echt ver hier vandaan. jop, 2 personen en voorlopig 2 motors.
Discomfort endlessly has pulled itself upon me
Distracting, reacting
Against my will I stand beside my own reflection
It's haunting how I can't seem...

FJoppie

  • Overleden
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5535
Re: Duitsland jaartreffen 2009
« Reactie #3 Gepost op: 28 mei 2008, 11:35:57 »

ok..ik meld je aan :mrgreen:

FJoppie

  • Overleden
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5535
Re: Duitsland jaartreffen 2009
« Reactie #4 Gepost op: 28 mei 2008, 12:03:05 »

Metzeler Werksbesichtigung beim Treffen 2009
Fabrieks bezichtiging Metzeler tijdens treffen 2009

Hallo an alle Treffenteilnehmer 2009 im Odenwald,
Hallo aan alle deelnemers 2009 Odenwald
soeben wurde mir von der Firma Metzeler zugesagt, dass wir am
Net werdt mij van de Firma metzeler toegezegd, dat we op :
Freitag, 26.06.2009 um 10:30 Uhr
Vrijdag 26-06-09 om 10:00 uur
das Metzeler-Werk im Odenwald besichtigen dürfen.
Hun fabriek in Odenwald mogen bezichtigen
Diese Besichtigung ziehen wir im Rahmenprogramm unseres Treffen durch.
Deze bezichtiging zal een onderdeel van ons totaal programma worden
Wir werden in einem Programm von etwas über 2 Stunden erleben, wie Reifen, insbesondere Motorradreifen hergestellt werden. Von der Mischung bis zum fertigen Produkt.
We zullen in een ± 2uur durig programma beleven hoe banden, in het bizonder, motorbanden gemaakt worden..vanaf het mixen tot het einproduct
Jetzt muss ich das ganze noch schriftlich bearbeiten.
Ik moet het een en ander nog schriftelijk bewerken.
Denn für gewöhnlich gibt es dort für Endverbraucher keine Besichtigungen und alles geht über Pirelli in Italien.
omdat normaal daar geeen rondleidingen gegeven worden, maar alles via Pirelli in Italie gaat.
Das ist jetzt nur noch Formsache.
Nu is het alleen nog een formaliteit

Laut Metzeler in Breuberg steht der Termin für uns!
Volgens Metzeler in Breuberg, staat de afspraak

Viele Grüße
Jörg

Klebo

  • Gast
Re: Duitsland jaartreffen 2009
« Reactie #5 Gepost op: 28 mei 2008, 14:38:03 »

Hallo Jop,

hallo liebe Leute,

an Jop vielen herzlichen Dank für die Übersetzung. Das war viel Arbeit.  :mrgreen:

Wir freuen uns sehr, wenn wir viele von euch im Odenwald begrüßen dürfen.

Allein die Besichtigung der Firma Pirelli/Metzeler wird eine einmalige Sache. Von der Herstellung der Reifenmischung bis zur
fertigen Produktion (Motorradreifen) werden wir in einem 2 Stunden-Programm alles live erleben.

Ein Kegelabend, Grillen, Schloß Heidelberg und eventuell eine Schifffahrt auf dem Neckar sind in der Planung.
3 schöne Tage mit tollen Ausfahrten und gutem Programm.

Der Odenwald ist bekannt für traumhafte Motorradstrecken. Und nicht zu weit für euch für die Anreise.

Das Treffen 2009 trägt das Motto: Geselligkeit

Wer kommen möchte, sollte sich bitte rechtzeitig anmelden.

Viele Grüße aus Österreich und eine schöne und unfallfreie Saison 2008
Jörg

ivarpiet

  • Gast
Re: Duitsland jaartreffen 2009
« Reactie #6 Gepost op: 28 mei 2008, 14:57:54 »

Ik wil en ga (hoop ik, tis nog ver weg) ook mee! In ieder geval dus 1 persoon, en zeker 1 motor. Een tweede persoon is ff onder voorbehoud. Laat ik zsm weten!!  :mrgreen:

FJoppie

  • Overleden
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5535
Re: Duitsland jaartreffen 2009
« Reactie #7 Gepost op: 29 mei 2008, 08:47:50 »

ok Ivar...ik meld je aan met 2 personen dan?..(dat kun je altijd nog terugdraaien naar 1 persoon)

ivarpiet

  • Gast
Re: Duitsland jaartreffen 2009
« Reactie #8 Gepost op: 29 mei 2008, 21:06:58 »

ok Ivar...ik meld je aan met 2 personen dan?..(dat kun je altijd nog terugdraaien naar 1 persoon)

Ik probeer Annelies ook mee te krijgen, vandaar!! Fijn dat het mogelijk is om te downsizen!  :mrgreen:

FJoppie

  • Overleden
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5535
Re: Duitsland jaartreffen 2009
« Reactie #9 Gepost op: 31 mei 2008, 01:06:23 »

ok Ivar, ik meld je aan...wel met het risico, dat je de 1 pers. toeslag moet betalen als:
--Annelies niet mee gaat, en je dan niet bij een ander ingedeeld kan worden...

FJoppie

  • Overleden
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5535
Re: Duitsland jaartreffen 2009
« Reactie #10 Gepost op: 31 mei 2008, 01:09:59 »

Ik heb van jenny begrepen, dat het stornerings verhaal niet klopt..
--als men zelf geld overmaakt, kan dit niet door jezelf teruggehaald worden...

Ik zal met Jorg overleggen hoe dit geregeld gaat worden..of dat ik zelf iets verkeerd heb geinterpreteerd
gr
Jop
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2008, 03:04:01 door FJoppie »

ivarpiet

  • Gast
Re: Duitsland jaartreffen 2009
« Reactie #11 Gepost op: 1 juni 2008, 17:19:07 »

ok Ivar, ik meld je aan...wel met het risico, dat je de 1 pers. toeslag moet betalen als:
--Annelies niet mee gaat, en je dan niet bij een ander ingedeeld kan worden...



Geen probleem! Misschien neem ik dan wel iemand anders mee.

FJoppie

  • Overleden
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5535
Re: Duitsland jaartreffen 2009
« Reactie #12 Gepost op: 3 juni 2008, 19:42:25 »

lijst is aangepast :mrgreen:

Gr
Jop

FJoppie

  • Overleden
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5535
Re: Duitsland jaartreffen 2009
« Reactie #13 Gepost op: 3 juni 2008, 19:43:44 »

Ik heb van jenny begrepen, dat het stornerings verhaal niet klopt..
--als men zelf geld overmaakt, kan dit niet door jezelf teruggehaald worden...

Ik zal met Jorg overleggen hoe dit geregeld gaat worden..of dat ik zelf iets verkeerd heb geinterpreteerd
gr
Jop

Jörg en ik bespreken dat in juli als ik in  Voralberg , Oostenrijk ben..
Ik hou jullie op de hoogte

gr
Jop

FJoppie

  • Overleden
  • *
  • Geslacht: Man
  • Berichten: 5535
Re: Duitsland jaartreffen 2009
« Reactie #14 Gepost op: 19 juni 2008, 10:09:45 »

ff gezocht op "de tube"...gave filmpjes over Odenwald...mooie omgeving  :mrgreen:




gr
Jop
Pagina's: [1] 2 3 4 5 6 7  Allemaal   Omhoog
 

cuneate-rose