Ik, het donkerblauwe feestbeest, heb vanmiddag na werktijd "buitengespeeld" met Rob. Het was een mooie lente-achtige dag en er waren al weer aardig wat mooiweerpiloten uit hun winterslaap ontwaakt. Met z´n drieen (CBRretje 1000, gixxer 750 en de FJ) en een BMW (die telt eigenlijk niet) hebben we lekker gasgegeven. We speelden "
maak van een BMW een stipje in je spiegel". Dat was niet moeilijk. Het spelletje duurde niet lang.

Daarna speelden we "
filerijdertje". Hierbij rijden de mooiweerijders tussen de meest rechtse baan en die ernaast en proberen dan het donkerblauwe feestbeestje die tussen de meest linkse rijstrook en die rechts ernaast voorbij te rijden. We hebben wel drie keer van positie gewisseld. De koekblikkers vonden het ook erg leuk. Zij speelden "
rijdende chicane" en toeterden van plezier! Wij ook!

Daarna zijn we nog met z´n tweeen (CBRretje 1000 en ik) gaan "
Mens-erger-je-nieten". Bij dit spelletje moet je proberen kalm te blijven op een kaarsrechte B-weg van 1,5 km terwijl er een tractor met 25 km/h voor je rijdt. We hebben allebei een hap uit onze kuip gegeten. AF!

Ik heb vandaag mijn klokje precies op 132.000 km gezet. Dat betekent dat ik over 4000 km weer lekkere verse olie krijg om "
rookgordijntje" mee te spelen, mjammie!

Morgen is het kl.teweer. geen spelletjes meer maar serieus en verantwoordelijk sturen.

Groetjes van het donkerblauwe feestbeestje en Rop